Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eetcafé en pannenkoeken. Voor de variatie doe je iedere week alles van dag laten wisselen. En ik lees net de Griek en de visboerEn wat eet je dan in het weekend?
Het gaat over eten en jij begint over kauwen…Nou, ik heb van die kauwen in mijn achtertuin. Maken goed herrie.
Ik reageerde op een tjirp...Hier thuis is qua eten geen week hetzelfde.
Het gaat over eten en jij begint over kauwen…![]()
Dat moet je met een korreltje zout nemen (sorry). Ik vind het wel leuk om een maaltijd op tafel te zetten uit eigen hand.Ik lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.
Dat moet je met een korreltje zout nemen (sorry). Ik vind het wel leuk om een maaltijd op tafel te zetten uit eigen hand.
Idem, in de vakanties word iets de hand gelicht met dat ritme, maar normaliter welIk lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.
Weet ik.Ik reageerde op een tjirp...
Ah, je bent dronken. Mag ook wel een keer, lang geleden.Weet ik.![]()
Ik kook altijd, alleen op vakantie niet.Ik lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.
Zolang ik moet rijden zul je mij niet dronken zien.Ah, je bent dronken. Mag ook wel een keer, lang geleden.
Dus je plaatste die berichten nuchter?Zolang ik moet rijden zul je mij niet dronken zien.![]()
Doe jij ook toch?Dus je plaatste die berichten nuchter?![]()
Tot 1 september zeker.Doe jij ook toch?![]()
Wij halen vrijwel nooit af. Op vakantie vaker uiteten, denk 2-3x per week. Maar thuis is dat gemiddeld 1x per maand denk ik.Ik lees wel veel over afhaalvoer. Wordt er door de forummers nog een beetje gekookt eigenlijk? Wij koken toch 6 van de 7 dagen fatsoenlijk. Meestal in het weekend een dag uit eten of afhaal.
Ben ik bezig met het goede onderwerp @Jay DoubleYou?
Eten gaat het over, corrigeer me als ik het mis heb.![]()
Ik snapte deze ook niet.Ben ik bezig met het goede onderwerp @Jay DoubleYou?
Eten gaat het over, corrigeer me als ik het mis heb.![]()
Dat ik het niet over vogels mag hebben als het over eten gaat. Tot het kwartje viel dus.Ik snapte deze ook niet.![]()
Als jij het over vogels wilt hebben mag je dat natuurlijk zelf weten. Maar zo te lezen geen haan die ernaar kraait.Dat ik het niet over vogels mag hebben als het over eten gaat. Tot het kwartje viel dus.
Daar kom je op af?Wat een gekwetter weer hier...
Jup, ik word gepusht...Daar kom je op af?
De bestuurder van de Tesla koos er dus voor nog snel de brug te nemen voor deze open ging? Vast niet inherent aan een Tesla...Vanochtend ging er bij de brug in Alphen een Tesla naast mijn Subaru staan, ik stond dus rechts en hij links. Ik zie de lampen van de brug knipperen en er is een alternatieve route naar rechts. Dus hij bij groen vol wegtrekken, ik zet mijn richting aan en ga alsnog naar rechts en bij een andere brug kon ik zo doorrijden. Tja...
Nee, hij had duidelijk niet gezien dat de brug open ging. Hij had geen kans de brug nog te halen, veel te ver.De bestuurder van de Tesla koos er dus voor nog snel de brug te nemen voor deze open ging? Vast niet inherent aan een Tesla...
Vandaag moesten we ritsen, wegwerkzaamheden, reed erg langzaam. Mijn vrouw zei, wacht even op die Tesla, die vrouw (achter het stuur) zit op haar telefoon. En inderdaad, 0 blik op de weg. Leuk dat je auto het kan, maar ik vind het niks. Vraag mij af of het goed was gegaan als ik voor haar in wilde voegen...
Is op loopafstand?Ik heb nu een pizza in de oven.
Vrouwlief is bij haar moeder eten en wat admin doen.
Ik ga straks in het bos nog wat meters maken met m'n twee maten
Mooi kloot’n inderdaad.Oh f*ck!
Da's flink balen @Jay DoubleYou !
Bos is hier zo'n 500m vandaan en dan kan ik kilometers in meerdere richtingen lopen.Is op loopafstand?
Merkdealer. Geen idee hoe duur, heb nog geen rekening. Maar Olie, oliefilter en apk dus zal wel meevallen.En voor jou weer fijn dat de Subaru er weer een jaartje tegen kan @Carkiller !
Was het een duur apk-tje als ik vragen mag?
Bij een Vakgarage of merkdealer?