MACHINER
Asfaltkampioen
Ben ook niet (meer) van allerlei soorten uitproberen, maar met dit weer vind ik een blonde wel echt heerlijkBen niet zo een bier drinker
Liever een goed glas wijn of nog beter wat sterks (whisky / rum .. geen mix)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook niet (meer) van allerlei soorten uitproberen, maar met dit weer vind ik een blonde wel echt heerlijkBen niet zo een bier drinker
Liever een goed glas wijn of nog beter wat sterks (whisky / rum .. geen mix)
Goed idee, ik pak de schmink erbij!Je identificeert je voortaan als luipaard met de nadruk op lui?
Ik kan bij iedere temperatuur van een blonde genieten, maar brunette, zwart of rood ben ik ook niet vies vanBen ook niet (meer) van allerlei soorten uitproberen, maar met dit weer vind ik een blonde wel echt heerlijk
Je bent mij net voor...Ik kan bij iedere temperatuur van een blonde genieten, maar brunette, zwart of rood ben ik ook niet vies van![]()
Waarom niet gewoon een luiaard?Je identificeert je voortaan als luipaard met de nadruk op lui?
Goeie optie, ik weet alleen niet hoe lang onze malloot ondersteboven kan hangen. Wel vrij essentieel kenmerkWaarom niet gewoon een luiaard?
Wij Noordelingen kunnen veel hoor!Goeie optie, ik weet alleen niet hoe lang onze malloot ondersteboven kan hangen. Wel vrij essentieel kenmerk![]()
Wij Noordelingen kunnen veel hoor!![]()
Kom maar hoor, wij zijn import. Ik kom uit een Hagenaar en een Achterhoekse en ben in Groningen geboren.Ik zal em even laten gaan vandaag, maar na 25 jaar prima contact met Friezen heb ik een inkopper op de tong liggen![]()
Niet alleen in restaurants, de meeste supermarkten hebben ook merkbaar meer kwaliteit dan in ons land. Wat je daar in de supermarkt haalt aan vlees moet je hier bij de slager zijn.Het valt me toch altijd weer op hoe goed je hier in Zuid Frankrijk (en in Italië en in Spanje) kan eten voor relatief weinig geld als je dat vergelijkt met Nederland. Toprestaurants zijn gewoon echt hoogstaand en natuurlijk wel duur. Maar ook een eenvoudige bistro heeft vaak al goede homemade kwaliteit voor ongeveer de helft tot 2/3 van wat je in Nederland betaalt.. Gisteren een goed gebakken picana met zelfgemaakte frites en salades en gebakken groente compleet met sauzen, voor 20 euro, zelfgemaakte cheesecake met chocoladesaus en framboos als dessert, 8 euro. Fles rosé erbij en niets meer aan doen. Voor 30-35 euro pp prima gegeten.
Twee kids met waterspuitlansdingen..papa is nu zeiknat![]()
Heb een Spyra 3 dus kan dan bij een strijd gewoon in de tuinstoel blijven zitten..Twee kids met waterspuitlansdingen..papa is nu zeiknat![]()
Grappig want wij hadden gister precies hetzelfde gesprek. Arbeid, m2 / huur en basis producten inkoop is in NL gewoon zo extreem duur geworden.Sinds de Coronapandemie lijkt mij dat het geval. Net als dat je ook moet reserveren, want het zit wel vol overal. En je moet steeds vaker aanbetalen bij reserveren. Ging laatst met 7 mensen zakelijk dineren, moet ik 150 euro aanbetalen bij de reservering. Gevraagd naar de reden: ' we maken mee dat mensen op meerdere plekken reserveren en dan op de dag zelf kiezen waar ze zin in hebben waardoor we met een lege tafel zitten'. Tja.
Kijken kijken niet kopen!!Lijkt me logisch. Zou jij het leuk vinden als je vrouw langer dan gepast naar een andere man gaat kijken?![]()
Pittig dagje vandaag, maar vooral vanwege de hitte. Zakelijk dus netjes gekleed (lange broek) bij 35-46 graden en dan in ongeventileerde gebouwen die nog omgebouwd moeten worden. Nu in de trein terug naar Zürich, weer overleefd!