De Dude
Petrolhead
Best of both !Nee ik ben een Mercedes man maar heb wat Bmw trekjes![]()
Thuis dan maar de baas spelen![]()
Ik heb thuis niks te zeggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Best of both !Nee ik ben een Mercedes man maar heb wat Bmw trekjes![]()
Thuis dan maar de baas spelen![]()
Best of both !
Ik heb thuis niks te zeggen![]()
Ow ja heerlijk, doen wij ook graag.M’n vrouw en ik hebben wel een heerlijke hobby en das mensen kijken. En dan namen & verhalen verzinnen.
Dit gaat dus nu minder handig omdat 1) iedereen je verstaat en 2) dat zwembad echt MOKERTJE vol ligt. Niet normaal
Hahaha ja schuldig !Ow ja heerlijk, doen wij ook graag.
In het Zwarte Woud zaten we naast de tennisbaan. Ook heelijk vermaak gehad. Doen jullie dan ook fictieve gesprekken na?
"Ja maar Ullrich, ik dacht dat jij dat ingepakt had!?"
Klinkt als een perfect huwelijk!We werken samen.
Ik ben er ook zo één!M’n vrouw en ik hebben wel een heerlijke hobby en das mensen kijken. En dan namen & verhalen verzinnen.
Dit gaat dus nu minder handig omdat 1) iedereen je verstaat en 2) dat zwembad echt MOKERTJE vol ligt. Niet normaal
Wij kunnen wel genieten van ouders die met hun vierjarige omgaan alsof het een volwassene in xxxs formaat is. Helemaal als ze dan zo heerlijk onzeker om zich heen staan te kijken als kleine rebel totaal niet voor rede vatbaar blijktOw ja heerlijk, doen wij ook graag.
In het Zwarte Woud zaten we naast de tennisbaan. Ook heelijk vermaak gehad. Doen jullie dan ook fictieve gesprekken na?
"Ja maar Ullrich, ik dacht dat jij dat ingepakt had!?"
Ik weet het, maar de combinatie van het heel erg met zorg uit zoeken van een prachtige auto en daar heel veel berichten aan besteden en dan die hele auto binnen een paar jaar er helemaal doorheen jassen. Het kan aan mij liggen, maar dat deed mij pijn. Het zal allemaal wel werk zijn, dat snap ik ook wel, maar ik had hier verschrikkelijk veel moeite. Binnen vier jaar een met zorg samengestelde auto klaar voor de sloop. Dat is niet mijn idee van het genieten van een auto. Die Ketelapper mag wat mij betreft echt de boom in.“Pochen” is niet echt iets wat bij Ketelapper past. Maar goed…..
Sommige mensen werken hard en moeten daar erg veel voor rijden. Ken er nog één op dit forum, met meer dan 8000km in een maand.
Dat is niet voor de lol een auto naar de schroot rijden.
Als een Camry uit 2003 een automatisch dimmende binnenspiegel heeft, of een schuifdak, kun je ook een kabeltje aansluiten op de electra in je dak-unit. Scheelt veel kabel.
Zoiets: Kabeltje