Jay DoubleYou
Petrolhead
Ik ook niet. Prima te volgen vanaf mijn schermpje.20.000 Euro voor een goede plek in het stadion voor de finale, en nog zou ik zeggen laat maar.
Heb daar niks te zoeken.
Pagina 575… (SuperAmerica)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet. Prima te volgen vanaf mijn schermpje.20.000 Euro voor een goede plek in het stadion voor de finale, en nog zou ik zeggen laat maar.
Heb daar niks te zoeken.
Yep. Ik krijg wel de indruk dat Spanje zegt ‘ok, gaan we het zo spelen dan kunnen wij dat ook’ in plaats van in te kakken, maar die gaan wellicht eerder tegen kaarten aan lopen.Die schaar-overtreding van die Arg tegen Spanjaard in 13e minuut én géén geel zegt mij al genoeg wie er moet winnen![]()
Yep!Nu die aanval op Lamine dat is toch ook gewoon geel???
Die maakt altijd de minste kilometers van allemaal, altijd zo. Maar is wel gevaarlijk als die beweegtMessi loopt ook maar gewoon te wandelen op het veld hè
Neuh, blij werd ik meer van UK-FR gister, dat vond ik mooier voetbal met meer respect voor elkaar.Zijn jullie nu blij?
Ik wilde eigenlijk morgen naar Ferrari museum gaan (de normale, niet Enzo). Maar daar moet je eigenlijk hele dag voor uittrekken incl bezoek aan de fabriek en dat wordt m niet.Ik ook niet. Prima te volgen vanaf mijn schermpje.
Pagina 575… (SuperAmerica)
![]()
Ach die combinaties van Spanje zijn toch wel om te smullen. Ik hou goede hoop dat het ze lukt.Het lijkt wel een benefiet wedstrijd voor het goede doel (clowns united, met een paar pipoos in de VIP box) met een team uit de gevangenis (Vargentinie, want zo spelen ze, gewoon heel vies) tegen een normaal team.
Nu die aanval op Lamine dat is toch ook gewoon geel???
Kan hier helemaal niks mee.![]()
Ja, dat was een mooi wedstrijd. Ach, de belangen zijn nu wat groter.Neuh, blij werd ik meer van UK-FR gister, dat vond ik mooier voetbal met meer respect voor elkaar.
Het zou me niks verbazen. En die gedachte is eigenlijk al erg genoegKom op insta al mooie cartoons tegen dat DJT de beker niet aan Spanje wil geven omdat ze altijd dwars liggen, geen steun geven tegen Iran, slecht Navo partner, etc etc.
Ieder z'n/haar eigen keuze, maar ben ik wel benieuwd, beiden 50m van het hotel in een bar? Heb je babyfoon?Ach die combinaties van Spanje zijn toch wel om te smullen. Ik hou goede hoop dat het ze lukt.
Ik zit in iedergeval prima met fles Valpolicella Superiore in lokale bar op 50m van ons hotel. Kinderen op bed. Papa en mama even voetbal kijken.
Ja babyfoon. Moet zeggen is voor ons ook de eerste keer hoor en nog onwennig, al 3x teruggelopenIeder z'n/haar eigen keuze, maar ben ik wel benieuwd, beiden 50m van het hotel in een bar? Heb je babyfoon?
Ik heb net even gekeken hier op de camping, vooral ouwehoeren met andere gasten en info over de omgeving delen.
Gelukkig hadden ze BTS uitgenodigd. Werd meteen herkend door mijn dochter.En wat willen ze nu, moet ik 30 minuten lang met m’n vrouw praten? 15 min kon ik nog wel in de keuken en op de wc rekken… maar 30 min![]()
Hoe kom jij in de fabriek dan?Ik wilde eigenlijk morgen naar Ferrari museum gaan (de normale, niet Enzo). Maar daar moet je eigenlijk hele dag voor uittrekken incl bezoek aan de fabriek en dat wordt m niet.
Als ze eenmaal slapen wel, oudste is nog wat eerder wakker. Nu de pech dat de speeltuin achter ons huisje is en de jeugd die gebruikt als schreeuwplaats, lekker buiten bereik van hun ouders. Dus ze komen wat minder goed in slaap.Ja babyfoon. Moet zeggen is voor ons ook de eerste keer hoor en nog onwennig, al 3x teruggelopen.
Onze kinderen slapen wel echt door alles heen gelukkig
Hoe kom jij in de fabriek dan?Wij zijn er ook niet de hele dag geweest volgens mij. Wij hebben beide musea op één dag gedaan.
Voor mij hoeft het niet. Shakira ziet er nog altijd fris en fruitig uit, maar ik zit hier om voetbal te kijken.Ik moet eerlijk zijn, vond de halftime show wel leuk, Ted Lasso maakt hem wel mooi compleet en Shakira (nu 50?!) is nog steeds om door een ringetje te halen![]()
Madonna leek beetje op MJ in deze hoedanigheid.Ik moet eerlijk zijn, vond de halftime show wel leuk, Ted Lasso maakt hem wel mooi compleet en Shakira (nu 50?!) is nog steeds om door een ringetje te halen![]()
Daar heb je YouTube voor...Laat mij de komende 45 minuten maar Shakira zien ipv de Argentijnen![]()
Het hele WK daar is cringeMadonna leek beetje op MJ in deze hoedanigheid.
Vond het hoge UNICEF gehalte erna erg cringe voor een land wat zo lekker met de mensenrechten omgaat
Over het terrein sowieso…Heb er een besteld dan mag dat.
Voor 25 euro extra kan je met een bus er doorheen
Toch kijken weHet hele WK daar is cringe![]()
Geen half uurtje met de echtgenote kunnen babbelen maar wel drie kwartier Shakira kijken? Beetje counseling nodig JL?Laat mij de komende 45 minuten maar Shakira zien ipv de Argentijnen![]()
Ja hier doelde ik opOver het terrein sowieso…
Neuh geen wedstrijd gezienToch kijken we
Inderdaad. Goed zo!joh de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Eindelijk verdiend die pitbull van het veld![]()
Hadden er 2 moeten zijn.Goed zo!
![]()
Laat m maar weer fantaseren over Real Madridjoh de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Eindelijk verdiend die pitbull van het veld![]()
Zo hoe is hetJa Paredes komt ook goed weg!
Hij heeft in ieder geval genoeg tijd om een ander RAL kleurtje voor z’n tanden uit te zoeken, ik zit de wedstrijd met een zonnebril te kijken, kerel is vanaf de ruimte zichtbaar.Laat m maar weer fantaseren over Real Madrid![]()