Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Gebruikt iemand hier betaalde versies van een AI en zo ja, is er verschil in zorgvuldigheid van verstrekte info vergeleken met een gratis versie? De gratis versies zitten er toch wel vaak en veel naast en maken er dan maar een mooi verhaal met compliment van maar daar gebruik ik hem niet voor.

Simonis kun je goed eten hoor, kom nog wel eens bij Catch.

En aanbetalen bij reserveren, m.n. in Amsterdam inderdaad wel de norm is ook mijn ervaring. En ik begrijp dat ergens wel. Ik doe het ook eigenlijk zonder morren en moet bekennen dat ik mij nooit heb afgevraagd wat er gebeurt als je x uur vooraf afbelt of niet kunt komen door overmacht.

Gebruikt iemand hier betaalde versies van een AI en zo ja, is er verschil in zorgvuldigheid van verstrekte info vergeleken met een gratis versie? De gratis versies zitten er toch wel vaak en veel naast en maken er dan maar een mooi verhaal met compliment van maar daar gebruik ik hem niet voor.
Privé alleen chatGPT. Is op zich best informatief maar ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op LLM’s in het algemeen. Te meegaand, te conformerend aan mijn vermoedens of opvattingen zelfs als je in je prompt vermijd dat je die kenbaar maakt. Terwijl ik juist mijn plannen voor bijvoorbeeld de aanpak van een specifieke klus thuis of onderzoek naar een defect van de cv ketel zorgvuldig en kritisch wil toetsen. En niet op zoek ben naar felicitaties voor mijn briljante idee of aanpak.

Ik betaal voor Microsoft en daar zit Copilot bij. Gemini betaal ik niet voor maar daar gebruik ik altijd Pro Extended zonder limiet.
Ik kan niet zeggen of er grote verschillen zijn. Waar gebruik je AI voor?

Privé alleen chatGPT. Is op zich best informatief maar ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op LLM’s in het algemeen. Te meegaand, te conformerend aan mijn vermoedens of opvattingen zelfs als je in je prompt vermijd dat je die kenbaar maakt. Terwijl ik juist mijn plannen voor bijvoorbeeld de aanpak van een specifieke klus thuis of onderzoek naar een defect van de cv ketel zorgvuldig en kritisch wil toetsen. En niet op zoek ben naar felicitaties voor mijn briljante idee of aanpak.
Vraag het dan eens anders... "hoe doe ik dit"? Geef zelf geen info, dan kan het ook niet meegaand zijn.

Ik gebruik nu maand of 3 Claude en eigenlijk niks anders meer muv gemini voor foto’s. Chatpgt voelt daarmee vergeleken beetje als het debiele broertje. Weliswaar is het door m’n werkgever betaald, ik zou het privé er ook voor over hebben.

Kant en klare slides bakken zijn wel altijd zo zo moet ik zeggen. De inhoud is goed maar vaak toch van die gare uitlijning en blokjes tekst. Sowieso format van kilometer afstand te herkennen met die grote vakken.

Kant en klare slides bakken zijn wel altijd zo zo moet ik zeggen. De inhoud is goed maar vaak toch van die gare uitlijning en blokjes tekst. Sowieso format van kilometer afstand te herkennen met die grote vakken.

Moet zeggen dat ik het nu steeds meer gebruik voor slides

Hebben ook een skill gemaakt met branded huisstijl voor een deck

Moet zeggen dat ik het nu steeds meer gebruik voor slides

Hebben ook een skill gemaakt met branded huisstijl voor een deck
Ja heb ik ook gedaan, maar kreeg daar wel wat bijzondere creaties van. Lag wel aan de slide master van onze huisstijl hoor. Die is echt fucked up en krijg altijd commentaar dat ik er van afwijk :p

Terug
Bovenaan