S J 1001
Asfaltkampioen
Ik meld alleen dat mijn vriendin er is, rest gaat dan vanzelf.
Blijft een unieke situatie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik meld alleen dat mijn vriendin er is, rest gaat dan vanzelf.
Een boek?Tja, rest van het gezin ligt al op één oor, slechte nacht gehad afgelopen nacht, dus vriendin is net richting bed gegaan.
Dus wat moet je anders dan de hele tijd het forum lezen![]()
Verklaar je nader?Blijft een unieke situatie
Roadracer rapporteren vind ik nog net een slagje erger…En jij vind het gek dat ik dacht dat je dronken was?![]()
Wij kennen jou vriendin-loosVerklaar je nader?
Een boek?
Maak je geen zorgen, langer dan een half jaar duurt het zelden.Wij kennen jou vriendin-loos
Dus hier gaan we natuurlijk op aan
Roadracer rapporteren vind ik nog net een slagje erger…![]()
Maak je geen zorgen, langer dan een half jaar duurt het zelden.
Volvo spam in mijn "mijn auto" topic. Hij heeft het netjes verwijderd.Roadracer rapporteren vind ik nog net een slagje erger…![]()
Lange naam voor een hond.Burstner Marano t580
![]()
Die nogal zware dingen met woorden erin die meer ruimte innemen dan een E reader of tablet, maar ook beter voor je ogen zijn.Wat is dat? Deze jonge generatie kent dat helemaal niet joh
Die nogal zware dingen met woorden erin die meer ruimte innemen dan een E reader of tablet, maar ook beter voor je ogen zijn.
Maar BIJNA is niet helemaal...Nadat ik hem vandaag bijna gerapporteerd had? Hij ziet me al komen...
You should give it a tryBijzonder, is dat nieuw?
Ik heb geen enkel probleem met die man en hij is zelf moderator dus kan zijn eigen rapportage afhandelen. Geloof me, hij heeft het in stijl netjes opgelost. Wat dus helemaal niet gehoeven had...Maar BIJNA is niet helemaal...
Zo heb ik bijna elke dag sex...
Maandag bijna,
Dinsdag bijna,
Woensdag bijna...
Do
You should give it a try![]()
Voornaamste reden is voor mij ontspanning en om mn Engels goed op peil te houden. Daarnaast hey eea aan ambtelijke stukken (ben zelf niet politiek actief gelukkig) over onderwerpen waar ik interesse/belang bij heb, en de nodige rapporten/overeenkomsten en andere droge kost werkgerelateerdLees waarsch meer dan 90% van NLMaar vooral om kennis op te doen, weinig ‘plezier’ lezen (meer)
Ja, die trambestuurder spoort niet.Heel iets anders, zag net beelden van het tramongeluk in Rotterdam. Hoe dan? Ik snap niet dat zoiets mis kan gaan...
Ja, bij dat blauw moest ik gelijk aan jouw Impreza denken. Al zal er vast verschil in zitten als je ‘m ernaast zet.![]()
Mooie combi zo, wie weet ziet de volgende er zo uitZo kan het ook…
![]()
Doe mij deze maar!
Mooie combi zo, wie weet ziet de volgende er zo uit![]()
Uiteraard, een 8 koppige kabouter familieMet iets anders onder de motorkap![]()
Geen oudere 65 AMG? Dan heb je er 12.Uiteraard, een 8 koppige kabouter familie![]()
Haha, die oudere generaties rijden heel erg slecht, dus je kunt beter voor de nieuwere generatie gaan.Geen oudere 65 AMG? Dan heb je er 12.![]()
Haha, die oudere generaties rijden heel erg slecht, dus je kunt beter voor de nieuwere generatie gaan.
De facelift G500 heeft zelfs een 6-in-lijn tegenwoordig...
Ik heb ook niet de indruk dat het uitgangspunt bij beide ontwerpen hetzelfde wasJa bizar dat ze nog zoveel waard zijn maar het rijdt echt niet fijn
Terwijl een ML heel behoorlijk rijdt
Ja en dat maakt eigenlijk de TOC van zon G klasse best wel interessant, want de restwaardes blijven ontzettend hoog. Zon G klasse schrijft per jaar (in absolute cijfers) minder af dan mijn vorige Tesla Model Y...Ja bizar dat ze nog zoveel waard zijn maar het rijdt echt niet fijn
Wat jammer. Zal wel ergens goed voor zijn, maar milieuproblemen ga je er niet definitief mee oplossen. Het is maar een speldenknopje op het hele gebeuren…Haha, die oudere generaties rijden heel erg slecht, dus je kunt beter voor de nieuwere generatie gaan.
De facelift G500 heeft zelfs een 6-in-lijn tegenwoordig...
Dat ook uiteraard, er zijn zo tal van voorbeelden.Het is niet alleen die man in Amerika, wij doen er net zo hard aan mee. Zolang wij maar bomen blijven kappen en gebieden blijven volbouwen ten koste van de natuur, dan blijft er op den duur geen boom meer over die de CO2 uit de lucht opneemt.
Ja, deels eens, maar wat ik met mijn bericht probeerde aan te geven is dat dat niet alleen de oorzaak is. Het is slechts een stukje van een groter geheel.En vergeet Oekraïne en Rusland niet waar de ene naar de andere olieraffinaderij in de brand gaat en alles wat verwoest wordt.
uitgaande van een ecologische draagkracht van 3,5 miljard mensen klopt dat eerste wel enigzins ja.We're doomed, better enjoy it while it lasts?