Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat een hotel? Lijkt wel een gevangenis…![]()
![]()
Staat leuk spul hier geparkeerd bij het hotel.. ook nog een Z1 en een 635i e24
Is een bedrijfspand naastIs dat een hotel? Lijkt wel een gevangenis…![]()
Vrijwel al onze koffers zijn van Samsonite. Sommige gaan al meer dan 20 jaar mee. Wat doet zo'n Rimowa beter?Ik zou dan liever in een goede familie kofferset van Rimowa investeren denk ik.
Vast de prijs beter, lees hoger!. Wat doet zo'n Rimowa beter?
Ja afschuwelijk …!Trouwens wel heel erg lelijk die Engelse vlag op de motorkap van de Jag lol
Dat hebben ze voor alle bekers al sinds vorig jaar volgens mijNet beelden vanop de grid van Francorchamps met een close up van de beker voor de winnaar opgesteld in zo een peperdure lederen valies en het opschrift “Luxury travels in Louis Vuitton”![]()
Niks mis met Samsonite, hebben wij ook! Tja wat doet een Hermes tas beter dan een Louis Vuitton tas of Chanel tas… Rationeel natuurlijk niks. Overigens blijven die Rimowas best wel waardevast zelfs met deuken erin…Vrijwel al onze koffers zijn van Samsonite. Sommige gaan al meer dan 20 jaar mee. Wat doet zo'n Rimowa beter?
En zelf rijdenVoor 1.2K mag die rolkoffer wel met de hand geklopt, bekleed met waygu kalfsleer en voorzien van edelstalen scharnieren met driedubbele röntgenwerende bodem zijn![]()
Dat soort dingen vallen voor mij in de categorie die alleen gekocht wordt om te laten zien dat je het kunt betalen. Zijn meestal verder nogal treurige exemplaren die daarmee rondslepen.Voor 1.2K mag die rolkoffer wel met de hand geklopt, bekleed met waygu kalfsleer en voorzien van edelstalen scharnieren met driedubbele röntgenwerende bodem zijn
Als ik vlieg is dat meestal enkel handbagage. Zul je met zo’n potentieel erfstuk meemaken dat de maatschappijen weer een paar cm van de maatvoering die mee mag af knagen. Sta je daar met je goeie gedrag
Als je business class vliegt heb je daar geen last vanZul je met zo’n potentieel erfstuk meemaken dat de maatschappijen weer een paar cm van de maatvoering die mee mag af knagen. Sta je daar met je goeie gedrag
True, maar voor de langere afstanden met ruimbagage is het geen issue en voor pakweg 2 a 3 uur ga ik geen business class dokken.Als je business class vliegt heb je daar geen last van![]()
Ik heb daar niet zo’n moeite mee. Die rij gaat rap genoeg, sluit redelijk achter aan, mik mn tas aan de kant en ga een boek lezen. Na de landing gewoon 10 minuten doorlezen en je staat net zo snel buiten als al die haast konijntjes.Je zou verbaasd zijn hoe relax business class binnen Europa is en kost vaak niet veel extra! Ik heb regelmatig voor 50-100 euro meer kunnen upgraden. Vooral als je dan al gaar/brak bent, net even wat meer comfort en niet in rijen moeten staan. Ja ik weet het een eerste wereld probleem![]()
Om de andere mensen in de business class te irriteren?Met de kids zou ik business overigens wel serieus overwegen hoor, maar voor mezelf maakt het me niets uit.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar op zich een leuk streven.Om de andere mensen in de business class te irriteren?![]()
Ja dat als eerste op moeten staan en dan 10 minuten gebukt wachten heb ik ooit nooit begrepen.Na de landing gewoon 10 minuten doorlezen en je staat net zo snel buiten als al die haast konijntjes.
Je zou verbaasd zijn hoe relax business class binnen Europa is en kost vaak niet veel extra! Ik heb regelmatig voor 50-100 euro meer kunnen upgraden. Vooral als je dan al gaar/brak bent, net even wat meer comfort en niet in rijen moeten staan. Ja ik weet het een eerste wereld probleem![]()
Ik wil, lekker even de benen strekken.Ja dat als eerste op moeten staan en dan 10 minuten gebukt wachten heb ik ooit nooit begrepen.
En elkaar tegenkomen bij de bagage band. Heerlijk. Ik ga bijna altijd als laatstJa dat als eerste op moeten staan en dan 10 minuten gebukt wachten heb ik ooit nooit begrepen.
Ik heb er ook echt een hekel aan. Zeker de korte vluchtenIk vermijd vliegen, scheelt ook wachtrijen en dure koffers.
Yep, ik wil alleen binnen nu en een paar jaar naar een maat die begin dit jaar naar CA geëmigreerd is, en zo’n drijvende badkuip heen en weer lijkt me machtig interessant, maar kost me veel teveel tijdIk vermijd vliegen, scheelt ook wachtrijen en dure koffers.
Niet altijd. In sommige landen is de paspoortcontrole een lange lijn. Dan helpt het wel even een sprintje te trekken.En elkaar tegenkomen bij de bagage band.
Het is zeker niet mijn hobby, maar ik heb geen andere keuze.Ik heb er ook echt een hekel aan. Zeker de korte vluchten
JFK bijvNiet altijd. In sommige landen is de paspoortcontrole een lange lijn. Dan helpt het wel even een sprintje te trekken.
Ik heb nog nooit internationaal op JFK gevlogen, alleen domestic.JFK bijv![]()
Ik niet, Indonesië is best ver rijden. Heb maar 4 weken vakantie niet 4 jaar.Ik vermijd vliegen, scheelt ook wachtrijen en dure koffers.
Lijkt me ook wel eens gaaf, zo’n rally. Hoeft voor mij niet meteen naar Shanghai, maar door Europa is misschien nog best leuk.Lijkt me opzich wel mooi een keer een “rally” rijden vanaf Europa naar Azië. Kennissen hebben wel eens Amsterdam - Shanghai georganiseerd, duurde zo’n 30 dagen dacht ik, is volgens mij zelfs op TV (in NL) geweest, was met oldtimers.
Intercontinentaal vind ik prima moet ik zeggen. Dan slaap ik wel. Op Europese vluchten is dat echt onmogelijk met mijn lengte en BC op Europees heb ik er echt niet voor over; iemand blij maken met dat gordijntje op een A320 doen ze maar bij iemand anders.Op zich zou ik best Azië of (zuid)Amerika eens willen bezoeken. Maar zo lang in een vliegtuig? Ik heb het er net voor over. 3-4 uur is wel de max.
Ik ben bij die over de top show al bijna afgehaakt.en zijn we allemaal klaar voor Vargentinie - Spanje?