Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
En een G klasse kopen, toch? Of hebben die niet standaard automatische voorrang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is het nadeel van deze periode! Maar zelfs doordeweeks dus ook... dat was vroeger nog wel eens anders! Mij beste gemiddelde Zwitersland - Nederland was 135 km/u, alleen bij de Baustelle in de ankers.Nee klopt, het was echt druk. Heel veel vakantieverkeer + wat wegwerkzaamheden. Ook het laden kost natuurlijk gewoon wat tijd, maar het is vakantie dus geen haast
Beter spikes, Mad Max!Paar rubber blokken voorop een bullbar zodat je ze iets sneller kunt laten gaan![]()
In Amerika heeft de G63 volgens mij wel bullbars maar in Europa niet. Met een grote SUV in je achter spiegel gaat men sowieso wel wat sneller aan de kant tov een Toyota Aygo... sorry not sorryEn een G klasse kopen, toch? Of hebben die niet standaard automatische voorrang?
Ik reed in Zimbabwe in een oude Landrover, die kreeg vaak wel voorrang. Zat een blanke achter het stuur die moest nadenken over voorrang wanneer je links rijdt...Beter spikes, Mad Max!
In Amerika heeft de G63 volgens mij wel bullbars maar in Europa niet. Met een grote SUV in je achter spiegel gaat men sowieso wel wat sneller aan de kant tov een Toyota Aygo... sorry not sorry![]()
Of... What time do the games start?Can someone please turn on the AC in the Colosseum ??!
Ging in mijn geval over het invoegen en dat een kleine bocht dan voorrang heeft over een grote. Ik ging naar rechts en in mijn hoofd ging dat mis, want dan heb je met links rijden de grote bocht. Maar ik kreeg alsnog voorrang, wel met een verontwaardigde blik.Je moet ook altijd rijden met intentie. Duidelijk laten zien waar je gaat doen. Dus als je ergens tussen wil, zet je je neus er al tussen.
Veel gaat fout wanneer je onduidelijk ben.
En dat doen ze ook gewoon hier in NL, op de middelste baan 'plakken'. Want de rechter baan is voor vrachtwagens en dan hoeven ze niet de richtingaanwijzer te gebruiken. Dat spaart hun elke keer 1 Joule energie uit én hun knipperlicht-lampje gaat langer mee...Ja.
En ze gaan.
Niet.
Op.
Zij.
Terwijl er 2 banen vrij zijn. Moeilijk irritant
Ken wel de naam Geelhoed, maar toen was ik nog niet hier op het forum dus die filmpjes Enzo ken ik nietDat was een beetje de tijd dat ik wel meelas op dit forum, maar geen account had. Het was wel vermakelijk om mee te lezen. Geelhoed was zo iemand die het volgen van de letter van de wegenverkeerswet boven alles plaatste, ook boven specifieke situaties waarin verkeersdeelnemers moesten improviseren. Hij kon de artikelen zo opdreunen.
Hij plaatste ook heel veel beelden online van zijn dashcam in een kitcar (ik meen Westfield) en een Ford Ka, kwam hij voor mij niet altijd uit als een prettige weggebruiker. Maar ja we hebben allemaal mindere momenten. Ik heb nog één scène scherp op het netvlies waar ik ontzettend om heb moeten lachen. Dat hij werd uitgescholden en dan rustig antwoordde: u moet als u thuis bent artikel xx van wegenverkeerswet opzoeken.
Ik had dat dus letterlijk op IJsland in 2013 bij de beroemde Geysir. Zo'n Amerikaanse kerel van 50+ naast mij en die roept (hard) "At night they turn it off don't they?!".Can someone please turn on the AC in the Colosseum ??!
Daar hebben ze een oplossing voor, grootlicht en bu….even![]()
Ja dat is het nadeel van deze periode! Maar zelfs doordeweeks dus ook... dat was vroeger nog wel eens anders! Mij beste gemiddelde Zwitersland - Nederland was 135 km/u, alleen bij de Baustelle in de ankers.
Mooi werk, keer Parijs naar Utrecht in iets meer dan 3 uur geredenIk reed zo een 10-15 jaar geleden regelmatig Amsterdam - München, met een e38 735i en later ook met een 525d f11… reiserechner gaf mooie waarden![]()
Neuh, ergens diep verstopt zit nog een mapje met sociale neigingen.Beter spikes, Mad Max!![]()
Kun je ook gelijk afspraak maken bij het funeral home.In Amerika is het natuurlijk ook wat makkelijker Twix, daar wapper je gewoon ff met je AR15 uit het raam en mensen gaan wel aan de kant![]()
Moet JL nog wel even zo’n mooie platte led balk boven de voorruit monteren, dan vliegen ze aan de kantWel mooi dat dit van de Mercedes rijder komt
Precies, een beetje uitgaand van alsof iedereen zich altijd bewust is van zijn omgeving en bewust bepaalde keuzes maakt in het verkeer zonder er rekening mee te houden dat iemand ook gewoon een fout(je) kan maken.Ken wel de naam Geelhoed, maar toen was ik nog niet hier op het forum dus die filmpjes Enzo ken ik niet
Als ik dit zo lees, doet het me mij een beetje denken aan het account ‘Fietsforens’ op Instagram. Afschuwelijke kerel die in Amsterdam alles en iedereen het leven zuur maakt door verkeersregels letterlijk te nemen. Toeristen, rijschool leerlingen, niemand wordt gespaard.
Die kun je bij mij bestellen!Waar kan ik die gatling bestellen JL?
Één voorop en een draaibare bovenop alstublieftDie kun je bij mij bestellen!![]()
Geen probleem, verzending wordt wat lastig (internationaal) dus je mag ze komen ophalenÉén voorop en een draaibare bovenop alstublieft![]()
Niet te doen. Wij hadden 3-4d geleden een Amerikaan die vroeg aan de ober of ze hier net als in Amerika ook soms ‘falling stars’ hebben.Ik had dat dus letterlijk op IJsland in 2013 bij de beroemde Geysir. Zo'n Amerikaanse kerel van 50+ naast mij en die roept (hard) "At night they turn it off don't they?!".
Groep Amerikanen komende van een cruiseschip. Sommige zelfs op badslippers lopend over de warme geothermische grond, waar stoom en hete lucht uit de grond komt...
Klopt, heb ik laatst ook geschreven op de FP over een artikel met verkeersongelukken.Dat laatste lijkt wel de gemiddelde E-Bike berijder die een rotonde benaderd met het geloof dat ie nergens op hoeft te letten 'want voorrang' met welke snelheid ook..
Ik had laatst nog ~130 km/u gemiddeld terug uit zuid Frankrijk over bijna 800 km. Was top.Ik reed zo een 10-15 jaar geleden regelmatig Amsterdam - München, met een e38 735i en later ook met een 525d f11… reiserechner gaf mooie waarden![]()