Robert 69
Asfaltkampioen
Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.Ik dacht bij mijzelf jij zit er ook lekker in kerel, op maandag om 7 uur in de ochtend…![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.Ik dacht bij mijzelf jij zit er ook lekker in kerel, op maandag om 7 uur in de ochtend…![]()
In bijvoorbeeld Zweden is dat vrij normaal. Waarom zou ik inhalen? Ik heb de tijd. Zo is daar de redenatie.Ja net zoals een lemmings achteraan sluiten terwijl van een tweebaansweg, links compleet vrij is?![]()
Lijkt mij een prima opdracht. Uurtje-factuurtje, kom maar door.Ik lees dat ze je in Zwitserland naar een verkeerspsycholoog sturen als je extreem te hard rijdt.
Dat kennen we hier weer niet.
Als dat een excuus is had ik inmiddels het predikaat verkeershufter te pakken…Hij heeft zeker niet gen*ukt dit weekend, denk ik.
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.
Ik weet niet of ik nou zoAls dat een excuus is had ik inmiddels het predikaat verkeershufter te pakken…![]()
Prima, stuur ook maar door.Wellicht zelfde categorie als deze lieden:
Dat net geen 70 rijdt waar je 80 mag, maar dan wel met diezelfde 70 door het dorp heen blijven rijden. Maak ik regelmatig mee. Kansloos, mogen ze ook wel naar de psycholoog sturen.
Als je alcohol op heb in het verkeer en voor 2e keer wordt gepakt wel! Kennis van mij heeft dit gehad. Moet ook elke 2 weken (?) in een potje pissen.Ik lees dat ze je in Zwitserland naar een verkeerspsycholoog sturen als je extreem te hard rijdt.
Dat kennen we hier weer niet.
Hou de lachende smiley maar aan. Gewoon een ‘bietje dom zeur’n’ noemen we dat hierIk weet niet of ik nou zoof zo
moet reageren. Of zo
![]()