Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Het zal je verbazen, maar verkeersagent lijkt mij dus serieus echt een mooi beroep. Agent sowieso. DSI mooiste maar goed , moet je eerst bij het korps hebben gezeten en vind de risk/reward ratio daar beetje zoek :p
Ik weet dat je het toch niet zou willen, maar dat kan wel eens heel lastig worden na een ooit ingevorderd rijbewijs...

Het zal je verbazen, maar verkeersagent lijkt mij dus serieus echt een mooi beroep. Agent sowieso. DSI mooiste maar goed , moet je eerst bij het korps hebben gezeten en vind de risk/reward ratio daar beetje zoek :p
Soms wel, maar dat altijd op tenen moeten lopen omdat je zo weer zonder context op internet staat zou me wel tegenhouden. Via via kennis is na de mariniers bij de DKDB gaan werken, maar daar moet je gezin ook wel tegen kunnen hoor :censored:

Het artikel zit achter de DPG paywall maar het is een speciaal fenomeen blijkbaar :
“Je kan dit haast buitenaardse wolken noemen”: zeldzame lichtende nachtwolken duiken weer op boven Vlaanderen".

Het artikel zit achter de DPG paywall maar het is een speciaal fenomeen blijkbaar :
“Je kan dit haast buitenaardse wolken noemen”: zeldzame lichtende nachtwolken duiken weer op boven Vlaanderen".
Bedoel je van die lichte wolken aan een donkere hemel? Bij late schemering? Prachtig inderdaad!

Vreselijk om lezen :cry:
Maar ook "goed" dat wij als buurregio dan bijspringen om te helpen @UZ Gent en UZ Antwerpen.

M’n vrouw en ik zijn dus nu die serie over de A4 aan het kijken (waarvoor dank voor de tip @Robert 69 ) , spelletje wie herkent de plek het eerste is wel geestig maar ook wel beetje triest :ROFLMAO:.

M’n vrouw ook: dit is gewoon een beroep voor jou. De hele dag beetje rijden over de snelweg auto’s laden, door de portofoon brabbelen
Geen dank Dude!

Mijn rijinstructeur zei al (dus 36 jaar terug) Jij moet iets met autorijden gaan doen! Wordt ook rijinstructeur!
Mocht ik het over doen en totaal wat anders, dan was het agent bij KLPD geworden.

Vraagje : "leeft" het WK bij jullie eigenlijk, bij ons totaal niet... geen vlaggen of versiering, geen maffe bier- & chipspromo's, weinig grote schermen.
Ik heb nog een knal oranje Asics hardloopshirtje, zo goed als nieuw. Die gaat mee naar Oostenrijk. Daar in een café hopelijk NL-Japan kijken als dat kan. 2 jaar terug waren we in dezelfde café met Oostenrijk-NL: feest!! Oostenrijk won toen. Maar nu doen ze niet mee geloof ik, maar hopelijk wel voetbal kijken in het café.

Het zal je verbazen, maar verkeersagent lijkt mij dus serieus echt een mooi beroep. Agent sowieso.
Niet romantiseren hoor... Want bij ongelukken zoals nu in Zeeland moet je ook komen opdraven. En vaak ben je nog als eerste ter plekke ook. Frontale botsingen, overstekende bomen etc. Dat lijkt me nou niet leuk maar hoort er wel bij. Het is niet alleen maar bonnen uitschrijven en snelheidsmaniaken inrekenen.

Met een dief vang je een dief toch?
Denk als een snelheidsmaniak...wees een maniak om een maniak te stoppen/vangen...
Ik heb al jaren geen agent meer gesproken, maar degenen die ik in een vorig leven kende waren idd voorzien van een lichte vorm van ondeugd.

Zelf heb ik meer affiniteit met de brandweer, zou het leuk gevonden hebben als ik dat erbij had kunnen doen.

