Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij de Japanse auto's die bedoeld zijn voor de Japanse lokale markt (JLMEn inderdaad, bij de eerste generatie zit het contactslot nog links en de richtingaanwijzer rechts. Het went snel!
Enkel in de GL geheel bruin skai. Maar standaard was skai met een Jersey inzetstuk. En uiteraard, het is die Jersey stof die niet tegen zonlicht kan!Die stoelen staan inderdaad fantastisch! In de 304 S kon je af fabriek bruin leer krijgen maar in de 305 volgens mij niet meer, maar dit is helemaal in die stijl.![]()
in principe wilde ik er één bestellen, maar ik betaalde voor 5 stuks maar 3 of 4 euro meer, dus ik heb er nu nog 4 overDat ziet er heel netjes uit. Net alsof die er al 40 jaar op zit!
Heb je alleen een enkele sticker laten maken of moest je meerdere afnemen?
Ik kocht hem in Maartensdijk, dus dat is ook niet eens zo heel ver weg. Hij is dus altijd in de omgeving gebleven. Wel grappig, want de Marbella komt oorspronkelijk uit Soest. Dat is ook 'om de hoek'.Tof, dat zijn zeker mooie details. En wat leuk dat hij nog/weer in dezelfde plaats staat nu!
Ik zie het als zorgen voor iemand op leeftijd waarvan je houdt…Komt toch een beetje over als masochisme, die oude auto's....
Ik voel me nu wel slecht door telkens voor een fris en fruitig kippetje te gaan.Ik zie het als zorgen voor iemand op leeftijd waarvan je houdt…
Wie de schoen past…Ik voel me nu wel slecht door telkens voor een fris en fruitig kippetje te gaan.
Zie maar dat Twixin haar dure Louboutins niet naar je hoofd gooit omwille van je stoere haantjesgedrag hier op het forum over frisse en fruitige kippetjesWie de schoen past…![]()

precies dat. De meneer van de handhaving gaf ook aan dat de melder niet in gesprek wilde gaan. Jammer...Een beetje leven en laten leven is er niet meer bij. Het zal me ook niets verbazen dat deze melder ook niet een keertje heeft aangebeld om onder het genot van een goede bak koffie dit geschil even te bespreken.
Lekker anoniem in je app de frustie uit lopen hangen...
Succes met je buurt![]()
Hier in de regio is dat een paar jaar geleden nog een aardig relletje geweest. De gemeentes gingen al die stukjes snippergroen in kaart brengen, en mensen kregen bericht dat ze hun jaren onderhouden groen in konden leveren of tegen een flinke prijs van de gemeentes kopen. Uiteindelijk ging het voor wat redelijker bedragen weg, maar de manier waarop de lokale overheid te werk ging is niet echt gewaardeerd..Je kan eens kijken of je die grond erbij kan kopen. Bij ons huis was er ook een stuk gemeentegroen waar ooit (decennia geleden) de afspraak was dat de vroge bewoners die bijhielden. Toen het huis in de verkoop kwam schrok de gemeente wakker en wilde graag van het groenstrookje af - dus dat is nu officieel onderdeel van de tuin. De meeste gemeentes willen graag van dat soort reststukjes af.
Wel hilarisch is dat oudere buurtbewoners nog steeds opmerkingen maken (en er schijnt er zelfs eentje geprobeerd een klacht te hebben ingediend) dat we grond hebben ingepikt.
Je was me voor, het zou zo mijn gemeente kunnen zijn geweest (Wijdemeren).Hier in de regio is dat een paar jaar geleden nog een aardig relletje geweest. De gemeentes gingen al die stukjes snippergroen in kaart brengen, en mensen kregen bericht dat ze hun jaren onderhouden groen in konden leveren of tegen een flinke prijs van de gemeentes kopen. Uiteindelijk ging het voor wat redelijker bedragen weg, maar de manier waarop de lokale overheid te werk ging is niet echt gewaardeerd..
Wellicht is de mondelinge afspraak bij de gemeente in de systemen (of in het archief) vastgelegd. Je kunt dit navragen. Zeker als je de naam nog weet van de medewerker met wie je destijds de afspraak hebt gemaakt.Nee, ik heb in overleg met de teams groen en grijs afgesproken dat ik daar kon parkeren als ik het ook zou bijhouden, dus vegen snoeien etc. Maar ja, mondeling, dus dat zet nu geen zoden meer aan de dijk.