Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat verbaast je?Sprak mevr SJ net aan op het feit dat ze de afgelopen dagen weer zoveel te laat is
Nu is zij boos
![]()
![]()
En dat verbaast je?
Ik zit met m’n benen omhoog, fles chianti classico riserva, Cubaanse sigaar, Riley Green op de speaker naar de Toscaanse heuvels te starenDus, wat doen we vanavond?
Direct aan m’n mond. Je kent me nu toch wel een beetje hetzij digitaalEen fles nog wel?![]()
![]()
Dat had je van tevoren ook totaal niet verwacht natuurlijkSprak mevr SJ net aan op het feit dat ze de afgelopen dagen weer zoveel te laat is
Nu is zij boos
![]()
![]()
Zoals Rob de Wijk altijd zegt: "Hoop is geen strategie"Nee maar een man kan hopen
Hopen doe je op de wc !Zoals Rob de Wijk altijd zegt: "Hoop is geen strategie"
Zullen we het netjes houden voor onze Vlaamse vrienden?Dacht dat dat poepen was?
En toen moest je op de logeerkamer slapen?Nee maar een man kan hopen
Idem, enkel nog introducties van nieuwe auto’s of rijtestenIk kijk er amper nog. Ik lees nog wel mee, maar reageer alleen nog op het Ferrari-nieuws.
Die kijk op het YouTube-kanaal van AutoWeek.Idem, enkel nog introducties van nieuwe auto’s of rijtesten
Echt fascinerend dat mensen zoveel energie over hebben om zo tekeer te gaanMen gaat nu weer helemaal los op de hoofdpagina van AW over de EV en de pseudo eindheffing...
Zelfde grammofoonplaten worden weer afgespeeld
Echt fascinerend dat mensen zoveel energie over hebben om zo tekeer te gaan![]()
Idem, daarom is off-topic naast de inhoudelijke het enige uitstapje wat ik me veroorloof, anders word ik weer getriggerdEn tijd en energie
Kom hier voor m’n ontspanning g
Tja, qua moderatie zullen Roadracer, Barri en Wouter82 hier minder werk hebben Robert69.Men gaat nu weer helemaal los op de hoofdpagina van AW
Wat mij verbaast is dat dat gewoon volwassen mensen zijn. Treurig.Echt fascinerend dat mensen zoveel energie over hebben om zo tekeer te gaan![]()
Je merkt het op zoveel sites. Op YouTube ook en op een regionale nieuwssite waar ik wel eens kijk ook. Zal wel een teken van deze tijd zijn.Wat mij verbaast is dat dat gewoon volwassen mensen zijn. Treurig.
het zijn mensen, en naar ik aanneem (ruim) meerderjarig.Wat mij verbaast is dat dat gewoon volwassen mensen zijn. Treurig.
En een aantal met een duidelijke agenda (pro EV, anti EV, pro diesel, pro Japan, anti Japan, pro Duits, anti Duits etc etc )Wat mij verbaast is dat dat gewoon volwassen mensen zijn. Treurig.
Kan je niet met een 2e betaalpas doen dan?Sta je bij de carwash (box), lekker alles ingeschuimd voor een tweede keer, even saldo erbij... mag ik niet meer contactloos betalen, moet pin invoeren. Uh, waarom? Lekker dan... wederhelft gebeld... irritant dit...
Nee, we hebben alleen een gezamenlijke betaalrekening. Ik vind het zonde/onzin, je betaalt ook voor een extra rekening/pas en ik zie het nut niet van een eigen rekening. Gewoon alles op één hoop.Kan je niet met een 2e betaalpas doen dan?
Ik heb er 2 op zak: eigen rekening en de gezamelijke rekening.
Al een half jaar bedoel je?Ik zit nu al met mn hoofd bij de volgende auto. Heb de Civic pas een half jaar![]()
Kijken is altijd leuk.Ik zit nu al met mn hoofd bij de volgende auto. Heb de Civic pas een half jaar![]()
Bij mijn lokale wasbox kunnen er ook nog munten in. Moet je dan ook net maar op zak hebben uiteraard.Sta je bij de carwash (box), lekker alles ingeschuimd voor een tweede keer, even saldo erbij... mag ik niet meer contactloos betalen, moet pin invoeren. Uh, waarom? Lekker dan... wederhelft gebeld... irritant dit...
Ik heb altijd zooi wisselgeld van de glazenwasser in m’n auto voor wasbox en stofzuigen idd.Bij mijn lokale wasbox kunnen er ook nog munten in. Moet je dan ook net maar op zak hebben uiteraard.
Omarm hetHoe kom ik toch weer in Rotterdam uit, bubbels en oesters, terrasje..
Herkenbaar, heb ik soms ook.Hoe kom ik toch weer in Rotterdam uit, bubbels en oesters, terrasje..
Ja das in NL echt extreem geworden
Omdat Rotterdam gewoon een fijne plek is.Hoe kom ik toch weer in Rotterdam uit, bubbels en oesters, terrasje..
Ik zou de bubbels inruilen voor een blonde Affligem, maar verder top.Hoe kom ik toch weer in Rotterdam uit, bubbels en oesters, terrasje..
Ja, 'loopt niet weg en kan morgen ook. Hier, proost, even lekker nagenieten'Het is echt de ideale temperatuur voor:
- koffers uitpakken
- auto uitzuigen
- was sorteren, wassen en opruimen
Bier drinken in Tuinesië en ondertussen een smoes bedenken waarom bovenstaande niet is gelukt voor wanneer de moeder de vrouw thuiskomt. Iemand ideeën?
Ik zou de bubbels inruilen voor een blonde Affligem, maar verder top.
De inhoud van mn broodkist zag er spontaan een stuk minder lekker uit toen ik dit las![]()
Je identificeert je voortaan als luipaard met de nadruk op lui?Het is echt de ideale temperatuur voor:
- koffers uitpakken
- auto uitzuigen
- was sorteren, wassen en opruimen
Bier drinken in Tuinesië en ondertussen een smoes bedenken waarom bovenstaande niet is gelukt voor wanneer de moeder de vrouw thuiskomt. Iemand ideeën?