Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Waar ik deze dagen mee bezig ben: opruimen van de berging, daar is het koeler dan in de flat en ik heb een dashcam gekocht, me niet realiserende dat ik al die snoeren moet wegwerken in allerlei hoeken van de auto.
Ooh...Bij mijn dashcam hangt het snoer gewoon recht naar beneden naar de 12V-aansluiting op de bodem. Kort boven de stekker het snoer gebundeld met een ty-rap.
Hangt mij niet in de weg, zit toch alleen in de auto.

‘It hâldt net oer!’, zeggen ze hier in Friesland. Psychisch/mentaal gaat prima, heb natuurlijk wel eens ‘baaldagen’, maar lichamelijk is het allemaal afwachten hoe het de komende tijd zal gaan. Beetje uitzichtloos momenteel.
Ik hoop dat je een beetje kunt omgaan met de pijn. Ik doe trouwens ook iedere dag een middagdutje, ik ben 60+. werk thuis, lunch om 12 uur 10 minuutjes en dan ga ik een uurtje liggen. Ik dacht ook, wat ben ik een lui varken, totdat ik hoorde dat veel meer collega's het deden om 's middags meer werkenergie te hebben

‘It hâldt net oer!’, zeggen ze hier in Friesland. Psychisch/mentaal gaat prima, heb natuurlijk wel eens ‘baaldagen’, maar lichamelijk is het allemaal afwachten hoe het de komende tijd zal gaan. Beetje uitzichtloos momenteel.
"Nie pleuje" zeggen ze hier in Gent (niet plooien) - iets is pas uitzichtloos als je het zelf opgeeft. Kop op Jay!!
Aan je posts te zien / lezen snorren je hersenen nog op topsnelheid (y)

Ik hoop dat je een beetje kunt omgaan met de pijn. Ik doe trouwens ook iedere dag een middagdutje, ik ben 60+. werk thuis, lunch om 12 uur 10 minuutjes en dan ga ik een uurtje liggen. Ik dacht ook, wat ben ik een lui varken, totdat ik hoorde dat veel meer collega's het deden om 's middags meer werkenergie te hebben
Mooi toch? Als het qua werk kan gewoon lekker blijven doen! ;) De pijn hendelen gaat de ene dag beter dan de andere, maar goed. Ik moet er mee leren dealen.

"Nie pleuje" zeggen ze hier in Gent (niet plooien) - iets is pas uitzichtloos als je het zelf opgeeft. Kop op Jay!!
Aan je posts te zien / lezen snorren je hersenen nog op topsnelheid (y)
Ik snap het, maar als er (voorlopig) geen zicht is op verbetering dan moet ik dat wel leren accepteren. En dat is bést lastig. :p

En dat met mijn hersenen is tegelijk ook mijn probleem: mijn hoofd wil 200+ op allerlei vlakken, maar mijn lichaam blijft in de cruise control steken op 50. ;)

Pagina 595…
Fiat_595_Abarth_2017_1600_01.jpg

Laatst bewerkt:
Misschien toch eens een nieuwe Camry kopen. Bij de onze kwam het er standaard bij.
Is een idee, maar deze doet het nog zo goed. Het geld ligt er trouwens voor een nieuwe, maar ja, als dit ding nog zo smooth rijdt, waarom zou ik hem wegdoen voor een paar duizend euro. Wat die snoeren betreft: ik begrijp het, het is puur de voeding, maar ja, mijn vrouw rijdt er ook in, en ik wil voor haar de auto ook een beetje netjes houden.

Ik doe trouwens tegenwoordig zo'n beetje alles met de fiets, zelfs als ik in Soest iets moet halen of in Amersfoort. Is goed te doen. Vandaag moest ik na lange tijd weer even met de auto. Dat voelde wel heel erg lekker weer, moet ik zeggen. Raampjes open, heerlijk in de leren stoel en het was weer genieten in die rustige auto. Ik gaf zelfs fietsers en auto's voorrang die dat niet hadden, zo goed geluimd was ik.

Is een idee, maar deze doet het nog zo goed. Het geld ligt er trouwens voor een nieuwe, maar ja, als dit ding nog zo smooth rijdt, waarom zou ik hem wegdoen voor een paar duizend euro. Wat die snoeren betreft: ik begrijp het, het is puur de voeding, maar ja, mijn vrouw rijdt er ook in, en ik wil voor haar de auto ook een beetje netjes houden.
Gelijk heb je!

Ooit ontmoet, was een aardige man. Op het forum had hij wel wat gedragsproblemen herinner ik me.
Ik snap dat nooit zo goed, ik ben overal hetzelfde. Of dat goed is laat ik in het midden...
Nooit ontmoet, maar ik mocht hem wel. Ik heb dezelfde soort humor. Dat is misschien niet iets om trots op te zijn.

Fietsen hier is erg leuk. Ik woon in Bilthoven en er gaat een fietspad dwars door het bos richting Soest en Amersfoort. Is superrelaxed. Je ziet naast eekhoorntjes en hertjes de gekste dingen, zoals huizen die midden in het bos staan. Storend is wel dat wielrenners het pad ook hebben ontdekt, dat is na vijven als ze dus terug zijn gekomen van hun werk.

