JL86
Petrolhead
Het rendement is wel verdacht hoog, dat duidt meestal op meer of langer verwachte leegstand.In het Noorden is veel ‘goedkoop’ vergeleken met de rest van Nederland.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het rendement is wel verdacht hoog, dat duidt meestal op meer of langer verwachte leegstand.In het Noorden is veel ‘goedkoop’ vergeleken met de rest van Nederland.![]()
Jij bent duidelijk nog nooit in Friesland geweest. Als we zo beginnen weet ik ook nog wel een paar Belgenmoppen.“Het is daar allemaal Skeer”![]()
Soit.... voor al mijn landgenoten van boven de open riolen, het zij zo.Simonis? Simonis?
Zo noemen wij het goedje om de lak van de auto te simoniseren. Weet niet eens wat dat in het NL is, polieren of waxen of zo? Soit, het product brengt een witte laag aan die je met een prop watten inwrijft en je dan met een andere prop watten weer uitwrijft. Blinkt ie - naar het schijnt - nog harder dan een kale knikker bij volle maan.
Jij bent duidelijk nog nooit in Friesland geweest. Als we zo beginnen weet ik ook nog wel een paar Belgenmoppen.![]()
Heuj
Onze ix3 is niet klein
Mevr SJ kwam zojuist beneden en is Ri werk vertrokken
Mooie tijd
Best eng, iemand die al lang niet meer leeft popcorn zien eten.
Vindt je dat? Ik heb er geen problemen mee.Best eng, iemand die al lang niet meer leeft popcorn zien eten.![]()
Die denkt, laat de paardjes in de X3 maar werkenEn ze is voor 17u weer thuis hoor ik net
Duidelijk geen werkpaard xd
Toch wel hoor @kamperen 'toen de kleine zoon nog klein was' en heb er een superleuk vakantielief gehad uit Medemblik, al kan dat ook provincie NH zijn, geen idee.Jij bent duidelijk nog nooit in Friesland geweest. Als we zo beginnen weet ik ook nog wel een paar Belgenmoppen.![]()
Dit komt ook.uit de tijd van zijn clip met zombiesBest eng, iemand die al lang niet meer leeft popcorn zien eten.![]()