Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nou Messi doet ook helemaal niks vandaag, deels ligt deels ook wel aan hem. Als je niet meer wilt voetballen moet je er gewoon mee stoppen, dit is gewoon zielig. Elke 10 minuten probeert hij er een andere Spanjaard aan te naaien.

“Look, let me tell you, I watched the game. Incredible game, beautiful game. Nobody knows games like I do, believe me. And Spain—Spain, okay? They won. They won. Incredible people, fantastic football, nobody thought they could do it including me but they did. They went out there, they fought hard, and they won against Argentinië. Very tough guys, very strong, but Spain was just better.

But I have to say, I look at that beautiful cup, that huge, shiny trophy—it’s a great trophy, not as great as my trophies, but it’s very good—and I think to myself: who really deserves this?

I look at Gianni. Gianni Infantino. A fantastic guy, a total professional. He does a tremendous job, nobody has ever seen anything like it. FIFA was a disaster before him, total disaster, but Gianni came in and made it great again. Strong leader, very respected.

So I said, you know what? We love Spain, they did a wonderful job, highly successful. But frankly, I would rather give the cup straight to Infantino. Just hand it to him. He works so hard, so beautiful, he looks like a winner. The fake news media won't tell you that, but everyone is saying it. Spain got the goals, okay, they got the points, but Gianni? Gianni gets the real win.

So congratulations to Spain, fantastic job, but Gianni, keep doing what you're doing. “

Dit wordt straks de speech, exact van het niveau van die cringe halftime show. Moest ARG winnen is het gewoon 2x CTRL-X en CTRL-V

Nee was helemaal niks, theater van de eerste klasse…

Ik hoop niet dat het anti-voetbal vandaag gaat winnen!

Nooit gedacht dat ik na 5-1 2014 nog voor Spanje zou juichen. Maarja. We gingen toen ook naar huis door Argentinië ;)

Ach mooi toch, hoort er wel een beetje bij, of je hem nu mag of niet. Even de politiek er buiten houden en elkaar de hand schudden! Tijd om te slapen!

Begin het nu langzaam aan wel te merken dat het een kortere nacht was door het voetbal... Zit nog op kantoor maar zal er zo eens een slinger aan geven!

Ik heb lang geleden eens een collega gehad die kon slapen met zijn ogen open :oops:.
En daarbij een charismatisch leider als Napoleon sliep ook maar 3-4 uur per nacht (volgens de overlevering) :LOL:

Na een paar maand in de hoek te hebben gelegen en stof doen vangen, ben ik maar weer eens begonnen aan de Lego McLaren P1. Voetbal is geweest, verder komkommertijd op tv en het weer wordt ook wat koeler en wisselvalliger.

Ik ga ook maar eens uitkijken naar een nieuwe set. Tot 50 euro krijg ik van mijn ouders, rest moet ik zelf bijbetalen als het duurder is. Prima! :ROFLMAO:

IMG-5859.jpg

Weer een verbazing delen; moeten kinderen nou echt met een elektrische step over de camping vliegen? Ik mag niet harder dan 10 met mijn elektrische megastep en ik heb nog wel een vierwieler!

Weer een verbazing delen; moeten kinderen nou echt met een elektrische step over de camping vliegen? Ik mag niet harder dan 10 met mijn elektrische megastep en ik heb nog wel een vierwieler!
Ja dat viel mij ook al op! Hoezo heb je überhaupt een elektrische step nodig op vakantie?!

Ja dat viel mij ook al op! Hoezo heb je überhaupt een elektrische step nodig op vakantie?!
Ja die logica ontgaat mij. Je hebt er buiten de camping ook geen klap aan mijns inziens. En ik vind het ook gewoon gevaarlijk hier. Zeker gezien het blijkbaar een soort ongeschreven regel is dat je je kinderen niet in de gaten hoeft te houden boven de 4 jaar. Ik heb die memo gemist.

Vanaf september is er hier helmplicht voor die dingen, op de openbare weg dan toch. Op de camping moet de uitbater de regels maar vastleggen. Als jij met je auto aan 60 over de camping rijdt zal je badge voor de slagboom snel geblokkeerd zijn.

Nu nog een verzekering, nummerbordje en slagen in een theoretisch examen en we zijn er (van af). Idem voor fat bikes.
Minimum leeftijd is er al (16) en met 2 op de step is verboden. Opgevoerd = de pers.

Vanaf september is er hier helmplicht voor die dingen, op de openbare weg dan toch. Op de camping moet de uitbater de regels maar vastleggen. Als jij met je auto aan 60 over de camping rijdt zal je badge voor de slagboom snel geblokkeerd zijn.

Nu nog een verzekering, nummerbordje en slagen in een theoretisch examen en we zijn er (van af). Idem voor fat bikes.
Minimum leeftijd is er al (16) en met 2 op de step is verboden. Opgevoerd = de pers.
Verstandig.

Ik was iets aan het schrijven en toen ik hem teruglas, dacht ik nee, doe maar niet :ROFLMAO:. Netjes gezegd dat heeft alles met opvoeding te maken, ben blij dat je die memo gemist hebt, dan zit je aan de goede kant van de samenleving ;)

Zie hier soms in de wijk ook kids van 4-6 rondlopen zonder ouderlijk toezicht..

We wonen in een hele rustige en nette wijk.. maar dan nog! Ook hier rijden PostNL busjes.

Die fatbikes heb ik echt een pokke hekel aan….
Volk wat erop zit nog meer

Wmb gewoon de shredder in met al die zoiu

Terug
Bovenaan