Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog 5 weken tot de zomer vakantie. Poaaaaaaah nog nooit zo’n behoefte aan gehad als nu. Wat een energie vretende dagen.
Dikke auto maar geen dikke buik dus het valt wel meeHopelijk spreken ze je niet aan met 'Ciao Senior Gillis' met die dikke auto op de camping![]()
Vertel? Wat deed ik daar kan mij daar niks van herinneren.Je bent net terug van Frankrijk toch!![]()
Dat was een reactie op De DudeVertel? Wat deed ik daar kan mij daar niks van herinneren.
Duitsland was geslaagd
RS6, RR, Merc…wat voor luxe camping heb je uitgezocht johDikke auto maar geen dikke buik dus het valt wel mee
De buren hebben volgens mij een RS6 voor hun huisje staan. Zag zelfs al Engelse met een nieuwe Range Rover en een caravan. Kramperen is niet meer hoe het was![]()
Gewoon een normale volgens mij, valt mij alleen op hier dat veel met dikke auto’s rijden!RS6, RR, Merc…wat voor luxe camping heb je uitgezocht joh![]()
Zie het probleemJe bent net terug van Frankrijk toch!![]()
Net op terugweg van de Mac (kids…ik fiets het er straks weer af) de zespitter een keer de sporen gegeven ipv braaf op de accu te rijden, maar foei….dat is wel verslavend zeg![]()
Zo heb ik mij de hele reis vanaf de Italiaans (mis)dragen. Groot licht hendel is na m’n vakantie versleten denk ik, lekker de 6 cilinder in de toeren jakkeren. Heerlijk!Net op terugweg van de Mac (kids…ik fiets het er straks weer af) de zespitter een keer de sporen gegeven ipv braaf op de accu te rijden, maar foei….dat is wel verslavend zeg![]()
Die versie kost me mrb+brandstof 200€ meer per kwartaal, en dan reken ik extra slijtage door veel korte ritjes niet eens meeHaha ja dat moet genieten zijn
Als er nou eens een versie was waar je dat altijd bij had en minder gewicht![]()
![]()
![]()
Die versie kost me mrb+brandstof 200€ meer per kwartaal, en dan reken ik extra slijtage door veel korte ritjes niet eens mee![]()
Hoe meer de benzine op moet brengen, en dat word niet beter met ets2 in aantocht, hoe groter die 800 wordAch wat is 800 euro op jaarbasis tov de 10k TCO
[zegt de EV rijder]
Hoe meer de benzine op moet brengen, en dat word niet beter met ets2 in aantocht, hoe groter die 800 word![]()
Jep Italianen vinden het mooi als je doorblaast. Op afstand op twee rijstroken tegelijk werkt ookIk merk dat ze dat hier best wel kunnen waarderen als je achter ze rijdt. Geen lichtsignaal blijf je er gewoon netjes achter, geef je aan dat je er langs wilt dan maken ze meteen plaats. Geen hand gebaren of boze gezichten, top systeem.
In Italië krijg je tenminste respect wanneer je in een Ferrari rijdt. Ze zijn trots op hun automobiel erfgoed.Jep Italianen vinden het mooi als je doorblaast. Op afstand op twee rijstroken tegelijk werkt ook
Sorry, maar dat gaat helemaal nergens meer om! Gewoon gevalletje "wie kan het verste plassen"...140-150kwh batterij en 1000km range
lijkt me wel wat..
Echt niet!! Daar kan ik echt niet zonder. De rest wel lokaal gekocht.en hagelslag blijft gewoon thuis.
Sorry, maar dat gaat helemaal nergens meer om! Gewoon gevalletje "wie kan het verste plassen"...
Maar kan je wel ‘op een tank helemaal naar Oostenrijk rijden op golven van koppel!!!!’Sorry, maar dat gaat helemaal nergens meer om! Gewoon gevalletje "wie kan het verste plassen"...
Die zal niet lichter zijn dan Bertha vermoed ik?Hoorde bij de bmw dealer dat de ix5 volgende week onthuld wordt
140-150kwh batterij en 1000km range
lijkt me wel wat..
Die zal niet lichter zijn dan Bertha vermoed ik?
Als ik een keer snel op wil trekken pak ik de ID4 van schoonpa wel mee. Ik hou het liever bij het briesen van een overdaad aan paarden int vooronder![]()
M’n vrouw en ik zijn dus nu die serie over de A4 aan het kijken (waarvoor dank voor de tip @Robert 69 ) , spelletje wie herkent de plek het eerste is wel geestig maar ook wel beetje triest.
M’n vrouw ook: dit is gewoon een beroep voor jou. De hele dag beetje rijden over de snelweg auto’s laden, door de portofoon brabbelen
Ja klopt, of anders gewoon op de meest rechtse baan van de 3 inhalen. Ik zag er ook eentje met ene caravan 130 rijden op de linker baanJep Italianen vinden het mooi als je doorblaast. Op afstand op twee rijstroken tegelijk werkt ook
Zou ik ook net zeggen.Ik wil wel je collega worden dan
Gezellig
We zijn beide voor die specifieke functie uitgeslotenIk wil wel je collega worden dan
Gezellig
Krijgen we dan zo een e450d?
We zijn beide voor die specifieke functie uitgesloten![]()
Ga m sws proefrijden
De ix3 rijdt geweldig, een x5 rijdt majestueus. Die combinatie moet echt geweldig zijn.
Snel optrekken is niet de beleving die ik mooi vind aan een EV, de souplesse en comfort des te meer (geen trillingen of schakelmomenten / vertraging).
Gewicht zal wel flink zijn gezien die van mij al 2300kg is. X5 is 2500?
omdenken..een gestopte stroper maakt een prima koddebeier. Misschien geld dat voor snelheidsdelinquenten ook welWe zijn beide voor die specifieke functie uitgesloten![]()
Draag ook je steentje bij. GIRO 112 450.Laten we gewoon een e450d kopen en bestickeren. Die outfits via Temu bestellen.
Wel in Reno 911 stijl danLaten we gewoon een e450d kopen en bestickeren. Die outfits via Temu bestellen.
Woejwoej here we come
Uit eten, woensdag gehaktdag… uit eten in een restaurant of thuisGoedenavond. Ik was uit eten, heb ik wat gemist?![]()
Restaurant. Bleven nog aardig lang daar, van 18:30 tot 21:00.Uit eten, woensdag gehaktdag… uit eten in een restaurant of thuisuitgegetenehhh uit eten?![]()
Nope, maar bij mij leerlingen wel, dus ga nl wel volgen. Maar kan me eigenlijk gestolen worden...Neuh, niet echt. S J 1001 en De Dude hebben ambitie om politie agent te worden.
Vraagje : "leeft" het WK bij jullie eigenlijk, bij ons totaal niet... geen vlaggen of versiering, geen maffe bier- & chipspromo's, weinig grote schermen.
Neuh, niet echt. S J 1001 en De Dude hebben ambitie om politie agent te worden.
Vraagje : "leeft" het WK bij jullie eigenlijk, bij ons totaal niet... geen vlaggen of versiering, geen maffe bier- & chipspromo's, weinig grote schermen.
Het zal je verbazen, maar verkeersagent lijkt mij dus serieus echt een mooi beroep. Agent sowieso. DSI mooiste maar goed , moet je eerst bij het korps hebben gezeten en vind de risk/reward ratio daar beetje zoekNeuh, niet echt. S J 1001 en De Dude hebben ambitie om politie agent te worden.