Robert 69
Asfaltkampioen
Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.Ik dacht bij mijzelf jij zit er ook lekker in kerel, op maandag om 7 uur in de ochtend…![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.Ik dacht bij mijzelf jij zit er ook lekker in kerel, op maandag om 7 uur in de ochtend…![]()
In bijvoorbeeld Zweden is dat vrij normaal. Waarom zou ik inhalen? Ik heb de tijd. Zo is daar de redenatie.Ja net zoals een lemmings achteraan sluiten terwijl van een tweebaansweg, links compleet vrij is?![]()
Lijkt mij een prima opdracht. Uurtje-factuurtje, kom maar door.Ik lees dat ze je in Zwitserland naar een verkeerspsycholoog sturen als je extreem te hard rijdt.
Dat kennen we hier weer niet.
Als dat een excuus is had ik inmiddels het predikaat verkeershufter te pakken…Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.
Ik weet niet of ik nou zoAls dat een excuus is had ik inmiddels het predikaat verkeershufter te pakken…![]()
Prima, stuur ook maar door.Wellicht zelfde categorie als deze lieden:
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.
Als je alcohol op heb in het verkeer en voor 2e keer wordt gepakt wel! Kennis van mij heeft dit gehad. Moet ook elke 2 weken (?) in een potje pissen.Ik lees dat ze je in Zwitserland naar een verkeerspsycholoog sturen als je extreem te hard rijdt.
Dat kennen we hier weer niet.
Hou de lachende smiley maar aan. Gewoon een ‘bietje dom zeur’n’ noemen we dat hierIk weet niet of ik nou zoof zo
moet reageren. Of zo
![]()
Anders dan JL of Dude ben jij minder zuinig op je rbw bedoel je?Ik nou nooit..
Ik ben wél snel genoeg![]()
![]()
Oh verschrikkelijk ja!Wellicht zelfde categorie als deze lieden:
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.
Einde van de dag naar Genève, dus ga met het openbaar vervoer naar kantoor alleen is omslachtig. Bus - trein - Bus 50 min of met de auto 15 min…
Pics or didn’t happen!!Ik zit in de bus!![]()
Goedemorgen zonder zorgen. Vanochtend even voor 7 buiten gewandeld. Man dat uitzicht kan ik uren naar staren.
Koffie gehaald bij ontbijt ruimte, groep Amerikanen komt aanhobbelen en zo luid al om 7:30. Weg rust.
Wat is dat toch met die lui dat ze zo afschuwelijk luid en aanwezig zijn. Niet te doen![]()
Niet dat de gemiddelde usa toerist nou uitblonk in bescheidenheid voor dat humeurig fossiel in office kwamWat wil je met zo'n president als voorbeeld...
Ja klopt. Ik weet nog dat ik jaren terug in Tanzania ook vrij makkelijk de Amerikanen eruit haalde. Engelsen kunnen er ook wat van overigens...Niet dat de gemiddelde usa toerist nou uitblonk in bescheidenheid voor dat humeurig fossiel in office kwamdie hadden voor Donnie al een bijna legendarische reputatie opgebouwd
![]()
Na de ervaring van gisteren de EMG thuisgelaten?Ik zit in de bus!![]()
Eigenlijk moeten ze een keer badges verzinnen die je kort onder stroom kan zetten als het wordt aangeraakt. Vingers is echt funest voor je lak.Ik las een keer dit, met vingers in het vuil geschreven rond het AMG plaatje.
iAMGay
De eigenaar zag het ook, maar deed er niks aan.![]()
Zodra de auto op slot staat de buitenzijde onder stroom, net als schrikdraad. Helpt gelijk tegen ongedierte.Eigenlijk moeten ze een keer badges verzinnen die je kort onder stroom kan zetten als het wordt aangeraakt. Vingers is echt funest voor je lak.
Aangezien we allebei in het Noorden wonen zie ik wel kansen om iets op te zetten…Zodra de auto op slot staat de buitenzijde onder stroom, net als schrikdraad. Helpt gelijk tegen ongedierte.
krijgen de katten uit de buurt dan ook een schok als ze tegen de auto sproeien
Je bent een bikkel.Wat doe je als je vakantie hebt en het is 30 graden buiten?
Dan ga je binnen dikke verflagen van een trap schrapen met een verfbrander………![]()
Ik heb idd meer moeite met Bianca of Karin die de rammelende boodschappenkruiwagen halfslachtig inparkeert en het portier open gooit om zich omhoog te hijsenVan andermans spullen afblijven vind ik belangrijk maar ach anderzijds is het ook maar een auto.
Heb je last van de bosbranden daar?Zit nu een weekje in Zuid Frankrijk. Het plan was veel te fietsen maar het is nogal heet, de hele week boven de 30 graden en dan merk je toch dat je een dagje ouder wordt. Dus in de ochtend korte rondjes, lekker lunchen en aan het zwembad liggen met een boek - ook geen straf. One week down, one to go!