Jay DoubleYou
Petrolhead
Die bui hadden wij tussen 12 en 13.00 uur.Het regent hier nu wel effe lekker door; goed voor de tuinen, plantsoenen, akkers en bossen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die bui hadden wij tussen 12 en 13.00 uur.Het regent hier nu wel effe lekker door; goed voor de tuinen, plantsoenen, akkers en bossen![]()
Nou dat doe je dan beter. Een kilometer of 20 gefietst. Laatste 5 km in de regen met wind tegen. Ach ja dat droogt wel weer.Net voor de regenbui nog ff 10km hardgelopen in het koele bos...Heerlijk!
Weer wat geluncht en zo even op pad voor wat knabbels bij de F1 straks, kaarsje aansteken bij Bas en dan F1 kijken. Hup #11!!
De regenbui is alweer voorbij, heeft een klein uurtje geduurd, helaas te weinig. Hopelijk valt straks nog meer...
Hopelijk droge warmte...Hier vanochtend klein buitje, nu zon en 31 graden. Komende week richting 39.
Is dat een betere route? Volgens Google Maps is het zo’n 50km en drie kwartier extra.Ja dat beviel mij goed. Je kan zelfs nog kijken of via Kassel niet al teveel km omrijden is
Kies dan wel wat laadplaatsen met 6 of meer laadpalen, anders heb je kans dat je in deze vakantieperiode ook nog eens moet wachten omdat ze bezet zijn. En je hebt ook kans dat er wel eens een laadpaal niet doet.Is dat een betere route? Volgens Google Maps is het zo’n 50km en drie kwartier extra.
Ik zal de route morgen even in de auto aanzetten, gelijk even kijken waar ik moet laden
Wat leuk, al die mensen die ons uitzwaaiden toen we terugreden na het uit eten.
Hele viaducten vol……![]()
Ja je kan dat gewoon zien via Maps. Hoeveel palen, welke snelheden en welke bezet zijn.Kies dan wel wat laadplaatsen met 6 of meer laadpalen, anders heb je kans dat je in deze vakantieperiode ook nog eens moet wachten omdat ze bezet zijn. En je hebt ook kans dat er wel eens een laadpaal niet doet.
En reken even uit of laden bij Ionity voordelig kan zijn? Eenmalig €12,99,- betalen voor een maand en dan in Duitsland laden voor €0.39/kWh of nu misschien €0.43/kWh in plaats van €0.79/kWh.
Als je al >40kWh moet laden ben je al goedkoper uit met een maandabo.
En mijn zwager was nieuwe klant en kreeg nog eens de eerste 15kWh gratis.
Vroeger wel, nu echt geen idee. De a3 vond ik alleen van de hele route het drukste dus vandaar dat ik het aangaf met kanttekening even checken. 45min ga je er lastig af rijdenIs dat een betere route? Volgens Google Maps is het zo’n 50km en drie kwartier extra.
Ik zal de route morgen even in de auto aanzetten, gelijk even kijken waar ik moet laden
Check dat ff voor zekerheid of je daarmee ook in buitenland mag betalen. Ik had ook een laadpas van de baas, echter alleen in NL en buitenland moest je zelf betalen.Kosten ga ik me niet druk om maken, laadpas van de baas mag doen waar die goed in is![]()
Nee hoor komt goed, ben al 2x naar Portugal ermee gereden.Check dat ff voor zekerheid of je daarmee ook in buitenland mag betalen. Ik had ook een laadpas van de baas, echter alleen in NL en buitenland moest je zelf betalen.
Dat je niet achteraf verrast wordt met laadkosten achteraf.
Het is nu toch allemaal verplicht elektrisch bij ons, dus dat scheve lost zichzelf zo ook weer opJa dat lijkt mij een beetje scheef, laadpas in het buitenland mag wel maar een tankpas niet…
Toch heb ik dat ook. Pas werkt niet voor “gewoon” tanken maar is als laadpas geschikt voor heel Europa.Ja dat lijkt mij een beetje scheef, laadpas in het buitenland mag wel maar een tankpas niet…
Ik hoor het wel weer, jullie hebben het allemaal veels te goed in Nederland, pasjes van de zaak, gratis op vakantie… hebben jullie zelf nog wel een pinpas? ik moet alles zelf betalen!![]()
Nee dat gaat helaas niet, ben er achter gekomen dat ik een zeer sterke allergie heb voor teveel belasting betalen. Daar is helaas geen medicijn voor beschikbaar dus moet hier blijven, of verhuizen naar landen met nog een beter belasting klimaatKom terug dan
Niets van dat alles, ik betaal alles zelf, baas gooit één keer per maand schamel loon over de heg en dat is hetIk hoor het wel weer, jullie hebben het allemaal veels te goed in Nederland, pasjes van de zaak, gratis op vakantie… hebben jullie zelf nog wel een pinpas? ik moet alles zelf betalen!![]()
Op een pinpas na heb ik dat ook allemaal niet hoor.Ik hoor het wel weer, jullie hebben het allemaal veels te goed in Nederland, pasjes van de zaak, gratis op vakantie… hebben jullie zelf nog wel een pinpas? ik moet alles zelf betalen!![]()
Andorra. La Vella is fantastisch, skipistes en gegarandeerde sneeuw vlakbij en je betaalt amper iets (dat doen de toeristen die komen shoppen). Veel culturele activiteiten, Cirque du Soleil heeft er deze maand zijn tenten opgeslagen, prima tickets voor amper 42€. Benzine is er goedkoop, de stuurwegen geweldig en de best verkochte wagen nieuw is de Porsche 911.Nee dat gaat helaas niet, ben er achter gekomen dat ik een zeer sterke allergie heb voor teveel belasting betalen. Daar is helaas geen medicijn voor beschikbaar dus moet hier blijven, of verhuizen naar landen met nog een beter belasting klimaat![]()
Monopoly geld telt ook?One caveat, jullie zijn met 3 (2 VW en 1 kind), onder de 1,2 mln€ beschikbaar spaargeld (aandelen, bitcoins, edelmetaal, nee niet auto's) en/of immo in Andorra ga je het niet redden.
We hebben een fietsplan waar ik bruto vrije uren kan inleveren, een km vergoeding die niet dekkend is (bij wie wel?) en verder mag Bassie zn leven zelf financieren. Tis niet alleen maar feest hierIk hoor het wel weer, jullie hebben het allemaal veels te goed in Nederland, pasjes van de zaak, gratis op vakantie… hebben jullie zelf nog wel een pinpas? ik moet alles zelf betalen!![]()
En moet jij er nog voor zorgen dat de heg ook niet te hoog is, want anders komt het loon IN de heg en niet er over...baas gooit één keer per maand schamel loon over de heg
Precies! Zwaar leven!En moet jij er nog voor zorgen dat de heg ook niet te hoog is, want anders komt het loon IN de heg en niet er over...![]()
Jawel! Maar effe vlug een reactie tussendoor...Het is maandagochtend, moet niemand werken?
Ik zie geen knop. Maar zonder gekheid, moet ook werken vandaag.Druk hier
Jep dat klopt. Zit een grove hoogteslag in, heb het zelf ook gezien aan loopvlak van de band met ook al scheurtjes. Er was wel een gewichtje gevallen dus daardoor viel het in 1x op.Auw, dat is minder… is dat omdat je xDrive hebt dat je ze beide moet vervangen?
Ja klopt maar ze hadden ze niet op voorraad dus nu met spoed besteld bij hun leverancier , worden vanmiddag geleverd.Ziet er een kleine toko uit, let wel even op de DOT code…