Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Maar 750 km is op een dag goed te doen toch? Wenen is idd wel aan de andere kant van AT, maar daar zul je denk ik ook niet zo snel naar toe rijden.
Mijn ega kan niet zo lang in de auto zitten, dan krijgt ze een zere rug en/of onrustige benen. Dus we 'breken' zo'n afstand van 1000-1100km in 2en. We stoppen ook iedere 2 uur wel en soms iets eerder. Ik combineer dat dus ook met meerdere laadstops.
In september in m'n uppie naar Oostenrijk geweest (930km) en dat heb ik wel in één dag gedaan.

Mijn garage is in ieder geval wat leger. Mijn aanhanger heb ik verkocht.
Ik ben nu aan het rondkijken. Ben heel erg geïnteresseerd in deze:

14__41324.1748866343.png

imgages__50493.1781902594.JPG

Kost alleen wel zo'n USD 4.000, inclusief verscheping.

Rond 16:00 in hotel aangekomen. Viel tegen vandaag..! Bluwh wat is het Duitse verkeer een drama. Veel file en niet fijn rijdend verkeer, gigantisch veel op linker twee banen vastgeplakt.

Ik zat op een gegeven moment in een erg lekker treintje maar die raakte zo gefrustreerd dat ze rechts links zigzaggend door het verkeer heen gingen. Dat vond ik niet zo verstandig.

Rond 16:00 in hotel aangekomen. Viel tegen vandaag..! Bluwh wat is het Duitse verkeer een drama. Veel file en niet fijn rijdend verkeer, gigantisch veel op linker twee banen vastgeplakt.

Ik zat op een gegeven moment in een erg lekker treintje maar die raakte zo gefrustreerd dat ze rechts links zigzaggend door het verkeer heen gingen. Dat vond ik niet zo verstandig.
Wij waren dan mid juni net zo snel schijnbaar. 9:15 vertrokken en 18:00 aankomst hotel 10km boven Ingolstadt. Iets minder kilometers en wel 4 laadstops.

Dat wordt morgen wat af München richting Salzburg(?), want dat is 80% 2-baans snelweg. En veel baustellen voor en na Salzburg met 60km/u en Flits!...Flits!
De Flitspalen zijn 1,5m hoog en vallen nauwelijks op tussen die stalen middengeleidingen. Tip 2! :cool:

Ook hier maar weer eens gluren, nog steeds het gezellige hak-op-de-tak geleuter hier, prima!

1984... toen met m'n ouders in de Golf II naar de Ardennen meen ik, in vakantiehuis van bekenden. Later met de Sierra naar Zuid Frankrijk, mijn walkman was een Audio Sonic, volgens mij bestaat dat merk niet meer. Bandjes van Madonna, Michael Jackson... waar is de tijd gebleven.

Wij waren dan mid juni net zo snel schijnbaar. 9:15 vertrokken en 18:00 aankomst hotel 10km boven Ingolstadt. Iets minder kilometers en wel 4 laadstops.

Dat wordt morgen wat af München richting Salzburg(?), want dat is 80% 2-baans snelweg. En veel baustellen voor en na Salzburg met 60km/u en Flits!...Flits!
De Flitspalen zijn 1,5m hoog en vallen nauwelijks op tussen die stalen middengeleidingen. Tip 2! :cool:
Ja 110 km/u kruissnelheid en 2x gestopt. Opzich nog helemaal netjes hoor , maar het was eigenlijk steeds van 150 km/u weer plots naar 100 omdat het opstroopte en dat tientallen keren. Probeerde gewoon beetje met de flow mee te gaan want zelf de autobahn stormer uithangen zat er echt niet in.

Heb 1x even vrij baan gehad maar dat was ‘m wel. Kon wel een x4 m40i goed bijhouden. Toch die stage 1. Bij 220 km/u liet ik het weer zakken naar 180 km/u want vond dat niet meer verantwoord met gezin.

Edit: als ik dit lees hebben we echt een prima dag gehad. Ik ben gewoon nog niet zo gewend aan hoogseizoen met de auto :p

Laatst bewerkt:
Ook hier maar weer eens gluren, nog steeds het gezellige hak-op-de-tak geleuter hier, prima!

