Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Back to back meetings tot een half uurtje geleden, nu in de trein richting Zürich en dan de trein richting Genève. Vanavond nog een dinner en dan morgen de hele dag op meerdere bouwplaatsen. Top want het wordt 35-36 graden…

Dinner in een goed resto neem ik aan

Back to back meeting? :unsure:
66904375-E4-B1-4-CB6-9-D8-F-3-B61-D667-DC73.png

De GLE heeft al onderhoud nodig, maar is gelukkig gratis, kreeg gisteren een melding in het display: Service A binnen 30 dagen. Kreeg daarna meteen een uitnodiging van de garage per e-mail lol.

Ja ik heb ook wel m’n fair share van rekeningen gehad :ROFLMAO: .

Kom nu in Genève aan, zo maar eens inchecken en een eettentje uitzoeken!

Zo. Dagje in de zon aan het zwembad, nu maar eens rustig richting het stadje als alle dagjesmensen pleite zijn.
Dat viel tegen. Behoorlijk druk, maar er was nog plek op P2.

Op de heen weg op lekker hoog tempo door de bergen heuvels achter een zeer fraaie E61 touring (denk 530i) op NL kenteken, maar van m’n vrouw moest ik stoppen omdat ik m zat op te jagen volgens haar. Ik wilde de rest vd avond nog lieve vrede dus maar tempo verlaagd :ninja:

zat gistermiddag ook even met m'n vrouw naast me in de auto, kreeg ook weer te horen dat ik rustiger moest rijden

had net voordat ik haar had opgehaald de 155 aangetikt en zat nog in dezelfde modus

zat gistermiddag ook even met m'n vrouw naast me in de auto, kreeg ook weer te horen dat ik rustiger moest rijden

had net voordat ik haar had opgehaald de 155 aangetikt en zat nog in dezelfde modus
Dat ging eerder vanavond op de 28 ook niet helemaal legaal. Dr zat zo’n heerlijke linksplakker voor me, dus toen die eindelijk aan de kant ging had ik me voorgenomen op iets geluid te trakteren. Dat ging prima, maar iets verderop maar gauw weer vant gas af gegaan, die teller liep ook rap zat op :rolleyes:

Terug
Bovenaan