Ik had slechts 1 keer een conflict met hem. Hij was de beste rijder of zo, had nooit wat. Op het internet stond een filmpje waarin hij spinde met zijn auto. Dat is niet nooit iets hebben...

Ik zat wel heerlijk achterin de Camry @Soloman
Eén van mijn broers zei laatst: jeetje, kijk die achterbank, daar heeft nog nooit iemand gezeten. Ding is nog in topconditie, ook de passagiersstoel. En in de kofferbak past alles. Ik begrijp echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen met een kleinere middenklasser. Wij zijn met z'n tweeën en dan komt mijn vrouw voor de vakantie met allemaal koffers aanzetten en dat past wel allemaal, maar veel meer moet er niet bij. Het is een perfecte vakantieauto. Veel ruimte en zat kofferbak voor de koffers. Hoe deden we dat verdorie vroeger met een Kadetje?

Nooit ontmoet, maar ik mocht hem wel. Ik heb dezelfde soort humor. Dat is misschien niet iets om trots op te zijn.
Ach ja, iedere vogel zingt zoals ie gebekt is. Ik kan het best hebben al ben je hier op het forum als klein Belgske wel constant in de verdrukking aka de pispaal :).
Ben toen ik nog alleenstaande ouder was jaren met een Nederlandse reisorganisatie gaan kamperen en dat was telkens een fijne vakantie, aangenaam gezelschap. Amai nog nie.

Laatst bewerkt:
Ik had slechts 1 keer een conflict met hem. Hij was de beste rijder of zo, had nooit wat. Op het internet stond een filmpje waarin hij spinde met zijn auto. Dat is niet nooit iets hebben...
Ik had best wel veel moeite met Ketelapper, hij had prachtige auto's, maar hij draaide kilometers van heb ik jou daar. Die knalde er rustig een ton door in een jaar en daar pochte hij mee met foto's. Hoe rij ik zo snel mogelijk een auto naar de sloop, had ik het idee.

Eén van mijn broers zei laatst: jeetje, kijk die achterbank, daar heeft nog nooit iemand gezeten. Ding is nog in topconditie, ook de passagiersstoel. En in de kofferbak past alles. Ik begrijp echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen met een kleinere middenklasser. Wij zijn met z'n tweeën en dan komt mijn vrouw voor de vakantie met allemaal koffers aanzetten en dat past wel allemaal, maar veel meer moet er niet bij. Het is een perfecte vakantieauto. Veel ruimte en zat kofferbak voor de koffers. Hoe deden we dat verdorie vroeger met een Kadetje?

Snap het ook niet hoor

Heb met 1 kind met een ix3 nét genoeg

Maar liever een x5 / GLE Mjah budget

Heel erg veel sterkte man!
Bedankt. ;)(y)

Mensen denken tegenwoordig ook meer nodig te hebben dan vroeger. Toen kon het allemaal veel eenvoudiger en was iedereen sneller tevreden.

2013, alle Hollanders op de camping mij vierkant en breed uitlachen, die gekke Belg met zijn zwembad in zijn Alfa 159. Na 5' lachten ze eerder groen, zoon van toen 3 jaar oud lekker plonzen terwijl ik op mijn gemakske uitpakte

IMG-20130727-00185.jpg

Wat ik wel een beetje heb met mijn auto, al die dingen die er in zitten, dat was in 2003 pure luxe, nu zit dat allemaal in elke auto en zelfs meer. Hoewel ik ook wel auto's meekrijg van de garage waar geen navigatie in zit. Maar dingen als een achteruitrij-camera, die nu in elke auto zit, dat zit niet in mijn Camry, best wel een beetje balen.

Wat ik wel een beetje heb met mijn auto, al die dingen die er in zitten, dat was in 2003 pure luxe, nu zit dat allemaal in elke auto en zelfs meer. Hoewel ik ook wel auto's meekrijg van de garage waar geen navigatie in zit. Maar dingen als een achteruitrij-camera, die nu in elke auto zit, dat zit niet in mijn Camry, best wel een beetje balen.

Mijn 2021 Camry heeft ook ‘alles’ maar mist memory op de elec stoelen.. CarPlay.. dat soort dingen

Tja, mijn kleine SUV heeft meer luxe dan de BMW 760 12 cylinder met 380K KM die op de FP aan bod kwam deze week. Vooruitgang heet dat hé.

Ik had best wel veel moeite met Ketelapper, hij had prachtige auto's, maar hij draaide kilometers van heb ik jou daar. Die knalde er rustig een ton door in een jaar en daar pochte hij mee met foto's. Hoe rij ik zo snel mogelijk een auto naar de sloop, had ik het idee.
“Pochen” is niet echt iets wat bij Ketelapper past. Maar goed…..
Sommige mensen werken hard en moeten daar erg veel voor rijden. Ken er nog één op dit forum, met meer dan 8000km in een maand.:eek:
Dat is niet voor de lol een auto naar de schroot rijden.

Als een Camry uit 2003 een automatisch dimmende binnenspiegel heeft, of een schuifdak, kun je ook een kabeltje aansluiten op de electra in je dak-unit. Scheelt veel kabel.

Terug
Bovenaan