Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan maar een beetje opzichtig, dat mag best met zo'n auto vind ik.Leuk! Wit is wat sprekender, maar als ik mocht kiezen nam ik toch echt de Mineralgraue. Wit met zwarte ramen, zwarte nieren en aftermarket wielen maakt hem eerlijk gezegd ook wel een tikkeltje opzichtig. De grijze is anoniem maar wel lekker stijlvol zo.
Moderator
Ik sluit me daarbij aan. Grijs is saai maar met chroom en lichte bekleding heel gaaf.Leuk! Wit is wat sprekender, maar als ik mocht kiezen nam ik toch echt de Mineralgraue. Wit met zwarte ramen, zwarte nieren en aftermarket wielen maakt hem eerlijk gezegd ook wel een tikkeltje opzichtig. De grijze is anoniem maar wel lekker stijlvol zo.
Ik ook.Ik vind de grijze mooier![]()
Leuk m'n eigen auto te zien, wij liggen met het schip op de achtergrond. Ik probeer de auto orgineel te houden, dat blijven er niet veelToen ik vanmiddag een twee maanden ouder broertje tegenkwam kon ik het niet laten om hem er naast te zetten en een paar foto's te maken.
![]()
![]()
Ik vind die van mij toch mooier, het grijs maakt het een wel erg anonieme verschijning, zeker in combinatie met de wintervelgen. De lichte lederen bekleding zou ook niet mijn keuze zijn.
Mooie bak! En wat een toevalLeuk m'n eigen auto te zien, wij liggen met het schip op de achtergrond. Ik probeer de auto orgineel te houden, dat blijven er niet veel
Haha, wat toevallig! Ik had al zo'n vermoeden gezien de 5-serie Touring die op het schip staat, goed voor elkaar. En OEM-originaliteit ben ik zelf ook van, uiteindelijk komen er ook weer originele velgen onder.Leuk m'n eigen auto te zien, wij liggen met het schip op de achtergrond. Ik probeer de auto orgineel te houden, dat blijven er niet veel