Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

20.000 Euro voor een goede plek in het stadion voor de finale, en nog zou ik zeggen laat maar.
Heb daar niks te zoeken.
Ik ook niet. Prima te volgen vanaf mijn schermpje. :p

Pagina 575… (SuperAmerica)
2005-ferrari-575-superamerica

Het lijkt wel een benefiet wedstrijd voor het goede doel (clowns united, met een paar pipoos in de VIP box) met een team uit de gevangenis (Vargentinie, want zo spelen ze, gewoon heel vies) tegen een normaal team.

Nu die aanval op Lamine dat is toch ook gewoon geel???

Kan hier helemaal niks mee. :p

Het lijkt wel een benefiet wedstrijd voor het goede doel (clowns united, met een paar pipoos in de VIP box) met een team uit de gevangenis (Vargentinie, want zo spelen ze, gewoon heel vies) tegen een normaal team.

Nu die aanval op Lamine dat is toch ook gewoon geel???

Kan hier helemaal niks mee. :p
Ach die combinaties van Spanje zijn toch wel om te smullen. Ik hou goede hoop dat het ze lukt.

Ik zit in iedergeval prima met fles Valpolicella Superiore in lokale bar op 50m van ons hotel. Kinderen op bed. Papa en mama even voetbal kijken.

En wat willen ze nu, moet ik 30 minuten lang met m’n vrouw praten? 15 min kon ik nog wel in de keuken en op de wc rekken… maar 30 min :p

Ach die combinaties van Spanje zijn toch wel om te smullen. Ik hou goede hoop dat het ze lukt.

Ik zit in iedergeval prima met fles Valpolicella Superiore in lokale bar op 50m van ons hotel. Kinderen op bed. Papa en mama even voetbal kijken.
Ieder z'n/haar eigen keuze, maar ben ik wel benieuwd, beiden 50m van het hotel in een bar? Heb je babyfoon?
Ik heb net even gekeken hier op de camping, vooral ouwehoeren met andere gasten en info over de omgeving delen.

Ieder z'n/haar eigen keuze, maar ben ik wel benieuwd, beiden 50m van het hotel in een bar? Heb je babyfoon?
Ik heb net even gekeken hier op de camping, vooral ouwehoeren met andere gasten en info over de omgeving delen.
Ja babyfoon. Moet zeggen is voor ons ook de eerste keer hoor en nog onwennig, al 3x teruggelopen ;).

Onze kinderen slapen wel echt door alles heen gelukkig

Ik wilde eigenlijk morgen naar Ferrari museum gaan (de normale, niet Enzo). Maar daar moet je eigenlijk hele dag voor uittrekken incl bezoek aan de fabriek en dat wordt m niet.
Hoe kom jij in de fabriek dan? :oops::ROFLMAO: Wij zijn er ook niet de hele dag geweest volgens mij. Wij hebben beide musea op één dag gedaan.

Over slapen gesproken, nu 21,5 graden in mijn huis en ik heb nog 2 deuren tegenover elkaar open staan.
Met een beetje geluk dus koel genoeg om alles dicht te doen vannacht.

Ja babyfoon. Moet zeggen is voor ons ook de eerste keer hoor en nog onwennig, al 3x teruggelopen ;).

Onze kinderen slapen wel echt door alles heen gelukkig
Als ze eenmaal slapen wel, oudste is nog wat eerder wakker. Nu de pech dat de speeltuin achter ons huisje is en de jeugd die gebruikt als schreeuwplaats, lekker buiten bereik van hun ouders. Dus ze komen wat minder goed in slaap.

Ik moet eerlijk zijn, vond de halftime show wel leuk, Ted Lasso maakt hem wel mooi compleet en Shakira (nu 50?!) is nog steeds om door een ringetje te halen :love:

Ik moet eerlijk zijn, vond de halftime show wel leuk, Ted Lasso maakt hem wel mooi compleet en Shakira (nu 50?!) is nog steeds om door een ringetje te halen :love:
Madonna leek beetje op MJ in deze hoedanigheid.

Vond het hoge UNICEF gehalte erna erg cringe voor een land wat zo lekker met de mensenrechten omgaat

Ze moesten eigenlijk al met 9 staan met Paredes er ook af…
Ik had wereldspeler Messi graag een afscheid gegund door de grote poort maar dit is echt anti voetbal (en dat ligt niet aan Messi) van Argentinië.

Terug
Bovenaan