Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En maar praten tegen de scheids. VerschrikkelijkElke 10 minuten probeert hij er een andere Spanjaard aan te naaien.
OngekendDit is 100% een goal!
Forza Europa !!
Zo’n actie zou toch een prof verbod for life op moeten leveren…Zie net hoe die Paredes na de wedstrijd nog ff een Spanjaard aanvalt. Kansloze gasten!
PreciesAch mooi toch, hoort er wel een beetje bij, of je hem nu mag of niet. Even de politiek er buiten houden en elkaar de hand schudden! Tijd om te slapen!
TV stond uit?Ik haak af, enge vent kwam in beeld.
Zelfde kerel die een bal loeihard de Nederlandse dug out in schoot. Daarna overigens een mooie beuk van Van Dijk gehad.Zie net hoe die Paredes na de wedstrijd nog ff een Spanjaard aanvalt. Kansloze gasten!
Begin het nu langzaam aan wel te merken dat het een kortere nacht was door het voetbal... Zit nog op kantoor maar zal er zo eens een slinger aan geven!
Ja kan de deur hier wel dicht doen maar dan kijkt men nog door het glas heen![]()
Wegwezuuuh
Moest aan de getrouwde heren hier denken![]()
Wegwezuuuh
en anders rustig ondergaan, of als je echt lef hebt of energie over ‘schat, dit gaat niet om die meloen he, waarover wel?’
Ja dat viel mij ook al op! Hoezo heb je überhaupt een elektrische step nodig op vakantie?!Weer een verbazing delen; moeten kinderen nou echt met een elektrische step over de camping vliegen? Ik mag niet harder dan 10 met mijn elektrische megastep en ik heb nog wel een vierwieler!
Ja die logica ontgaat mij. Je hebt er buiten de camping ook geen klap aan mijns inziens. En ik vind het ook gewoon gevaarlijk hier. Zeker gezien het blijkbaar een soort ongeschreven regel is dat je je kinderen niet in de gaten hoeft te houden boven de 4 jaar. Ik heb die memo gemist.Ja dat viel mij ook al op! Hoezo heb je überhaupt een elektrische step nodig op vakantie?!
Ik was iets aan het schrijven en toen ik hem teruglas, dacht ik nee, doe maar nietIk heb die memo gemist.
Verstandig.Vanaf september is er hier helmplicht voor die dingen, op de openbare weg dan toch. Op de camping moet de uitbater de regels maar vastleggen. Als jij met je auto aan 60 over de camping rijdt zal je badge voor de slagboom snel geblokkeerd zijn.
Nu nog een verzekering, nummerbordje en slagen in een theoretisch examen en we zijn er (van af). Idem voor fat bikes.
Minimum leeftijd is er al (16) en met 2 op de step is verboden. Opgevoerd = de pers.
Ik was iets aan het schrijven en toen ik hem teruglas, dacht ik nee, doe maar niet. Netjes gezegd dat heeft alles met opvoeding te maken, ben blij dat je die memo gemist hebt, dan zit je aan de goede kant van de samenleving
![]()
Vanaf september is er hier helmplicht voor die dingen, op de openbare weg dan toch. Op de camping moet de uitbater de regels maar vastleggen. Als jij met je auto aan 60 over de camping rijdt zal je badge voor de slagboom snel geblokkeerd zijn.
Nu nog een verzekering, nummerbordje en slagen in een theoretisch examen en we zijn er (van af). Idem voor fat bikes.
Minimum leeftijd is er al (16) en met 2 op de step is verboden. Opgevoerd = de pers.