Twix
Asfaltkampioen
Misschien toch eens een nieuwe Camry kopen. Bij de onze kwam het er standaard bij.heb een dashcam gekocht, me niet realiserende dat ik al die snoeren moet wegwerken in allerlei hoeken van de auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien toch eens een nieuwe Camry kopen. Bij de onze kwam het er standaard bij.heb een dashcam gekocht, me niet realiserende dat ik al die snoeren moet wegwerken in allerlei hoeken van de auto.
Ooh...Bij mijn dashcam hangt het snoer gewoon recht naar beneden naar de 12V-aansluiting op de bodem. Kort boven de stekker het snoer gebundeld met een ty-rap.Waar ik deze dagen mee bezig ben: opruimen van de berging, daar is het koeler dan in de flat en ik heb een dashcam gekocht, me niet realiserende dat ik al die snoeren moet wegwerken in allerlei hoeken van de auto.
Ik hoop dat je een beetje kunt omgaan met de pijn. Ik doe trouwens ook iedere dag een middagdutje, ik ben 60+. werk thuis, lunch om 12 uur 10 minuutjes en dan ga ik een uurtje liggen. Ik dacht ook, wat ben ik een lui varken, totdat ik hoorde dat veel meer collega's het deden om 's middags meer werkenergie te hebben‘It hâldt net oer!’, zeggen ze hier in Friesland. Psychisch/mentaal gaat prima, heb natuurlijk wel eens ‘baaldagen’, maar lichamelijk is het allemaal afwachten hoe het de komende tijd zal gaan. Beetje uitzichtloos momenteel.
Geelhoed?Dat is een leuk idee! We hadden hier toch zo'n iemand, die ook commentaar leverde tijdens het rijden.
"Nie pleuje" zeggen ze hier in Gent (niet plooien) - iets is pas uitzichtloos als je het zelf opgeeft. Kop op Jay!!‘It hâldt net oer!’, zeggen ze hier in Friesland. Psychisch/mentaal gaat prima, heb natuurlijk wel eens ‘baaldagen’, maar lichamelijk is het allemaal afwachten hoe het de komende tijd zal gaan. Beetje uitzichtloos momenteel.
Mooi toch? Als het qua werk kan gewoon lekker blijven doen!Ik hoop dat je een beetje kunt omgaan met de pijn. Ik doe trouwens ook iedere dag een middagdutje, ik ben 60+. werk thuis, lunch om 12 uur 10 minuutjes en dan ga ik een uurtje liggen. Ik dacht ook, wat ben ik een lui varken, totdat ik hoorde dat veel meer collega's het deden om 's middags meer werkenergie te hebben
Ik snap het, maar als er (voorlopig) geen zicht is op verbetering dan moet ik dat wel leren accepteren. En dat is bést lastig."Nie pleuje" zeggen ze hier in Gent (niet plooien) - iets is pas uitzichtloos als je het zelf opgeeft. Kop op Jay!!
Aan je posts te zien / lezen snorren je hersenen nog op topsnelheid![]()
Is een idee, maar deze doet het nog zo goed. Het geld ligt er trouwens voor een nieuwe, maar ja, als dit ding nog zo smooth rijdt, waarom zou ik hem wegdoen voor een paar duizend euro. Wat die snoeren betreft: ik begrijp het, het is puur de voeding, maar ja, mijn vrouw rijdt er ook in, en ik wil voor haar de auto ook een beetje netjes houden.Misschien toch eens een nieuwe Camry kopen. Bij de onze kwam het er standaard bij.
Jazeker. Dit is nu al de tweede keer vandaag dat die naam genoemd wordt.Geelhoed?
Ooit ontmoet, was een aardige man. Op het forum had hij wel wat gedragsproblemen herinner ik me.Jazeker. Dit is nu al de tweede keer vandaag dat die naam genoemd wordt.
Ja, dat was hem! Was wel grappig om naar die filmpjes te kijken en wat hij allemaal mopperde tijdens het rijden.Jazeker. Dit is nu al de tweede keer vandaag dat die naam genoemd wordt.
Er is helemaal niets mis met je, en ik kan dat weten.Ooit ontmoet, was een aardige man. Op het forum had hij wel wat gedragsproblemen herinner ik me.
Ik snap dat nooit zo goed, ik ben overal hetzelfde. Of dat goed is laat ik in het midden...
Gelijk heb je!Is een idee, maar deze doet het nog zo goed. Het geld ligt er trouwens voor een nieuwe, maar ja, als dit ding nog zo smooth rijdt, waarom zou ik hem wegdoen voor een paar duizend euro. Wat die snoeren betreft: ik begrijp het, het is puur de voeding, maar ja, mijn vrouw rijdt er ook in, en ik wil voor haar de auto ook een beetje netjes houden.
Vast wel.Ooit ontmoet, was een aardige man. Op het forum had hij wel wat gedragsproblemen herinner ik me.
Ik snap dat nooit zo goed, ik ben overal hetzelfde. Of dat goed is laat ik in het midden...
