der Magistrat
Asfaltkampioen
Het zijn de relatief goedkope iPhonemodellen (oudere case met wel vrij moderne hardware).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit in het Samsung-ecosysteem en die hebben een keurige inhaalslag gemaakt. Met twee Samsung telefoons, een Samsung tablet (twee, als ik die van Twixin Mini meereken) en Samsung Watch loopt alles keurig in de pas. En dan krijg je ook nog Samsung DEX. Niets mis mee.En ik heb m 1-1 gesynct met m’n iPhone wat ik echt wérelds vind. FaceTime, AirPods, apps, copy paste. Alles werkt integraal of je Switcht in een nanoseconde over. Geniaal
Ik zit in het Samsung-ecosysteem en die hebben een keurige inhaalslag gemaakt. Met twee Samsung telefoons, een Samsung tablet (twee, als ik die van Twixin Mini meereken) en Samsung Watch loopt alles keurig in de pas. En dan krijg je ook nog Samsung DEX. Niets mis mee.
Wat een ondingen![]()
Meestal vrij goeie specs mbt processor idd, maar camera weer iets eenvoudiger.Het zijn de relatief goedkope iPhonemodellen (oudere case met wel vrij moderne hardware).
En het werkt perfect. Zo koop ik al jaren mijn iPhones. Heb de 5C gehad, de SE, SE 2 en nu de 16e. Ik weiger het dubbele uit te geven. Helemaal omdat er na een 5/6 jaar geen nieuwe updates meer komen over het algemeen. Ik heb dan nu de SE 3 (2022) overgeslagen, en dat zal ook zo zijn met de 17e. Die kwam vlak nadat ik mijn 16e kocht.Het zijn de relatief goedkope iPhonemodellen (oudere case met wel vrij moderne hardware).Wat is die e ? Elektrische iPhone 16?
Precies, ik ook. Vorige iPhone heb ik bijna 6 jaar mee gedaan. Batterij werd minder en opslag ook, maar verder was het een prima ding nog.Mijn vrouw heeft een Samsung van haar werk, ik begrijp dat ding gewoon niet na sinds 2010 diverse Iphones in gebruik te hebben. Nu een 15 pro, bijna 3 jaar oud, topding. Mijn vrouw heeft prive een 17 pro, net weer een stapje verder maar geen must have. Ik gebruik mijn spullen vaak tot ze merkbaar slechter worden of gewoon op zijn, beetje duurzaamheid, niet steeds het nieuwste te hoeven etc
Ik ook niet. Maar het zit je niet mee deze vakantie…En ik kan ook echt niet overweg met Android , volgens mij gewoon wat je gewend henr
Ik gebruik mijn iphone zowel privé als zakelijk, privé met fysiek kaartje en zakelijk nummer op de e sim. Ding wordt dus zwaar gebruikt, maar nu na bijna 3 jaar nog rond de 90% batterij en dat vind ik netjes, ik merk nog geen teruggang. Iphone hiervoor was een SE uit 2020, die was ik na 3 jaar wel gewoon beu wegens brakke accu en priegelschermpje maar die heeft een van de kinderen nog tot dit voorjaar gebruikt, is dus ook 6 jaar meegegaan.Precies, ik ook. Vorige iPhone heb ik bijna 6 jaar mee gedaan. Batterij werd minder en opslag ook, maar verder was het een prima ding nog.
…![]()
![]()
Idem, vrouwlief samsung. Dat vind ik niet zo’n punt, zij red zichzelf wel. Schoonpa daarentegen wil nog weles hulp vragen. Dat is minder geslaagd als Iphone het enige is wat in je eigen systeem zitMijn vrouw heeft een Samsung van haar werk, ik begrijp dat ding gewoon niet na sinds 2010 diverse Iphones in gebruik te hebben. Nu een 15 pro, bijna 3 jaar oud, topding. Mijn vrouw heeft prive een 17 pro, net weer een stapje verder maar geen must have. Ik gebruik mijn spullen vaak tot ze merkbaar slechter worden of gewoon op zijn, beetje duurzaamheid, niet steeds het nieuwste te hoeven etc
Ook hierbij: het is denk ik maar net wat voor eisen je stelt. Ik heb geen enkel probleem met het display van mijn 16e. Wel fijn dat-ie iets groter is vergeleken met mijn vorige SE 2.En je moet een Pro kopen voor een deftig display.
En het werkt perfect. Zo koop ik al jaren mijn iPhones. Heb de 5C gehad, de SE, SE 2 en nu de 16e. Ik weiger het dubbele uit te geven. Helemaal omdat er na een 5/6 jaar geen nieuwe updates meer komen over het algemeen. Ik heb dan nu de SE 3 (2022) overgeslagen, en dat zal ook zo zijn met de 17e. Die kwam vlak nadat ik mijn 16e kocht.
Lees net dat ik zelfs de 18e zal overslaan als het meezit. Die komt lente 2027.
