Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.

Ik lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.
Idem, in de vakanties word iets de hand gelicht met dat ritme, maar normaliter wel

Mijn vrouw kan heel goed koken, maar denk dat we toch wel gemiddeld 2x in de week geen huisgemaakt eten eten. Maar dat hoeft zeker niet per se ongezond te zijn.

Sinds vorige week woensdag is er hier in huis 1 keer gekookt. :cool:
Vandaag lunch én diner buiten de deur. Gisteren en zondag ook. Donderdag en vrijdag ook weer.
‘t Is geen dagelijkse praktijk hier, maar we zijn sinds lange tijd met z’n tweeën thuis en hebben vakantie. Voor 1 hele week, dus vol genieten.
Zaterdag zijn de kinderen er weer…….
:p

Ik had vanavond een lekker varkenshaasje met friet en worteltjes als groente. De friet moest op, verse en 1 dag over de datum...

Wij halen vrijwel nooit af. Op vakantie vaker uiteten, denk 2-3x per week. Maar thuis is dat gemiddeld 1x per maand denk ik.

Ik bespaar 200 Euro per maand door zelf te koken en vind het vaak nog lekkerder ook.
Heel soms haal ik Chinees, maar dan heb ik meestal weinig tijd of ben heel moe. Maar verder gewoon de keuken in, hoort bij het volwassen leven vind ik. Net als wassen en schoonmaken, hoewel ik dat niet leuk vind om te doen en koken wel.

Vanochtend ging er bij de brug in Alphen een Tesla naast mijn Subaru staan, ik stond dus rechts en hij links. Ik zie de lampen van de brug knipperen en er is een alternatieve route naar rechts. Dus hij bij groen vol wegtrekken, ik zet mijn richting aan en ga alsnog naar rechts en bij een andere brug kon ik zo doorrijden. Tja...

Vanochtend ging er bij de brug in Alphen een Tesla naast mijn Subaru staan, ik stond dus rechts en hij links. Ik zie de lampen van de brug knipperen en er is een alternatieve route naar rechts. Dus hij bij groen vol wegtrekken, ik zet mijn richting aan en ga alsnog naar rechts en bij een andere brug kon ik zo doorrijden. Tja...
De bestuurder van de Tesla koos er dus voor nog snel de brug te nemen voor deze open ging? Vast niet inherent aan een Tesla...
Vandaag moesten we ritsen, wegwerkzaamheden, reed erg langzaam. Mijn vrouw zei, wacht even op die Tesla, die vrouw (achter het stuur) zit op haar telefoon. En inderdaad, 0 blik op de weg. Leuk dat je auto het kan, maar ik vind het niks. Vraag mij af of het goed was gegaan als ik voor haar in wilde voegen...

De bestuurder van de Tesla koos er dus voor nog snel de brug te nemen voor deze open ging? Vast niet inherent aan een Tesla...
Vandaag moesten we ritsen, wegwerkzaamheden, reed erg langzaam. Mijn vrouw zei, wacht even op die Tesla, die vrouw (achter het stuur) zit op haar telefoon. En inderdaad, 0 blik op de weg. Leuk dat je auto het kan, maar ik vind het niks. Vraag mij af of het goed was gegaan als ik voor haar in wilde voegen...
Nee, hij had duidelijk niet gezien dat de brug open ging. Hij had geen kans de brug nog te halen, veel te ver.

Ik heb net kauwgom uit een autostoel gehaald... wel blij dat het in de autostoel zat en niet in de bekleding van de auto zelf.
Kids mogen na het eten soms kauwgom in de auto (doen we zelf ook) maar de jongste had deze niet goed uitgedaan in een doekje naar eigen zeggen...
Nu nog haar broek, die ligt in de vriezer bij de AirBnB. Stoel gedaan met een zakje met ijsblokjes (lagen hier) en vervolgens alcohol (ontsmettingsmiddel, staat hier ook) voor de laatste plakkerige resten.

Ik heb nu een pizza in de oven.
Vrouwlief is bij haar moeder eten en wat admin doen.
Ik ga straks in het bos nog wat meters maken met m'n twee maten

Is op loopafstand?
Bos is hier zo'n 500m vandaan en dan kan ik kilometers in meerdere richtingen lopen.
We komen daar al zo'n 22 jaar en kennen al vele paadjes, routes. Afhankelijk van het loopprogramma kiezen we het parcour uit. Er zijn rondjes van 400m, 600m, 1000m, 1500m en 1800m of duurloop van 5km heen en weer 5km terug bijvoorbeeld.
En ieder doet het in zijn eigen tempo.

De pizza was niet zo geweldig...
Merk had ik nog niet eerder gehad. En teveel groentes, was ook een vega.
Zal de House Manager toch weer eens op hart drukken dat het BBQ Chicken moet zijn, Hawai of salami mag ook wel eens.
Deze had te veel aubergines :cautious:
Maar goed, buikje weer vol en kunnen we het er straks weer af lopen...

Terug
Bovenaan