Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fijne vakantie. Komt ze dan wel achter dat het niet nodig is.De auto ingeladen met de spullen. Nu aan de lader tot 90%. Morgenvroeg de effe tot 100% en dan gaan!
Heb je een grotere auto nu, neemt de House Manager ook gelijk meer spullen mee....
Zelfs een eigen ventilator en een verlengsnoer. Terwijl er airco is
Dat is hetzelfde als een caravan meesleuren naar een camping waar al caravans staanZelfs een eigen ventilator en een verlengsnoer. Terwijl er airco is
Zegt meneer die op een "camping" is maar gewoon in een luxe huisje zit.Dat is hetzelfde als een caravan meesleuren naar een camping waar al caravans staan![]()
Gelukkig is JL zo gewoon gebleven…Zegt meneer die op een "camping" is maar gewoon in een luxe huisje zit.![]()
Dat zijn de faciliteiten die de camping mij aangeboden heeft, is ontzettend goed voor het milieu, wat wij doen, lekker sustainableZegt meneer die op een "camping" is maar gewoon in een luxe huisje zit.![]()
Mooie herinneringen maakt je rijkOfwel, ik had arme ouders maar het was wel aardig.![]()
Er was te weinig wind, dus ze wilde niet de lucht in
Iedereen ook zijn eigen vlieger mee naar huis. En mijn moeder bleef inderdaad met beide benen op de grond.Je moeder?
Als je weinig hebt leer je inderdaad wel creatief te worden, en vaak zijn dat ook kinderen met een grote fantasie.
Je zoontje is 3, met een baby ga je niet naar de camping. Dus paar jaar?Wij zijn de laatste paar jaar alleen vanwege mijn zoontje naar een camping gegaan, wij hebben er zelf weinig mee, dus betaal dan liever wat meer voor wat luxe en juist dat we niet bij de buren aan tafel moeten gaan zitten![]()
Duidelijk, al vind ik "nu" niet tellen. Voor de rest moet je uiteraard vooral doen waar je zelf zin in hebt. Kamperen is geweldig voor kinderen, dat was mijn punt. Maar er is zeker meer dan dat...Ja derde keer nu, hij is 3,5 jaar nu. Dus een paar en een half?
Toen mijn jongens nog klein waren hadden we een klapkar en gingen we 4 zomers naar Grolloo. Maar wat een werk heb je met een tent opzetten en afbreken (na regen) en ondertussen kleine kinderen om je heen. Thuisgekomen de klapkar nog een keer uitklappen om uit te pakken, schoon te maken en dan naar stalling brengen.En echt kamperen is zo leuk met kinderen. In de natuur in een tent, echt buiten zijn. Ofwel, ik had arme ouders maar het was wel aardig.![]()
Lekker! Ik had anderhalve zoute haring.
Dat ging snel!
Zo…dat heet “doorpakken”.
En nu?
Nice! Nu serieus kijken naar een ander speeltje of moet de Cam het voorlopig opvangen?
Ja vouwwagen.Ik moest even nadenken, klapkar? Maar is duidelijk hetzelfde als een vouwwagen, zal wel streekgebonden zijn.![]()
Ze krijgen ook alles voor elkaar, die vrouwen…BMW officieel gedoneerd aan mevr SJ.
Vouwcaravan.Ja vouwwagen.
Thanks ! Klopt bekend ding. Ik laat het na de zomer opnieuw bekleden met nappaleder. Carrec was dacht ik €500 ofzo ? Heb offerte van iets meer dan €400 bij ander bedrijf.@De Dude : in de nieuwe video van Carrec (Joep, onze de Klokje Rond "Frikandel"-friturist) komt vanaf 13:30 de problematiek van het slechte leer van BMW sturen aan bod, je had het er deze week nog over in een topic maar dat vond ik zo snel niet terug.
Gelukkig dat ik op een stoel zat, dan kon ik niet omver vallen van hoeveel een OEM stuur daar kost![]()
@ S J 1001
Ik heb het gemist denk ik, maar dus verkocht? Dat is mooi.
Thanks ! Klopt bekend ding. Ik laat het na de zomer opnieuw bekleden met nappaleder. Carrec was dacht ik €500 ofzo ? Heb offerte van iets meer dan €400 bij ander bedrijf.
Ik kleur wel het leder nog 1x bij want straks 4,000 km tegen dit stuur aan kijken op vakantie kan ik echt niet aan

Waarom hebben ze het stuur er niet gewoon uitgehaald
Ik kan juist genieten van een beetje back to basic. Thuis heb ik al genoeg luxe.Voor mij is vakantie luxe. Dus ik blijf heel ver weg van campings![]()