Verder gaat alles goed hoor haha. Maar die iPhone is gewoon echt m’n eigen domme fout. Stront aan m’n handenMaar het zit je niet mee deze vakantie…![]()
![]()
Precies de reden dat ik de 2022 SE 3 ook heb overgeslagen. Voegt dan weinig toe vind ik. Apple Watch net zo. April vorig jaar kocht ik een S10, in september 2025 kwam de S11. Spijt? Misschien. Iets later bleek in een vergelijking dat de S10 de betere keuze was overall.Geen idee koop al sinds de 3G jaarlijkse of 2 jaarlijks flagship model van Apple. Nu eig een 16 pro ipv de pro Max want die werd me te groot. Vroeger zag je elke gen wel meer vooruitgang, skip de 17 dan ook maar.
Soms heb je dat. Zo’n dag had ik gisteren.Verder gaat alles goed hoor haha. Maar die iPhone is gewoon echt m’n eigen domme fout. Stront aan m’n handen
Jij lijkt me ook redelijk ingevoerd in Apple of niet? Ik ben er eigenlijk wel een beetje fan van geworden - tot hilariteit van mijn zoon die een IT opleiding wil gaan volgen, die vindt Apple natuurlijk maar niets want gesloten, fysiek amper te wijzigen, niet top voor gamen etc. Maar voor mijn gebruik (zakelijk, Office, wat webbased applicaties en muziek ) voldoet het prima, ik ben geen gamer (meer). Als er een nieuwe Imac met groter scherm komt is het de mijneDe iPad is een ander verhaal. Die heeft bij mij de MacBook vervangen, dus daarbij ga ik niet zomaar voor een Mini of een Air.
Geen idee koop al sinds de 3G jaarlijkse of 2 jaarlijks flagship model van Apple. Nu eig een 16 pro ipv de pro Max want die werd me te groot. Vroeger zag je elke gen wel meer vooruitgang, skip de 17 dan ook maar.
Redelijk ingevoerd?Jij lijkt me ook redelijk ingevoerd in Apple of niet? Ik ben er eigenlijk wel een beetje fan van geworden - tot hilariteit van mijn zoon die een IT opleiding wil gaan volgen, die vindt Apple natuurlijk maar niets want gesloten, fysiek amper te wijzigen, niet top voor gamen etc. Maar voor mijn gebruik (zakelijk, Office, wat webbased applicaties en muziek ) voldoet het prima, ik ben geen gamer (meer). Als er een nieuwe Imac met groter scherm komt is het de mijne![]()
En kom je terug dan is de deur op slot, de bel er af en de gordijnen dicht...…foi. Ik ga straks maar 30 km fietsen ipv 10 denk ik![]()
Gaat gewoon lang mee inderdaad. Ik typ dit vanaf vakantie met mijn ouwe Air 2017 - prima nog om wat te internetten en eens wat te streamen.Redelijk ingevoerd?Het is wel ‘mien merk’ inderdaad. Aangezien ik van mijn grafische hobby mijn werk heb gemaakt kocht ik in 2007/2008 mijn eerste iMac. Was toen net de overgang van de witte naar de aluminium body. Echt een beest voor die tijd. Paar jaar later leek me een MacBook toch handiger, maar daarmee heb ik alleen maar ellende gehad. Heb er twee of drie gehad, maar met alle MacBooks moest ik meerdere keren terug voor een defect en was ik ‘m een paar maanden kwijt.
Vanaf 2020 toen mijn laatste stuk ging ben ik mijn 2017 iPad intensiever gaan gebruiken en die heb ik in 2025 vervangen. Die oude iMac staat op zolder en pakt geen updates meer, maar durf te wedden dat-ie het nog gewoon doet.![]()
Er hangt een hangmat in het fietsenhok, kan ik die eens uitproberenEn kom je terug dan is de deur op slot, de bel er af en de gordijnen dicht...
Zo dan... en dan toch weer een nieuwe kopen... zelfs BMW krijgt dat bij mij niet voor elkaar.Paar jaar later leek me een MacBook toch handiger, maar daarmee heb ik alleen maar ellende gehad. Heb er twee of drie gehad, maar met alle MacBooks moest ik meerdere keren terug voor een defect en was ik ‘m een paar maanden kwijt.
Ik heb een Samsung A36 voor mijn Nederlandse nummer. Die telefoon gebruik ik deze dagen vooral als hotspot voor mijn Amerikaanse telefoon die ik daardoor op WIFI-calling heb staan.En ik ben blij met mijn Samsung A34... Al een jaartje of 4 oud minimaal. Ook duurzaam.
En ik ben nou eenmaal 'A Simple Man' (lynyrd Skynyrd)
Drie keer is bij mij scheepsrecht. Kan namelijk best exemplarisch zijn.Zo dan... en dan toch weer een nieuwe kopen... zelfs BMW krijgt dat bij mij niet voor elkaar.
Dino mode on, ik heb een Galaxy A50 uit 2019. Gebruik die itt de iPad Pro zelden dat het me niks kan schelen.En ik ben blij met mijn Samsung A34... Al een jaartje of 4 oud minimaal. Ook duurzaam.
En ik ben nou eenmaal 'A Simple Man' (lynyrd Skynyrd)
Er hangt een hangmat in het fietsenhok, kan ik die eens uitproberen![]()