Ik heb al jaren geen agent meer gesproken, maar degenen die ik in een vorig leven kende waren idd voorzien van een lichte vorm van ondeugd.

Zelf heb ik meer affiniteit met de brandweer, zou het leuk gevonden hebben als ik dat erbij had kunnen doen.
Lijkt me ook niks, mensen uit auto's knippen of zo.

Niet romantiseren hoor... Want bij ongelukken zoals nu in Zeeland moet je ook komen opdraven. En vaak ben je nog als eerste ter plekke ook. Frontale botsingen, overstekende bomen etc. Dat lijkt me nou niet leuk maar hoort er wel bij. Het is niet alleen maar bonnen uitschrijven en snelheidsmaniaken inrekenen.
I know. M’n moeder is hoofdagente geweest en is mede om wat jij schrijft gestopt

Niet elk straatje ziet er hier even gezellig uit :ROFLMAO:

IMG-5481.jpg

Hier Frankrijk heb je best wel een plekje op een camping als je op tijd bent. Laatkomers krijgen te horen dat het vol is. Nou ja al die campings hebben de kampeerplaatsen opgedoekt en er huisjes neergezet. Dat aanbod is zo groot dat nu in juni bijna alles leegstaat.

Dus ja in het hoogseizoen betaal je je blauw omdat er de rest van het jaar verlies wordt gedraaid.

En teveel huisjes, zo voorspelbaar...

Er zitten meerdere tour operators hier en je kunt duidelijk het verschil zien. Wij zitten in een klein bungalow dorpje wat gewoon leuk aangelegd is maar het is niet overal zo. Wel veel zwembaden, luchtkastelen, speeltuinen en direct aan het strand dus leuk voor kinderen, maar je moet dus wel opletten wat je boekt want goedkoop is het niet inderdaad.

Nou ja al die campings hebben de kampeerplaatsen opgedoekt en er huisjes neergezet. Dat aanbod is zo groot dat nu in juni bijna alles leegstaat.

Dus ja in het hoogseizoen betaal je je blauw omdat er de rest van het jaar verlies wordt gedraaid.

En teveel huisjes, zo voorspelbaar...
Ja het verdienmodel klopt niet helemaal meer

Spaans biertje, Moskou Mule en WK op de telefoon want de laptop pakt de hotspot niet, maar lekker buiten in Italië in de tuin! Meer heb je niet nodig ;)

0F5965C0-CB76-47A1-93D5-E7B37F50F230.jpg

Ik ben overigens ook niet heel ingewikkeld. Dan zou ik zo'n opmerking persoonlijk opvatten, meldingen gaan maken en uiteindelijk met iedereen ruzie krijgen zodat ik zelf een ban krijg.

Dus ik vind het prima.:)

Heb een nachtmerrie gehad.

Ik kwam bij een dealer, er stond allerlei mooi spul (SL r129, z4, 6-serie, etc).

En ik kocht een bordeauxrode AUDI a6 c5. Handgeschakeld. Stoffen bekleding, 16 inch velgen. Wel stoelverwarming, sportstoelen en clima.

Ik ga maar een afspraak bij de psycholoog maken.

Onbewust dacht je blijkbaar wel dat je gezin ook mee moest kunnen. :p

Om je nog enigszins te troosten hier eentje met V6 en lederen bekleding, de enige bordeauxrode die ik kon vinden… ;)

Laatst bewerkt:
Heb een nachtmerrie gehad.

Ik kwam bij een dealer, er stond allerlei mooi spul (SL r129, z4, 6-serie, etc).

En ik kocht een bordeauxrode AUDI a6 c5. Handgeschakeld. Stoffen bekleding, 16 inch velgen. Wel stoelverwarming, sportstoelen en clima.

Ik ga maar een afspraak bij de psycholoog maken.
Misschien niet verkeerd nee, goeiemorgen zeg, dat is wel een vrij opmerkelijke keuze ja.

Terug
Bovenaan