Het afschrikwekkende topic

Hahahahah, die laatste is werkelijk waar hilarisch!:D

Is het van oorsprong wel een BMW? Dacht zelf nl. dat het een Lada was!

tja.....

tuning01.jpg

tuning_small.jpg

Barbie is er niks bij...
bg_DSC03907.jpg

toyota-tuning.jpg

tuned-cars-4_460x0w.jpg

thetuningtr_renault_laguna_tuning_.jpg

Tuning_car.jpg

En tot slot de uitsmijter:

crazy-bmw-tuning-01.jpg

VomitPumpkin.jpg

Gadverdamme! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat er überhaupt mensen zijn die dit soort automobiele verkrachtingen mooi vinden.

En deze creatieve verbouwing? Alto Camper...

Het origineel:

welcomesuzukialtong5.jpg

En dit had de individualistische eigenaar ervan gemaakt. Ik ben erg benieuwd hoe vaak-ie hiermee aan de kant wordt gezet voor een 'routinecontrole'...

dscn1445bhk6.jpg

De neus was voetgangersvriendelijker en aerodynamischer gemaakt, dankzij wat plaatschroeven en zo te zien een paar stroken linoleum. Het geheel was met latex op kleur gemaakt. De grill ziet er uit als een inzet van een Mercedes W124 met een eigen interpretatie van de 'ster'.

dscn1449bww0.jpg

Achterop was er met een plaat blik, een plaat perspex en wat toebehoren van de Gamma een opbouw gemaakt, bevestigd met popnagels.

dscn1447bbx0.jpg

Eén stoel en de achterbank waren verwijderd zodat er een bed kon worden geplaatst.

dscn1448bmd0.jpg

Het dashboard was om de een of andere reden vervangen door een houten plank waaronder de instrumenten waren bevestigd met behulp van duct tape, tie wraps en bandijzer.

dscn1450bwp7.jpg

dscn1446buu0.jpg

Pure mishandeling, om het woord wansmaak te vermijden.
Zonde van zo'n Alto.:(

Pi-car-sso+car.jpg

Deze heet Picarso. Nu snappen jullie ook wat er mis is gegaan met Citroen de afgelopen jaren.:)
Ik koop er in ieder geval niet een meer (wel gedaan, toen het nog leuk was bij Citroen)

Zo zie ik toch regelmatig vebrouwde auto's rondrijden. Wel geld voor (zelf in mekaar geflanste?) body-kits en plamuur, maar er dan achter komen dat de hele auto overspuiten toch wel erg prijzig is. Daar lijkt het dan vaak op. Of flink aangepakt, maar dan de simpele stalen wielen eronder laten zitten. Geen geld meer voor mooi lichtmetaal ofzo?

Zie ik inderdaad ook regelmatig. Ik stond laatst voor het stoplicht naast een zwarte CRX met (nog) witte bodykit, extreem verlaagd en... met het dakpaneel eruit omdat de achterbumper eruit stak. Blijkbaar een drempeltje tegengekomen. :)

Dat weet je niet;) Maar het beste is gewoon hem te negeren. Hij word vanzelf wel gebanned (eerlijk gezegd verbaast het mij dat dat nog niet gebeurd is)

O ja, ontopic:

gse_multipart66735.tmp.jpg

Ja, nu wel:)
Hij heeft wel duidelijk zijn best gedaan. Wat is het eigenlijk?

Handig bij drempels :confused: :

- Je komt er nauwelijks overheen;
- Kom je er wel overheen, zit je met je hoofd tegen het dak.

Wat is het origineel eigenlijk? Golfje?

Terug
Bovenaan