Het afschrikwekkende topic

Ik zag vandaag een oude Peugeot 205 waarvan de eigenaar het dashboard met glanzende goudverf had beschilderd.:confused:

Ook een brommobiel kun je afschrikwekkend tunen:
aixam.jpg

Is dat wel een brommobiel? Lijkt een afschrikwekkend getunede 205 met te kleine wieltjes...

Joep83 zei:
Is dat wel een brommobiel? Lijkt een afschrikwekkend getunede 205 met te kleine wieltjes...

Het is zeker een brommobiel, ook volgens de link. Zo'n oude vierkante Aixam.

Er is tegenwoordig ook een bedrijf in Engeland, die je oude Rolls-Royce Spirit ombouwt tot Phantom.

2vuydl4.jpg

D. Elzinga zei:
Blingbling...:(

3kiiJdWLjk56io6klBsJVBLCo1_400.jpg

Ik vind het wel wat hebben. In ieder geval kijkt iedereen naar je. Of je voor vol wordt aangezien, is een tweede. Maar is het erg om niet voor vol aangezien te worden? :T

Zonet gepresenteerd door tuner Mansory, de Vitesse Rose:

Mansory_Vitesse_Rose_01.jpg

Mansory_Vitesse_Rose_15.jpg

Er worden er maximaal 6 3 gebouwd.

[size=x-small]EDIT: 3, en ook dat is meer dan genoeg.[/size]

Van de verminkte SLR van een paar pagina's terug heb ik nog meer foto's gevonden:

McLaren_SLR_999_2.jpg

Ook het interieur is geheel in stijl aangekleed:
McLaren_SLR_999_3.jpg

merc-mclaren-slr-999-red-gold-dream-1.jpg

anliker-mclaren-slr-999-red-gold-dream-swiss-tuned-img_7.jpg

Tsja, je zult in ieder geval opvallen. Prijs: 3,3 miljoen euro.:eek:

6082070069.jpg

Dit misbrouwsel is te koop voor 22000 euro!
8649825889.jpg

Deze voor 8400 euro.

1212548589.jpg

007637.jpg

Zlef heb ik gisteren ook nog een erg afschrikwekkende Opel Vectra gezien, met een totaal niet passende bodykit (zowel qua afwerking als design), die niet meegespoten was (geen geld meer voor?) Ik heb er maar geen foto's van gemaakt uit angst dat mensen het zien en denken dat ik zoiets mooi vind.;)

Hahaha, dat zie ik wel vaker, ik denk dat ze dan idd al hun geld hebben uitgegeven aan spoilers. Je ziet ook vaak dat spoilers niet worden gespoten in verband met geldgebrek.:D

D. Elzinga zei:
Hahaha, dat zie ik wel vaker, ik denk dat ze dan idd al hun geld hebben uitgegeven aan spoilers. Je ziet ook vaak dat spoilers niet worden gespoten in verband met geldgebrek.:D

Snap je toch niet! Mensen hebben geldgebrek en verbouwen hun auto voor honderden euro's tot een mobiele tupperwareparty.

Ik zocht naar compacte auto's uit het voormalig Oostblok, en toen kwam ik deze selfmade dragster uit Oekraine tegeno_O

Vreselijk, die 25. Dat je aan tuning doet is oke, maar sommigen overdrijven zo...

Hier nog zoiets:

gold_alfaudi.jpg

Alfa met Audi voorkant (en krachtbron):(

Terug
Bovenaan