Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker! hij is 22 centimeter breder en 35 centimeter dieper dan mijn huidige box. Dat scheelt behoorlijk met het parkeren.Heerlijk! Daar kunnen dus weer twee oldies naast elkaar?
En indirect verwarmd lees ik, ook lekker!
Gefeliciteerd!Wel goed nieuws: De afgelopen 13 jaar huurde ik een garagebox. Al langere tijd was ik op zoek naar een box met vergelijkbare maten die ik zou kunnen kopen. Vandaag was de overdracht! Binnenkort dus opknappen en dan begint de verhuizing!
Hij is nog iets groter dan wat ik nu huur: 6,30 diep, 3,65 breed en op een buis van de blokverwarming na 2,17 hoog. Ook fijn: er is verlichting!
het is een oud complex, dus het is een naar mijn idee zandcement vloertje. Er is in het verleden wel eens wateroverlast geweest dus ik ga het kozijn (heeft houten deuren!) een onderdorpel geven die ik vastzet op het cement/beton eronder met een waterdichte kit ertussen, en aan de binnenkant ben ik van plan een hellinkje aan te storten, tegen de nieuwe onderdorpel aan zegmaar. Dan kan er ook geen water onder het kozijn naar binnen sijpelen. Gezien het feit er een verwarmingsbuis door de ruimte loopt kan ik niet zomaar een nieuw vloertje storten, en de vloer is ook wat hobbelig, dus ik overweeg een pe folie aan te brengen met 'iets' er overheen. Wat weet ik nog niet. Mijn huidige box heeft stoeptegels liggen met daar overheen oud tapijt. Dat is kurkdroog, en dat wil ik, voordat de Trans, Dyane en Dwergauto dit najaar erin gaan ook in de nieuwe box bereiken. Ik heb nog tot 1 september, dan loopt de huur van mijn huidige box af. Dus dat moet wel lukken.Gefeliciteerd, kerel!! Wat voor vloer zit erin? Beetje mooi droog allemaal?
Klopt, mijn aandeel is slechts 8/1350e of zoiets.zou ik niet blij worden van hobbyauto's die op 3 km enkel staan.

Het was geen klacht hè, ik vind het juist heel mooi wat je met de 305 doet en hoe het uitpaktAch, als de stoelen mechanisch waren geweest en de radio alleen FM was het ook goed geweest ;-). Met tweedehands spullen heb je het niet altijd voor het zeggen.
Nee, exact. We gaan sowieso in twee keer. Eerst richting Troyes en dan door naar de Alpen. Idee is tot aan de Franse grens snelweg te rijden en daarna de RN te pakken.Och, zolang het geen 35 graden+ is en je niet te veel over snelwegen hoeft te rijden zou ik juist lekker de 305 pakken, zeker als je richting Frankrijk zou gaan. Een beetje afhankelijk van de planning, natuurlijk; met de 305 ga je toch niet snel 1000km+ op een dag rijden (hoewel ik van Utrecht naar Rennes ben gereden met mijn 'moderne' 309, dat was toch wel de limiet voor mij).
Met de route op een A4-tje uitgeschreven en een pakketje (gele) Michelinkaarten onder handbereik? (zo ging dat bij ons in de vakanties uit de jaren van de 305...)daarna de RN te pakken
Zonneschermpjes!
![]()

Volgensmij is dat zo’n UAZ.Staat er op de achtergrond nu een Barkas?
Inderdaad , is een UAZ BukhankaVolgensmij is dat zo’n UAZ.
Ik spuit het nieuwe scherm ook zelf; de spuiter doet het voorwerk (verwijderen transportlak en spuiten in epoxy). Dus daarvoor staat al een pot verf klaar. Daarvan laat ik dus even een spuitbus vullen. Mooi om mee te oefenen.De kleur wijkt misschien wat af, het spuitwerk zelf lijkt wel heel goed te matchen met de rest. Maar ga je nog een spuitbus investeren in een scherm dat heel binnenkort toch vervangen wordt?

Volgende keer wel even de bumper erop zetten als ze weer langskomen.Nog even twee plaatjes: gek gezicht zo zonder bumper! En ik ben vereeuwigd op streetview!
ja, ik stond even met de buurman te praten. Je zult altijd zien, lekker ouderwets langs de weg aan het klussen, komt streetview langs!Volgende keer wel even de bumper erop zetten als ze weer langskomen.![]()
Nu staat de 305 binnenkort op Streetview zonder bumper.ja, ik stond even met de buurman te praten. Je zult altijd zien, lekker ouderwets langs de weg aan het klussen, komt streetview langs!
exact... letterlijk zoals op mijn foto...Nu staat de 305 binnenkort op Streetview zonder bumper.![]()