Nou, dankjewel. Ik heb net als iedereen plus en minpunten, maar doe mijn best.Er is helemaal niets mis met je, en ik kan dat weten.
Nooit ontmoet, maar ik mocht hem wel. Ik heb dezelfde soort humor. Dat is misschien niet iets om trots op te zijn.Ooit ontmoet, was een aardige man. Op het forum had hij wel wat gedragsproblemen herinner ik me.
Eén van mijn broers zei laatst: jeetje, kijk die achterbank, daar heeft nog nooit iemand gezeten. Ding is nog in topconditie, ook de passagiersstoel. En in de kofferbak past alles. Ik begrijp echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen met een kleinere middenklasser. Wij zijn met z'n tweeën en dan komt mijn vrouw voor de vakantie met allemaal koffers aanzetten en dat past wel allemaal, maar veel meer moet er niet bij. Het is een perfecte vakantieauto. Veel ruimte en zat kofferbak voor de koffers. Hoe deden we dat verdorie vroeger met een Kadetje?Ik zat wel heerlijk achterin de Camry @Soloman
Dat vind ik ook minder. Wel allemaal commentaar hebben op anderen en dan dit doen.Ik had slechts 1 keer een conflict met hem. Hij was de beste rijder of zo, had nooit wat. Op het internet stond een filmpje waarin hij spinde met zijn auto. Dat is niet nooit iets hebben...
Heel erg veel sterkte man!Mooi toch? Als het qua werk kan gewoon lekker blijven doen!De pijn hendelen gaat de ene dag beter dan de andere, maar goed. Ik moet er mee leren dealen.
Ach ja, iedere vogel zingt zoals ie gebekt is. Ik kan het best hebben al ben je hier op het forum als klein Belgske wel constant in de verdrukking aka de pispaalNooit ontmoet, maar ik mocht hem wel. Ik heb dezelfde soort humor. Dat is misschien niet iets om trots op te zijn.
Ik had best wel veel moeite met Ketelapper, hij had prachtige auto's, maar hij draaide kilometers van heb ik jou daar. Die knalde er rustig een ton door in een jaar en daar pochte hij mee met foto's. Hoe rij ik zo snel mogelijk een auto naar de sloop, had ik het idee.Ik had slechts 1 keer een conflict met hem. Hij was de beste rijder of zo, had nooit wat. Op het internet stond een filmpje waarin hij spinde met zijn auto. Dat is niet nooit iets hebben...
Eén van mijn broers zei laatst: jeetje, kijk die achterbank, daar heeft nog nooit iemand gezeten. Ding is nog in topconditie, ook de passagiersstoel. En in de kofferbak past alles. Ik begrijp echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen met een kleinere middenklasser. Wij zijn met z'n tweeën en dan komt mijn vrouw voor de vakantie met allemaal koffers aanzetten en dat past wel allemaal, maar veel meer moet er niet bij. Het is een perfecte vakantieauto. Veel ruimte en zat kofferbak voor de koffers. Hoe deden we dat verdorie vroeger met een Kadetje?
Bedankt.Heel erg veel sterkte man!
Mensen denken tegenwoordig ook meer nodig te hebben dan vroeger. Toen kon het allemaal veel eenvoudiger en was iedereen sneller tevreden.Eén van mijn broers zei laatst: jeetje, kijk die achterbank, daar heeft nog nooit iemand gezeten. Ding is nog in topconditie, ook de passagiersstoel. En in de kofferbak past alles. Ik begrijp echt niet hoe mensen het voor elkaar krijgen met een kleinere middenklasser. Wij zijn met z'n tweeën en dan komt mijn vrouw voor de vakantie met allemaal koffers aanzetten en dat past wel allemaal, maar veel meer moet er niet bij. Het is een perfecte vakantieauto. Veel ruimte en zat kofferbak voor de koffers. Hoe deden we dat verdorie vroeger met een Kadetje?
Wat ik wel een beetje heb met mijn auto, al die dingen die er in zitten, dat was in 2003 pure luxe, nu zit dat allemaal in elke auto en zelfs meer. Hoewel ik ook wel auto's meekrijg van de garage waar geen navigatie in zit. Maar dingen als een achteruitrij-camera, die nu in elke auto zit, dat zit niet in mijn Camry, best wel een beetje balen.
2013, alle Hollanders op de camping mij vierkant en breed uitlachen, die gekke Belg met zijn zwembad in zijn Alfa 159. Na 5' lachten ze eerder groen, zoon van toen 3 jaar oud lekker plonzen terwijl ik op mijn gemakske uitpakte
![]()
“Pochen” is niet echt iets wat bij Ketelapper past. Maar goed…..Ik had best wel veel moeite met Ketelapper, hij had prachtige auto's, maar hij draaide kilometers van heb ik jou daar. Die knalde er rustig een ton door in een jaar en daar pochte hij mee met foto's. Hoe rij ik zo snel mogelijk een auto naar de sloop, had ik het idee.