Het afschrikwekkende topic

0608hppp_02z+pontiac_chieftain+rear_view.jpg

sm-sema-show-2006-021.jpg

De Belgen zijn wel redelijk consistent in hun doen qua Auto verneuking...............................(y)

Die valt nog wel mee, in vergelijking met de rest.

Mooie oldtimer BTW.

EDIT:
civic_tuned.jpg

tuning_calibra.jpg

Ik ben een erg grote liefhebber van tuning, mits het in de stijl van de auto past en het goed is afgewerkt. Een groot deel van de hier geplaatste auto's zijn dan ook niet echt mijn smaak..

De Eclipse Cabrio vind ik bijvoorbeeld een erg fraaie auto, met een hoog niveau van afwerking. Bodykit is in 1 stijl, welke (in mijn ogen) bij de rest van de auto past.
22344747.jpg

Twingo meets Lancer meets Scirocco meets andere aziatische schoenendoos :p

[size=x-small](Twingo omdat de luchthappers aan de voorkant mij er aan doen denken)[/size]

Welke idioten krijgen dat verzonnen, en welke gekken durven zich daarmee op straat te vertonen?o_O

@ Jorn: Eigenlijk is het tegen mijn principe's is, zoveel werk voor zó'n verkrachte auto, maar omdat jij het bent...:p

saab900verkrachtaw1.jpg

saab900verkrachtaw2.jpg

saab900verkrachtaw4.jpg

saab900verkrachtaw5.jpg

Wow, die chrome 106 vind ik op de wielen na wel erg gaaf! Zou dat in NL toegestaan zijn, zo'n chrome paint job?

Jorn. zei:
@JoostM

Thanks!
Hoe plaats je eigenlijk MP foto`s hier op het forum?

Graag gedaan!

Ik heb nu een printscreen gemaakt. Daarna geopend in Photoshop, waar ik de foto er uit heb gesneden. Die plak ik dan weer in een nieuw 'documentje' en sla hem dan op. En vervolgens heb ik ze geupload bij Imageshack;)

Joep83 zei:
Wow, die chrome 106 vind ik op de wielen na wel erg gaaf! Zou dat in NL toegestaan zijn, zo'n chrome paint job?

Ik denk het niet. Als de zon erop schijnt, verblind hij je helemaal!

Terug
Bovenaan