Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Hopelijk spreken ze je niet aan met 'Ciao Senior Gillis' met die dikke auto op de camping :ROFLMAO:
Dikke auto maar geen dikke buik dus het valt wel mee ;)

De buren hebben volgens mij een RS6 voor hun huisje staan. Zag zelfs al Engelse met een nieuwe Range Rover en een caravan. Kramperen is niet meer hoe het was :ROFLMAO:

Dikke auto maar geen dikke buik dus het valt wel mee ;)

De buren hebben volgens mij een RS6 voor hun huisje staan. Zag zelfs al Engelse met een nieuwe Range Rover en een caravan. Kramperen is niet meer hoe het was :ROFLMAO:
RS6, RR, Merc…wat voor luxe camping heb je uitgezocht joh :)

55326768228_725d8b3946_b.jpg

Officieel een begin gemaakt toch....

Ik merk dat ze dat hier best wel kunnen waarderen als je achter ze rijdt. Geen lichtsignaal blijf je er gewoon netjes achter, geef je aan dat je er langs wilt dan maken ze meteen plaats. Geen hand gebaren of boze gezichten, top systeem :p.

Ik merk dat ze dat hier best wel kunnen waarderen als je achter ze rijdt. Geen lichtsignaal blijf je er gewoon netjes achter, geef je aan dat je er langs wilt dan maken ze meteen plaats. Geen hand gebaren of boze gezichten, top systeem :p.
Jep Italianen vinden het mooi als je doorblaast. Op afstand op twee rijstroken tegelijk werkt ook

M’n vrouw en ik zijn dus nu die serie over de A4 aan het kijken (waarvoor dank voor de tip @Robert 69 ) , spelletje wie herkent de plek het eerste is wel geestig maar ook wel beetje triest :ROFLMAO:.

M’n vrouw ook: dit is gewoon een beroep voor jou. De hele dag beetje rijden over de snelweg auto’s laden, door de portofoon brabbelen

Die zal niet lichter zijn dan Bertha vermoed ik?

Als ik een keer snel op wil trekken pak ik de ID4 van schoonpa wel mee. Ik hou het liever bij het briesen van een overdaad aan paarden int vooronder :)

Ga m sws proefrijden

De ix3 rijdt geweldig, een x5 rijdt majestueus. Die combinatie moet echt geweldig zijn.

Snel optrekken is niet de beleving die ik mooi vind aan een EV, de souplesse en comfort des te meer (geen trillingen of schakelmomenten / vertraging).

Gewicht zal wel flink zijn gezien die van mij al 2300kg is. X5 is 2500?

M’n vrouw en ik zijn dus nu die serie over de A4 aan het kijken (waarvoor dank voor de tip @Robert 69 ) , spelletje wie herkent de plek het eerste is wel geestig maar ook wel beetje triest :ROFLMAO:.

M’n vrouw ook: dit is gewoon een beroep voor jou. De hele dag beetje rijden over de snelweg auto’s laden, door de portofoon brabbelen

Ik wil wel je collega worden dan

Gezellig

Krijgen we dan zo een e450d?

Ga m sws proefrijden

De ix3 rijdt geweldig, een x5 rijdt majestueus. Die combinatie moet echt geweldig zijn.

Snel optrekken is niet de beleving die ik mooi vind aan een EV, de souplesse en comfort des te meer (geen trillingen of schakelmomenten / vertraging).

Gewicht zal wel flink zijn gezien die van mij al 2300kg is. X5 is 2500?

2500 ja.

Verschil van beleving, voor mij geeft dat juist karakter aan de auto wat ik bij een ev mis. Zit puur tussen de oren, maar ik blijf het een levenloos apparaat vinden, ondanks dat ik nu zo’n 12 jaar electrisch (mee)rijd omdat schoonpa al een tijd in die dingen toert.

Neuh, niet echt. S J 1001 en De Dude hebben ambitie om politie agent te worden.

Vraagje : "leeft" het WK bij jullie eigenlijk, bij ons totaal niet... geen vlaggen of versiering, geen maffe bier- & chipspromo's, weinig grote schermen.

Vraagje : "leeft" het WK bij jullie eigenlijk, bij ons totaal niet... geen vlaggen of versiering, geen maffe bier- & chipspromo's, weinig grote schermen.
Nope, maar bij mij leerlingen wel, dus ga nl wel volgen. Maar kan me eigenlijk gestolen worden...

Ik heb even gekeken maar er zijn ook niet echt veel pareltjes van wedstrijden, de eerste is Engeland - Kroatië over een week en de andere helft is om 03:00 of 04:00 in de nacht…

België - Kroatië was vorige week nog 2-0, een vriendschappelijke interland OK, maar good luck tegen Engeland dan.

Ik heb niks met zwetende mannen bekijken die graag veel balbezit willen hebben.

Het zal je verbazen, maar verkeersagent lijkt mij dus serieus echt een mooi beroep. Agent sowieso. DSI mooiste maar goed , moet je eerst bij het korps hebben gezeten en vind de risk/reward ratio daar beetje zoek :p

Terug
Bovenaan