Het afschrikwekkende topic

En speciaal eentje voor Victory:

fmti51.jpg

Voor iemand die zijn DB9 zo verkracht (want dat is het) kan ik echt geen respect hebben...(n)

Wat is dat zwarte gedrocht? Een Mini?

Die blauwe Dacia is echt vreselijk! In het Oostblok zijn ze dol op -in mijn ogen- foute tuning. Toch is het wel knap gemaakt; ik doe het ze niet na. Maar als ik ergens aan begin wil ik wel dat het eindplaatje er fatsoenlijk uit komt te zien.

Die groene Panda is wel humor trouwens

Ratlook is cool, maar dan moet je wel een auto hebben die daarbij past. Een Golf 3 is dat in mijn optiek iig niet.

Er heeft zelfs iemand een Golf V een ratlook gegeven:

badcamberg23-24juni2007069.jpg

Opvallend dat voornamelijk VW's een ratlook aangemeten krijgen.

Ratlook bij een moderne Europese auto? Discutabel...

Die white walls (zo heet dat toch?) vind ik trouwens wel leuk staan onder die Golf 5.

Ratlook hoort niet in dit topic thuis. Ratlook is immers niet afschrikwekkend, maar juist erg gaaf! (y)

Zag zojuist een Bmw e36 compact rijden met deze achterlichten. Deze steken dus behoorlijk ver buiten de koets :(.
imagegen.ashx
.
Echt geen gezicht.

fiat500.jpg

voor onze campinggangers:
6a00d8341c8e4f53ef0120a676eda8970c-800wi

en deze topper was eens een skoda:
2715674605_b39c460676.jpg

2716487226_87e9dfb603.jpg

Wie de doorsnee Golf-rijder een Sjonnie vindt: alles is relatief.
pimp%20my%20ride.jpg

En voor wie de doorsnee Golfrijder een agressieve rijder vindt: het kan nog erger
CarTank.jpg

Wie wil er nu van een Mustang een BMW maken?

Volgens mij was dit een Fiesta (weet het niet zeker), maar deze eigenaar wilde zijn buurman met een Renault 5 Turbo aftroeven.
SHOgun1-1.jpg

Deze (rally-)eigenaar is en blind en is goed op de hoogte van de techniek van Ford.
teamwoodspeed__3_.jpg

Terug
Bovenaan