Het afschrikwekkende topic

Lijkt me eerder een Skoda Felicia. 106 denk ik niet want dan klopt het achterste ruitje niet.

106 kan ik me in vinden golf echter niet,had ik eerder de link ibiza gemaakt.;)

edit>felicia is een goede idd.

Wat is dat toch om te tunen met behulp van kartono_O

48615a1f890b.jpg

1152-cardboard-car-mods.jpg

Das gewoon voor de lol een keertje lijkt me? Even ludiek de saaie bak van de buurman "tunen".

Bij die eerste (Toyota Corolla?) heeft men alleen niet begrepen hoe je de zogenaamde booskijkers maakt, nu kijkt hij eerder treurig. Vind ik trouwens ook zoiets debiels: booskijkers. Beetje een stuk aan je motorkap lassen, plakken of plamuren zodat de koplampen minder herkenbaar zijn. Je ziet ook regelmatig een stukje gekleurd tape oid over de lampen zitten. Dat soort onzin begrijp ik echt niet.

Nog meer karton:

Cardboard%20Ricer.JPG

Ligt er nu een fles waarop simpelweg de tekst 'NOS' is geschreven op het dashboard?:LOL:

Bijna alles wat hier langskomt lijkt mij een slecht voorbeeld van styling, niet van tuning, dat is wat ik er maar mee wilde zeggen.

Daar heb je gelijk in, maar dit soort styling wordt wel degelijk tuning genoemd. Uiterlijke tuning natuurlijk, geen motorische tuning.

Die Skoda Rapid is uit de clip van Rihanna en net als die Audi Cabrio vind ik beide prachtige kunstwerkjes! de rest is echt walgelijk!

Er is binnenkort een gepimpte Kombat t98 te verkrijgen, de Dartz Prombron Monaco Red Diamond 4TW Edition:

Dartz%20Prombron%20Monaco%20Red%20Diamond%204TW%20Edition%202.jpg

En het rijtje aceesoires:

1. Ruby Red mate color.
2. Natural Gold plated bulletproof windows.
3. 22′ Kremlin Red Star bulletproof wheels.
4. Whale Penis Leather interior.
5. Tungsteen exchaust.
6. Tungsteen and white gold gauges with diamonds and rubins.
7. White gold diamond and rubins incrusted badges – grill, side and dashboard.
8. Special edition mobile phone with “alert” button.
9. Additional outside kevlar coating.
10. Rogue Acoustic Audio System.

D. Elzinga zei:
Er is binnenkort een gepimpte Kombat t98 te verkrijgen, de Dartz Prombron Monaco Red Diamond 4TW Edition:

Dartz%20Prombron%20Monaco%20Red%20Diamond%204TW%20Edition%202.jpg

En het rijtje aceesoires:

1. Ruby Red mate color.
2. Natural Gold plated bulletproof windows.
3. 22′ Kremlin Red Star bulletproof wheels.
4. Whale Penis Leather interior.
5. Tungsteen exchaust.
6. Tungsteen and white gold gauges with diamonds and rubins.
7. White gold diamond and rubins incrusted badges – grill, side and dashboard.
8. Special edition mobile phone with “alert” button.
9. Additional outside kevlar coating.
10. Rogue Acoustic Audio System.

Komt dit uit C&C Red Alert 3!?

Deze tank SUV is gepantserd, voorzien van goud, diamanten, robijnen en het meest bizarre is nog wel het interieur dat bekleed is met leer dat gemaakt is van walvispenishuid. Schijnt omwijs soepel te glijden trouwens ;)

Hahahahaha!

Moet ik dit cool vinden of afschrikwekkend? Compleet matte Escalade, inclusief matte lampen en grille:

cadillac_escalade_mat02.jpg

cadillac_escalade_mat03.jpg

Die matte Escalade heeft wel iets, alhoewel matte verlichting mij niet erg handig lijkt.

Die laatste, wat een identiteitscrisis! KadettGolfBMWcabrio?

Zo van schuinvoor lijkt het nog wat, maar schuinachter zijn de verhoudingen heel ver te zoeken!

Terug
Bovenaan