Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

261203450

580

Ik heb geen boek mee op vakantie. Deed ik eerder wel, maar kwam altijd slecht in het verhaal. Heb nu puzzelboek; Japanse puzzel en dan heel grote. Kan je ook eventjes doen, lezen heb ik altijd even nodig om weer in het verhaal te komen. En we spelen nu veel Qwixx, geinig dobbelspel.

Lees waarsch meer dan 90% van NL :ROFLMAO: Maar vooral om kennis op te doen, weinig ‘plezier’ lezen (meer)
Voornaamste reden is voor mij ontspanning en om mn Engels goed op peil te houden. Daarnaast hey eea aan ambtelijke stukken (ben zelf niet politiek actief gelukkig) over onderwerpen waar ik interesse/belang bij heb, en de nodige rapporten/overeenkomsten en andere droge kost werkgerelateerd

Haha, die oudere generaties rijden heel erg slecht, dus je kunt beter voor de nieuwere generatie gaan.

De facelift G500 heeft zelfs een 6-in-lijn tegenwoordig...

Ja bizar dat ze nog zoveel waard zijn maar het rijdt echt niet fijn

Terwijl een ML heel behoorlijk rijdt

Ja bizar dat ze nog zoveel waard zijn maar het rijdt echt niet fijn
Ja en dat maakt eigenlijk de TOC van zon G klasse best wel interessant, want de restwaardes blijven ontzettend hoog. Zon G klasse schrijft per jaar (in absolute cijfers) minder af dan mijn vorige Tesla Model Y... ;)

Haha, die oudere generaties rijden heel erg slecht, dus je kunt beter voor de nieuwere generatie gaan.

De facelift G500 heeft zelfs een 6-in-lijn tegenwoordig...
Wat jammer. Zal wel ergens goed voor zijn, maar milieuproblemen ga je er niet definitief mee oplossen. Het is maar een speldenknopje op het hele gebeuren…

Tja ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee met de regeltjes omtrent uitstoot etc. Ik begrijp het volledig hoor, daar gaat het mij eigenlijk helemaal niet om, maar als die oerang oetang 1,000 bommen en granaten op het midden oosten blijft gooien zonder enige (fatsoenlijke) reden en idem voor andere oorlogsmisdadigers, wij pakketjes uit het verre oosten laten bestellen. Sinnasappels die in Spanje geteeld worden en in Thailand verpakt worden etc. waarom moet ik mij wel dan inzetten?

Voor ons wordt het aan de pomp steeds duurder, terwijl dat andere gewoon openbaar met insider trading honderden miljoenen verdienen.

We doen het dan allemaal voor Jan met de korte achternaam (nee niet mijn username ;))....

Wij wonen al in een "minergie" hut, verbruik is laag, zonnepanelen op het dak, geen gas, eten niet schandalig veel vlees, recyclen etc. mag het leven ook nog een beetje leuk blijven? Dus lekker gewoon dikke autos blijven rijden, zoals t heurt :p

Het is niet alleen die man in Amerika, wij doen er net zo hard aan mee. Zolang wij maar bomen blijven kappen en gebieden blijven volbouwen ten koste van de natuur, dan blijft er op den duur geen boom meer over die de CO2 uit de lucht opneemt.

• Leuk
Waarderingen: JL86
De interessante vraag vind ik, kunnen we hard genoeg op de rem trappen om van uitstel (van executie) afstel te maken, doordat innovatie met een oplossing komt bijvoorbeeld. Of dat het enkel doorschuiven naar een volgende generatie blijft, zoals de politiek in mijn ogen doet (even heel algemeen, gechargeerd)

Terug
Bovenaan