Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

EMG kennen ze hier volgens mij niet maar wel de rechtbank, je bankrekening plunderen en de auto de shredder in… doe mij maar zo’n EMG cursusje dan :p

Ik lees dat ze je in Zwitserland naar een verkeerspsycholoog sturen als je extreem te hard rijdt.
Dat kennen we hier weer niet.

Zou zomaar eens kunnen, ik hoop het nooit mee te maken! Ik rijd op de snelweg wel door, maar gecalculeerd dat ik nooit meer dan een vaste boete kan krijgen. Binnen de bebouwde kom rijdt ik nooit te hard.

Wellicht zelfde categorie als deze lieden:
Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.

Wellicht zelfde categorie als deze lieden:

Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.
Oh verschrikkelijk ja!
Die kom ik ook tegen...
Vooral in de tijd dat ik naar Hengelo moest over de provinciale weg. Rijden 70-75 voor je en in Lochem rijden ze dan 60-65...duh!

Een stoplicht sprintje “tegen” iemand anders doe ik eigenlijk nooit.

Toen ik gister achter meneer invoegde ging hij overigens 40 rijden waar 50 toegestaan was…

Toen was mijn geduld op en ben ik ff op z’n bumper gaan zitten, kon hij die mooie grote Mercedes ster van dichtbij in z’n spiegel bewonderen. Gek genoeg ging hij toen wel weer sneller rijden…!

Goedemorgen trouwens :)

Einde van de dag naar Genève, dus ga met het openbaar vervoer naar kantoor alleen is omslachtig. Bus - trein - Bus 50 min of met de auto 15 min…

Einde van de dag naar Genève, dus ga met het openbaar vervoer naar kantoor alleen is omslachtig. Bus - trein - Bus 50 min of met de auto 15 min…

Heb je nooit file?

Hier is het 30min bus of 12min auto, maar auto is eigenlijk 20-30min in de spits.

(Daarom ga ik meestal buiten de spits XD)

Goedemorgen zonder zorgen. Vanochtend even voor 7 buiten gewandeld. Man dat uitzicht kan ik uren naar staren.

Koffie gehaald bij ontbijt ruimte, groep Amerikanen komt aanhobbelen en zo luid al om 7:30. Weg rust.

Wat is dat toch met die lui dat ze zo afschuwelijk luid en aanwezig zijn. Niet te doen :D

Niet dat de gemiddelde usa toerist nou uitblonk in bescheidenheid voor dat humeurig fossiel in office kwam :ROFLMAO: die hadden voor Donnie al een bijna legendarische reputatie opgebouwd:rolleyes:
Ja klopt. Ik weet nog dat ik jaren terug in Tanzania ook vrij makkelijk de Amerikanen eruit haalde. Engelsen kunnen er ook wat van overigens...
Maar ja, of ik nou trots ben op Nederlanders tijdens de vakantie...

Zit nu een weekje in Zuid Frankrijk. Het plan was veel te fietsen maar het is nogal heet, de hele week boven de 30 graden en dan merk je toch dat je een dagje ouder wordt. Dus in de ochtend korte rondjes, lekker lunchen en aan het zwembad liggen met een boek - ook geen straf. One week down, one to go!
Heb je last van de bosbranden daar?

Nee gelukkig niet, ik zit in de Provence. Maar er wordt hier wel met vliegtuigjes gevlogen om de regio in de gaten te houden. Mountainbikeroutes en wandelpaden zijn in de middag vaak preventief afgesloten.

Dat heb ik een paar jaar geleden ook gemerkt. Leuke camping in het baskenland. Rond etenstijd beginnen de locals met tafels en stoelen te sjouwen en aan een inmiddels lange tafel gaat men gezellig eten. En praten. Liefst met iemand die aan het andere uiteinde zit. Wat een gekakel. Ach na een uurtje of 3 vertrok iedereen weer, ons enigszins sprakeloos achterlatend.

Klinkt alsof je bij mijn schoonfamilie op de verjaardag gezeten hebt :)

Disclaimer. Ik weet tot zo’n 300 jaar terug dat er geen buitenlands bloed in the family zit.

Back to back meetings tot een half uurtje geleden, nu in de trein richting Zürich en dan de trein richting Genève. Vanavond nog een dinner en dan morgen de hele dag op meerdere bouwplaatsen. Top want het wordt 35-36 graden…

Terug
Bovenaan