Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Misschien kort dag @Niseko , maar nu dit weekend is het Truckstar weekend in Assen.
Met 2300 trucks uit heel Eiropa.
Je hebt toch een zoon die gek is op trucks?
Misschien iets te ver af België.
Maar in ieder geval ter kennisgeving.
Kijk ook op Truckstar punt nl

Misschien kort dag @Niseko , maar nu dit weekend is het Truckstar weekend in Assen.
Met 2300 trucks uit heel Eiropa.
Je hebt toch een zoon die gek is op trucks?
Dankjewel voor de tip (y)
Zoonlief is momenteel echter op vakantie bij zijn mama; er komen nog wel truck events wanneer hij hier is, ik hou het in de gaten.

• Haha
Waarderingen: JL86
Net terug van het meer, lekker in de zon ff lang pauze genomen en ff lekker het water in met de kleine. Nu weer terug op mn "kantoortje" zometeen een interview, maar na lekker buiten in de zon te zijn geweest niet zoveel zin meer :ROFLMAO: .

Als we het toch over slapen hadden, ik heb net mijn bed verschoond. Blijft een rotklus.
Toen mijn vriendin kwam had ik het eigenlijk moeten doen, maar geen zin. Hele bed ingespoten met Febreze en vriendin trapte er in...
Hogere wiskunde dit, ik heb vandaag ook een nieuw 4 seizoenen dekbed gekocht. Zijn 2 losse die samen in de winter kunnen, dat snap ik. Maar welke van de 2 is voor de zomer... Na heel lang zoeken vond ik een aanduiding van het gewicht, de lichtste zal dus wel voor de zomer zijn. Stond het er niet op dan had ik ze moeten wegen of zo, verschil is niet te voelen.

Laatst bewerkt:
Stond net in een groot dorp voor rood te wachten, komt er een Titan naast mij staan.
Een wat?
Een Titan! Een pick up...
Ken je toch wel?

Nooit van gehoord en ook niet eerder gezien.

Terug
Bovenaan