Robert 69
Asfaltkampioen
Soms meebuigen en soms een beetje er tegenin gaan.Robert had laatst zoiets over frietjes, wat is de les die we kunnen leren uit deze voorbeelden?
Alles heeft met verwachtingen te maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soms meebuigen en soms een beetje er tegenin gaan.Robert had laatst zoiets over frietjes, wat is de les die we kunnen leren uit deze voorbeelden?
Als ik heel vervelend denk…vrijgezel blijven was een stuk makkelijker geweestRobert had laatst zoiets over frietjes, wat is de les die we kunnen leren uit deze voorbeelden?
Als ik heel vervelend denk…vrijgezel blijven was een stuk makkelijker geweest![]()
Inclusief volk? Mijn stem heb je!Wmb gewoon de shredder in met al die zoiu
Ziet er anders best prima uit. En dan ben ik echt geen KIA-man. Moest het even opzoeken, maar het zou hier een concurrent van de Opel Insignia en Ford Mondeo zijn geweest.Zo. En weer thuis. Een autootje gehuurd voor de terugweg, type "Elantra". Initieel bood Alamo ons een Trax aan (hmm, no thanks), na een half uur wachten zonder enige communicatie (!) mochten we opeens de auto meenemen die net voor naast het verhuurkantoor stond. Goed, vreemd, maar is goed joh. Prima wagen weer. Duidelijk een stuk meer auto dan de basis Altima die ik in mei reed, maar gut, verder is het toch vooral 'auto' hoor. Vrij stil wel, lekker ruim, prima infotainment (nou ja, we gebruiken gewoon Apple Carplay) en op zich voldeed de 2.5 (190pk ongeveer) best prima. Maar had ik echt het gevoel met iets leuks of speciaals onderweg te zijn? Nope.
Het heeft voor- en nadelen. In mijn huidige gezondheidssituatie ben ik blij dat ik vrijgezel ben, maar de ervaring om een relatie te hebben (en vooral gezien te worden) deed me ook goed.Als ik heel vervelend denk…vrijgezel blijven was een stuk makkelijker geweest![]()
Zo zag ik anderhalve week geleden hier in naburig dorp een jonge vader op zo'n step door een drukke winkelstraat racen. Het ergste was nog dat hij een kleuter bij zich had op ook een elektrisch fietsje naast hem!Ja die logica ontgaat mij. Je hebt er buiten de camping ook geen klap aan mijns inziens. En ik vind het ook gewoon gevaarlijk hier. Zeker gezien het blijkbaar een soort ongeschreven regel is dat je je kinderen niet in de gaten hoeft te houden boven de 4 jaar. Ik heb die memo gemist.
Oh nee! Ik zou een nukkige vervelende man zijn geworden ben ik bang voor.Als ik heel vervelend denk…vrijgezel blijven was een stuk makkelijker geweest![]()
Inmiddels 65, samenwonend en een nukkige oude manOh nee! Ik zou een nukkige vervelende man zijn geworden ben ik bang voor.
Waarom knikkeren ze hem er niet uit dan?Ik ben dan wel een late millenial maar ik vind tegenwoordig dat het echt heel moeilijk is om mensen tevreden te stellen.
Sterker nog, ik lig eruit, want mijn supervisor is blijkbaar niet tevreden over mij. Maar niemand van zijn collegas snapt dat.
"De vrouw is de beste vriend van de mens" S J 1001Can’t live with em
Can’t live without..
En nu? Wat anders zoeken?Vast contract. Is te duur, die heb ik nog niet bij het bedrijf.
Wel bij het uitzendbureau, dus ik heb ook besloten even niks meer voor hen te doen.
Snap ik wel. Heb je al wat anders via het uitzendbureau?Vast contract. Is te duur, die heb ik nog niet bij het bedrijf.
Wel bij het uitzendbureau, dus ik heb ook besloten even niks meer voor hen te doen.
Dat was de hond, toch?"De vrouw is de beste vriend van de mens" S J 1001Can’t live with em
Can’t live without..
Automotive. Al 6 jaar onderdeel van de Nederlandse OEM's en was eigenlijk nog niet van plan daarmee te stoppen. Ik zit nu 4 jaar in de ADAS engineering. Kortgezegd doe ik heel veel mechatronisch werk. Dus vanuit architectuur het helpen opzetten van functional requirements en dan zelf aan de slag met design tot aan de verificatie en validatie toe.En nu? Wat anders zoeken?
Welke tak van sport if I may ask?
Nu komt de aap uit de mouw, bedankt kerel voor al die fijne piepjesIk zit nu 4 jaar in de ADAS engineering.
Ik vind mn gezin geweldig, zou echt niet zonder kunnen! Maar als het leven anders gelopen was en ik alleen gebleven zou zijn was ik daar niet van ‘verzuurd’.Oh nee! Ik zou een nukkige vervelende man zijn geworden ben ik bang voor.
Yes! En zelf remmende dingen.Nu komt de aap uit de mouw, bedankt kerel voor al die fijne piepjes![]()
![]()
Waarom ga je geen kitcars bouwen?Yes! En zelf remmende dingen.
Ik wil daar eigenlijk ook mee stoppen. Was leuk nu niet meer.
Ha ja, na 20 minuten wilde de auto me al aan de koffie hebben. Goed, vooruit dan maar.Veel vervelende piepjes in de Kia? Of is dat hele ADAS geen ding in Amerika?
En wie kookt er dan?Als ik heel vervelend denk…vrijgezel blijven was een stuk makkelijker geweest![]()
No issue there. Ben al sinds jaar en dag chef cateringEn wie kookt er dan?
En wie kookt er dan?
Maar wel mechatronica?Yes! En zelf remmende dingen.
Ik wil daar eigenlijk ook mee stoppen. Was leuk nu niet meer.
De chinees, de grillroom, de snackbar, de pizzeria en de sushiboer.En wie kookt er dan?
Zonder gekkigheid, bij ons is het 50/50, vooral wie er eerder thuis is. Dat betekent meestal ma/di/wo mevrouw en do/vr meneer. In het weekend wisselt het.
Ik heb er wel meer plezier van. Ik doe wel altijd afwas (pannen/messen/snijplanken, gaan niet in de vaatwasser) en de keuken netjes maken. Maar dat is meer omdat ik mij er anders tegenaan bemoei, zegt ze zelf ook![]()
Jup mechatronica, R&D ergens tussen Eindhoven en Geleen in.Maar wel mechatronica?
Iets met R&D en engineering?
Regio?
Komt goed! Werk genoeg zeggen ze. En gewoon eerlijk zijn wat je wil dan volgt de rest vanzelf.Hé en verdorie, Nico, zuur man! Hopelijk vind je snel weer wat anders.
Mijn specialiteiten zijn pizza, sushi en Chinees.De chinees, de grillroom, de snackbar, de pizzeria en de sushiboer.
Mijn specialiteiten zijn boterham hagelslag puur, Big American pizza BBQ Chicken, Pannekoeken van Jan en Aviko dunne frites + Mora kaassoufleMijn specialiteiten zijn pizza, sushi en Chinees.![]()
En wat eet je dan in het weekend?De chinees, de grillroom, de snackbar, de pizzeria en de sushiboer.
Thuisbezorgd is makkelijker inderdaad.Ik ben de chef thuis, gisteravond een heerlijke verse tomatensaus gemaakt, lading ingredienten, smaak opbouwen, lekker uren laten garen. De gehaktballen erin en vandaag lekker eten! Afhalen doen we eigenlijk nooit.