HarmenA's BMW M140i - Met broertje op de foto

Leuk! Wit is wat sprekender, maar als ik mocht kiezen nam ik toch echt de Mineralgraue. Wit met zwarte ramen, zwarte nieren en aftermarket wielen maakt hem eerlijk gezegd ook wel een tikkeltje opzichtig. De grijze is anoniem maar wel lekker stijlvol zo.

Leuk! Wit is wat sprekender, maar als ik mocht kiezen nam ik toch echt de Mineralgraue. Wit met zwarte ramen, zwarte nieren en aftermarket wielen maakt hem eerlijk gezegd ook wel een tikkeltje opzichtig. De grijze is anoniem maar wel lekker stijlvol zo.
Ik sluit me daarbij aan. Grijs is saai maar met chroom en lichte bekleding heel gaaf.
Fijn dat je zelf je eigen exemplaar de voorkeur geeft!

Ieder z'n voorkeur he. De blauwe en oranje zijn zeker gaaf, maar toch niet om zelf te hebben. Ik vind wit ook gewoon fris staan op veel auto's. Ik vind deze striping wel wat hebben.
bmw-m140i-hatchback-40f4925dddfb.jpg

Laatst bewerkt:
Toen ik vanmiddag een twee maanden ouder broertje tegenkwam kon ik het niet laten om hem er naast te zetten en een paar foto's te maken.
IMG-20260228-142221865-HDR-2.jpg

IMG-20260228-142312804-HDR-2.jpg

Ik vind die van mij toch mooier, het grijs maakt het een wel erg anonieme verschijning, zeker in combinatie met de wintervelgen. De lichte lederen bekleding zou ook niet mijn keuze zijn.
Leuk m'n eigen auto te zien, wij liggen met het schip op de achtergrond. Ik probeer de auto orgineel te houden, dat blijven er niet veel

Leuk m'n eigen auto te zien, wij liggen met het schip op de achtergrond. Ik probeer de auto orgineel te houden, dat blijven er niet veel
Haha, wat toevallig! Ik had al zo'n vermoeden gezien de 5-serie Touring die op het schip staat, goed voor elkaar. En OEM-originaliteit ben ik zelf ook van, uiteindelijk komen er ook weer originele velgen onder. :)

Terug
Bovenaan