1984... toen met m'n ouders in de Golf II naar de Ardennen meen ik, in vakantiehuis van bekenden. Later met de Sierra naar Zuid Frankrijk, mijn walkman was een Audio Sonic, volgens mij bestaat dat merk niet meer. Bandjes van Madonna, Michael Jackson... waar is de tijd gebleven.
Gezel!

Ook ik had walkman jaren 90 maar eerst cassettes. Eerste was volgens mij (naast bassie en Adriaan) Cher. Echt een artiest waar ik denk hoe dan.

Leuk veel plezier. Knap toch hoe KLM dat doet hè. Weet nog toen ik na 6m Azië weer naar huis ging ik dat zo’n fijn gevoel vond
Na al die jaren op en neer vliegen is dat gevoel er nog steeds. Inderdaad heel knap.

De service die ze leveren is ook gewoon erg goed.

18:15 uur:
Vrouwlief was onze afspraak van 18:00 uur vergeten, om samen lopend naar een snackbar te gaan voor een frietje.
Zij: ben 18:45 thuis
Ik: Ja, dan ga ik wel naar snackbar
Zij: Dan doen we toch kroketten op brood thuis?
Ik: Nee! Ik had zin in ons wandeling naar de snackbar en daar samen wat eten. Ik ga wel op de fiets.
Zij: Het was zo gezellig met mijn zussies dat ik de tijd vergat...
Ik: Prima.
Zij: Wacht nog ff!
Ik: Nee, ik heb nu wel honger, ik stap nu op de fiets.

En nu is zij boos...

Snap jij het? :unsure:

Kun je rechtstreeks vliegen?
Jep, IAH naar AMS direct. Vorig jaar was deze vlucht geannuleerd en vlogen we via Atlanta. Kwamen we 3 uur later aan in AMS, maar financieel wordt je daar niet slechter van...

Was ook naar Schotland retour met KLM, is echt wel anders dan 10j terug maar nog steeds goed hoor
Misschien dat ik de veranderingen niet zie doordat het geleidelijk is gegaan, maar wat vind je anders?
Op het eerste gezicht is alleen de crew 10 jaar ouder gworden.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Vrouwlief was onze afspraak van 18:00 uur vergeten, om samen lopend naar een snackbar te gaan voor een frietje.
Ik: Nee! Ik had zin in ons wandeling naar de snackbar en daar samen wat eten. Ik ga wel op de fiets.

En nu is zij boos...

Lees dit morgen nog eens. Als dit de ruzies zijn die jullie samen hebben dan komen jullie er wel.

Lees dit morgen nog eens. Als dit de ruzies zijn die jullie samen hebben dan komen jullie er wel.
Het is allang weer goed hoor!
Baal er gewoon van dat ze onze afspraak vergat, ook al is dat een loopje naar de snackbar (op een camping dus wel gezellig).
En met haar zussies vergeet ze wel vaker de tijd of blijft ze plots daar eten. En dat is vaak prima. Maar nu hadden wij een afspraak en dan laat ik het haar wel even merken dat ik niet zo blij ben op dat moment.

Maar heb wel 2 kroketten voor haar meegenomen voor op haar brood, dat weer wel!

En nu is zij boos...

Nee ik snap er niks van ;)

Wat ik wel weet dat ze je hierover nog 8.5 jaar later een keer aan herinnerd :ROFLMAO:

Het is allang weer goed hoor!
Baal er gewoon van dat ze onze afspraak vergat, ook al is dat een loopje naar de snackbar (op een camping dus wel gezellig).
En met haar zussies vergeet ze wel vaker de tijd of blijft ze plots daar eten. En dat is vaak prima. Maar nu hadden wij een afspraak en dan laat ik het haar wel even merken dat ik niet zo blij ben op dat moment.

Maar heb wel 2 kroketten voor haar meegenomen voor op haar brood, dat weer wel!
Ik kan het op zich wel begrijpen hoor. Maar het is uiteindelijk maar iets kleins. Ga je ook niet veranderen, is een producteigenschap. :LOL:

En nu is zij boos...

Ik zie de fout al

Je had om 17/1730 niet even geappt om te vragen of ze 18u ging redden.. duidelijk jouw fout!!

Terug
Bovenaan