Het afschrikwekkende topic

JoostM zei:
Jorn. zei:
Hoe plaats je eigenlijk MP foto`s hier op het forum?
Ik heb nu een printscreen gemaakt. Daarna geopend in Photoshop, waar ik de foto er uit heb gesneden. Die plak ik dan weer in een nieuw 'documentje' en sla hem dan op. En vervolgens heb ik ze geupload bij Imageshack;)

Zo moeilijk hoeft het niet eens. Als je Javascript in je browser deactiveert, kun je gewoon rechtsklikken op de MP-afbeeldingen en ermee doen wat je wilt.

---GT---- zei:
Zo moeilijk hoeft het niet eens. Als je Javascript in je browser deactiveert, kun je gewoon rechtsklikken op de MP-afbeeldingen en ermee doen wat je wilt.

Daar had ik dan weer niet aan gedacht:p

!!rNSQ8!BW0~$(KGrHqIOKjQEry)gYb6dBLDl,1V(hw~~_27.JPG

!!rNSRRQB20~$(KGrHqQOKkQErzJ15PbrBLDl,7uGUw~~_27.JPG

!!rNSO7QB20~$(KGrHqIOKioErySVJ2J!BLDl,EOP7w~~_27.JPG

!!rNSPs!BG0~$(KGrHqUOKjsErzf!fprwBLDl,ScFoQ~~_27.JPG

!!rW5y1!B20~$(KGrHqIH-C4Es80VW0CGBLQih8rZgQ~~_27.JPG

!!rW5y0gB20~$(KGrHqIH-D!EreSOQUvVBLQih83Np!~~_27.JPG

Zonder tupperware kan de X6 hier ook al geplaatst worden :)

M'n 306 komt niet eens boven de achterklep (onderkant achterruit) van een X6 uit :p

Ik in ieder geval niet. Al moet ik zeggen dat ik al snel om een een auto heen loop die getuned is.

Ik ook, maar het valt me op dat er veel plamuurprojecten te koop staan op LeBonCoin die hier voorbij komen. Geven de Fransen amateurtuners nu eenmaal snel op of zo?

Ik heb geen idee? Of misschien denken ze dat ze het wel kunnen bekostigen, maar blijkt het achteraf toch duurder te zijn dan begroot?

Wat doet dat plaatje van die XC90 hier, tussen al die graflelijke getunede hokken? Toe gegeven, hij past er aardig tussen:T

De Rolls van een zoon van de Sultan van Brunei, geloof ik.
Het is nog een echte Rolls ook nog, maar aangepast aan the Wacko Jacko of the east.:T

Terug
Bovenaan