Het afschrikwekkende topic

SDC11742.jpg

Deze laatste is een Nissan Stagea. Grote station, alleen geleverd in Japan met (correct me if I'm wrong) onderhuids de techniek van de Skyline R34, evenals het front.

Zo die 100 Nx :rolleyes: met astra koplampen Bmw x5? nieren en e46 voorbumper. Hoe zit het eigenlijk met RDW/ APK als je andere koplampen van ander merk erin zet?

Nico94 zei:
Die NX is inderdaad erg lelijk! Waarom zou je zoiets maken?

Omdat er veel liefhebbers van zijn en omdat hij een afneembaar dak heeft.
In die tijd was het een knap karretje (ik vind het model ook niks hoor).

Ik vind het echt wel knap als je andere koplampen in een auto weet te plaatsen. De BMW nieren vind ik niet staan; dat is overduidelijk BMW. Maar die Astra koplampen zouden met een goede afwerking er best goed uit kunnen zien op deze auto.

jeetje Matraloos. Waar haal jij die wanstaltige creaties toch vandaan?:p Alhoewel die Alfa Spider ik nog niet eens ''afschrikwekkend'' vind. Maar dat zeg ik zachtjes, want wie weet hoe de achterkant er uitziet:p

De bezitter van die Golf heeft tenminste wel moeite gedaan om alles netjes af te werken.

Kan van deze persoon niet gezegd worden:

2ex34wp.jpg

Let er ook op hoe die booskijkers afgewerkt zijno_O

Die Golf en de Corrado zijn idd wel netjes afgewerkt, maar het ziet er wel afschrikwekkend uit.

Bij die 309 moet er gedacht zijn: "Ach, we kunnen de boel ook wel breken ipv netjes snijden of zagen."

Matraloos zei:
mobile.de en dan selecteren op tuning.
Wat je dan allemaal tegenkomt......

Das echt bagger:D

Op dezelfde manier pluk ik ze vaa van le bon coin, of zoekterm show car, dan kom je ook veel bagger tegen.

Hier ook weer een paar gedrochten:

Die Fransen kunnen er ook wat van:eek: Ja of niet, ligt er aan hoe je het bekijkt.:p
Wat ' was' de tweede auto van §anitarium? Een Corrado?

En die laatste van D.Elzinga...o_O. Peugeot 309?

:eek:

Die Mini Cooper... Die Cooper van binnen... Die Carisma... Walgelijk, stuk voor stuk... Ongelooflijk dat mensen dat mooi kunnen vinden...o_O

§anitarium zei:
Een Corrado idd.

En daar dan ook nog 6.000 voor willen vangen...o_O

@ D.Elzinga/309: A vendre, dus die is te koop. 1.500 euro? In geen 1.500 jaar!!!

En die Corsa... Gevalletje te hard over de dremel?

Matraloos zei:
Die Cooper kan nog dansen ook, de controls liggen op de bijrijdersstoel.............

o_O How sickness...

Gezocht op ''Opel Tuning''?:T

Ben al geen Opel fan, maar als ik zo iets zou zien zou ik hard weglopen!

Terug
Bovenaan