Het afschrikwekkende topic

!!rF7GiQ!20~$(KGrHqMOKj8Eq4mf5s-WBK8Fr1)W!g_27.JPG

24e9_27.JPG

Volgens mij heeft matralooss een hekel aan maar een klein spoortje tuning. Er zit toch wel een aantal bij die ik wel te pruimen vind.

Als je het zo gaat bekijken dan post de een het complete opel gamma en de ander weer die van Volkswagen.

zo is het wel, er staan inzendingen van anderen in die ik weer goed te doen vind.
Er zijn er ook op het randje bij die ik zelf gepost heb, maar dan gaat het meer om een bepaald onderdeel, zoals de voorspoiler van de 911 op de vorige pagina, dat kan gewoon niet.

Er staan inderdaad ook van anderen inzendingen die goed te doen zijn. Het lijkt mij dat eigenlijk de auto's die zonder twijfel mismaakt zijn alleen maar hier thuis horen. Nu zijn ze hier op het forum sowieso anti- tuning.

Kwam dit topic toevallig tegen, maar als je dit doorworstelt springen je de tranen spontaan in je broek.
Op een enkel uitzondering, zoals oa een geinige eend en trabant, na is het echt niet om aan te zien.
Heb een half uur in een deuk gelegen van het lachen, gewoon omdat je je niet kunt voorstellen dat mensen hun voertuig zo kunnen mishandelen.
Hier en daar doet het me denken aan die reklame waarbij een auto bewerkt wordt door een olifant.
Hoop dat deze mensen niet op de designafdeling van welke autofabrikant dan ook werken. Al denk ik wel eens dat er eentje via een uitzendburo tijdelijk bij een fabrikant is gestationeerd.

Die zwarte E46 Coupé vind ik op zich nog wel dik. Alleen de achterbumper is niet mijn smaak, en de velgen moet je echt van houden.. Sideskirts zijn compleet custom made uit staal overigens ;) En motorisch is ie ook dik in orde, is namelijk een 330Ci ;)

22B zei:
Die zwarte E46 Coupé vind ik op zich nog wel dik. Alleen de achterbumper is niet mijn smaak, en de velgen moet je echt van houden.. Sideskirts zijn compleet custom made uit staal overigens ;) En motorisch is ie ook dik in orde, is namelijk een 330Ci ;)

Bij mij is het meer: hoe durf je het aan te doen bij zo'n prachtige auto...

Die rood-witgeblokte Landcruiser is gewoon een (voormalig) vliegveldvoertuig. Wat is daar nu afschrikwekkend aan? o_O

Ja hoor, bij zo'n auto kan dat wel. Heeft ook niet de intentie om mooi te zijn, dat is het verschil naar mijn mening. Die Puma bijv om te kotsen terwijl er vast iemand de bedoeling heeft (gehad) om de auto mooier te maken.

Met die auto zou ik best over straat kunnen. Iedereen kijkt naar je. En dat heb je in een gewone Coupe niet!

Dat je dat leuk kan vinden zeg, dat iedereen naar je kijkt! Dat duidt naar mijn mening toch op een compensatiedrang van andere tekortkomingen.

Net zoals die mafkees die in Zwolle rondreed met ramen open (bij min 10) en de radio op plus 10. Dan heb je echt een aandachtstekort.

Terug
Bovenaan