Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

@S J 1001 zoiets wellicht?

untitled.7.jpg

Rest mag ook meepraten natuurlijk maar hij heeft ze ongeveer in dezelfde leeftijd als ik, als ik mij niet vergis...
Onze 5-jarige ligt rond half 9 erin, maar gaat dan nog even zingen en zo. Maar tegen half 10 zijn de luiken wel dicht, meestal eerder. 8-jarige rond half 10, die slaapt sneller in. Beiden tussen 8 en 9 wakker, hangt ook af van de activiteiten die dag.

Die van ons 3.5 is ook pas net slapen. Rond half 9 a 9 begint het naar bed gaan ritueel, doet in de middag nog wel een klein dutje.

Hier 4 en 7, en rond half 9 op bed in de vakantie. Blijven ze ook wel tot pakweg 8u liggen. De oudste hangt behoorlijk aan structuur en die moet deze week echt wel even wennen aan het missen ervan (school)

4yo trekt de dagen nu zonder middagdutje, maar de nacht moet dan wel minimiaal 11u zijn. Dan blijft het goed gaan.

Mijn vriendin heeft Italiaanse collega's en die verbazen zich over de bedtijden van de Nederlandse kinderen. Inderdaad heel anders.
Zo verbaas ik me altijd over de bedtijden van Franse kinderen. Die lopen soms na 23:00 nog te rennen en te gillen buiten. Ik kan al lastig in slaap vallen, maar dan heb je die kinderen ook nog om je caravan. :ROFLMAO:

Camping is nu stil, maar ergens in de buurt is een feestje gaan. Harde muziek, dikke dreunen. Hardcore/hardstyle, ik kan daar slecht tegen. Gelukkig slapen mijn kinderen, maar op zo'n moment baal ik dat een huisje niet beter is geïsoleerd. En dat er bij zo'n camping tot laat harde muziek is. Ach ja, overleven we wel, maar moet morgen wel energie hebben...

... net even naar buiten gelopen, is het restaurant wat bij de camping hoort. Volgens mij niet dezelfde uitbater, maar ligt naast elkaar, hek ertussen waar wij als campinggasten langs kunnen. Tja, mag van mij een tikkie zachter. Hopelijk alleen vrijdagavond, volgende week zijn we weer weg.
En de oude zeur modus weer uit.

Laatst bewerkt:
Camping is nu stil, maar ergens in de buurt is een feestje gaan. Harde muziek, dikke dreunen. Hardcore/hardstyle, ik kan daar slecht tegen. Gelukkig slapen mijn kinderen, maar op zo'n moment baal ik dat een huisje niet beter is geïsoleerd. En dat er bij zo'n camping tot laat harde muziek is. Ach ja, overleven we wel, maar moet morgen wel energie hebben...

... net even naar buiten gelopen, is het restaurant wat bij de camping hoort. Volgens mij niet dezelfde uitbater, maar ligt naast elkaar, hek ertussen waar wij als campinggasten langs kunnen. Tja, mag van mij een tikkie zachter. Hopelijk alleen vrijdagavond, volgende week zijn we weer weg.
En de oude zeur modus weer uit.
Lijkt me niet raar als je daar melding van maakt bij de beheerder/receptie. Zou ik wel gedaan hebben. Gaat erom dat jij ook een fijne vakantie hebt en vooral tot rust komt. Daar is vakantie voor. ;)

Lijkt me niet raar als je daar melding van maakt bij de beheerder/receptie. Zou ik wel gedaan hebben. Gaat erom dat jij ook een fijne vakantie hebt en vooral tot rust komt. Daar is vakantie voor. ;)
Klopt, maar een ander geniet van zo'n feestje dus ik zal niet te snel een melding maken. Voor mij is het erg belangrijk dat de meiden er niet wakker van worden. Anders had ik al wel een melding gemaakt.
Ga nu zelf ook richting bed, mocht het nog lang doorgaan en ik daardoor de slaap niet kan vatten, dan kan ik altijd nog actie ondernemen :)

Afspraken en afspraken...
Dat had ik nou vorige week met het uit eten gaan bij de snackbar en vrouwlief vergeet de afspraak.
Volgende week gaan we 'herkansen'; zal mij benieuwen.

Niet vergeten een half uur van tevoren te appen of bellen

(Welke je kiest hangt van de dag af - bellen is soms niet handig want ze is druk, appen soms ook niet want ze kijkt toch niet de hele dag op haar telefoon)

Niet vergeten een half uur van tevoren te appen of bellen

(Welke je kiest hangt van de dag af - bellen is soms niet handig want ze is druk, appen soms ook niet want ze kijkt toch niet de hele dag op haar telefoon)
Jouw opmerking vorige week was ik idd niet vergeten en ja, ben dat van plan toe te passen. Effe bellen, want de app hoort en leest ze niet altijd als het gezellig is met de zussies.

Ook nu een belletje half 3 dat ze niet meer tussendoor thuiskomt, maar blijft bij haar zussie en af daar naar andere vriendin gaat en daar eet... Best!, had niet anders verwacht, ken haar al 29 jaar

Terug
Bovenaan