Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Hier in de buurt ook.Staat de 500 wel op Zwitserse platen?
Dank u en jij ook met je zoontje!
Dank u!Ja, gelukkige verjaardag JL86 en proficiat met je zelfgekozen cadeau
Yes! Hier in de buurt ook.
Dankjewel voor de tipMisschien kort dag @Niseko , maar nu dit weekend is het Truckstar weekend in Assen.
Met 2300 trucks uit heel Eiropa.
Je hebt toch een zoon die gek is op trucks?
Dank u en jij ook met je zoontje!
Danku! Die zit al zn cars lightning mcqueen van lego in mekaar te drukken
Als JL in plaat van de Bird zo’n seventies pickup had kon dat…of zit ik nu te voeren richting auto nr 4?Oh je kan m gewoon achterin de GLE douwen en meenemen dus
Nee joh, een Dodge Dxx of Chevy C10. Iets wat bij de bird pastJaaa doen
RAM met HEMI
Laadbak te klein voor de 500 denk ik?Redneck mode on: Ford F150 Raptor
Redneck mode off: Chevrolet Apache vergelijkbare bouwjaar met de T-Bird!
Ja laadbak is idd te klein, ze zijn wel gaaf maar tegenwoordig gaan goede exemplaren ook voor 40-50 mille.Laadbak te klein voor de 500 denk ik?
Maar wel een oude doen, anders word je zo’n weekend warrior![]()
Niet is ons vreemdZit ergens te lunchen
Heb met m’n ogen besteld
De helft op en zit vol
![]()
Soms denk ik dat een Ford Bronco Raptor wel gaaf zou zijn...Redneck mode on: Ford F150 Raptor
Ff rondje door de toko lopen, bitter lemon erin en door. Je kunt het!Zit ergens te lunchen
Heb met m’n ogen besteld
De helft op en zit vol
![]()
Ober, graag de rest mee voor de hond!Zit ergens te lunchen
Heb met m’n ogen besteld
De helft op en zit vol
![]()
Ja bedoel ik ook, maar heb dat eurosymbool niet op m’n toetsenbord€7,500 bedoel je dan toch
Lijkt me ook niet handig zakendoen met de rest van Europa.Ja bedoel ik ook, maar heb dat eurosymbool niet op m’n toetsenbord![]()
JL dicteert de deals aan zn secretaresse joh, die hoeft zich over zn toetsenbord niet druk te makenLijkt me ook niet handig zakendoen met de rest van Europa.![]()
€7,500 bedoel je dan toch
Alt+0128 gebruik ik altijdAltGr 5 werkt niet?
Ik zag alleen Titan voor op de motorkap staan. Heb achterzijde niet gezien, wel zijkant, maar zag niet zo 1-2-3 Nissan staan.Een Nissan Titan ken ik wel, dat is zo'n Amerikaanse compensatie truck
Precies. Is dat dat openluchtmuseum aan de andere kant van de vijver?Europa wat?![]()
Ik ken wel de Mack Titan, maar dat is een zeldzaamheid in EuropaStond net in een groot dorp voor rood te wachten, komt er een Titan naast mij staan.
Een wat?
Een Titan! Een pick up...
Ken je toch wel?
Nooit van gehoord en ook niet eerder gezien.
Yes sir! We zitten ongeveer op de helft nu, hopen we!Veertig toch?
Van harte!Yes sir! We zitten ongeveer op de helft nu, hopen we!![]()
Leuk! Zomers gebruik ik Flightradar24 regelmatig om te kijken welke vliegtuigen bij ons langskomen.Overigens zit ik nu op IAH om met KLM naar AMS te gaan.