Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja dat geloof ik ook wel. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem wilde kopen, zag er gewoon leuk uit, praktisch is het niet, plaats heb ik ook niet (nog een parkeerplaats erbij huren) en tijd heb ik eigenlijk ook niet om met 3 autos te rijden... :ROFLMAO:
Kans is ook nog aanwezig dat Mevrouw86 er in de 500 vandoor gaat! Kijk maar naar @S J 1001 , daar rijdt Mevrouw 1001 ook rond in de BMW iX3.

Ja kon het toch niet laten en heb hem voor een hele goede prijs, dus wellicht verkoop hem gewoon door! CHF 7,000 omgerekend €7.500,- incl veilingkosten. Autootje is in een goede staat en heeft de officiële oldtimer status.

Ja lachen weet eigenlijk niet meer wat ik betaald had toen maar had niks afgeschreven iig

Bij een midlife crisis hoort een motor kopen, of een boot, of een oldtimer, of vreemd gaan. Je laat je vrouw helpen kiezen, jij je oldtimer, zij blij en tevreden.

Hahaha, ik had van te voren even gekeken er wordt zo’n €13.000 - €17.000 euro voor gevraagd inmiddels voor dit soort auto’s. Dus volgens mij geen verkeerde “investering”

Ik vroeg aan Gemini gewoon een GLE53 AMG en dan maakt ie er een "coupé" van? Zijn er dan andere, ik heb ze nog nooit gezien... onze bakker heeft een GLE43 AMG, man wat maakt dat een lekker geluid zeg. Mijn copain uit Andorra had ook een GLE 6cylinder diesel, iets minder geluid. Beide coupés en dacht dat die van JL86 dat ook was.

Zoiets? :ROFLMAO: Je hebt nu wel alle primaire behoefte in alle primaire kleuren… :p
IMG-1298.png

Terug
Bovenaan