De Dude
Petrolhead
Best of both !Nee ik ben een Mercedes man maar heb wat Bmw trekjes![]()
Thuis dan maar de baas spelen![]()
Ik heb thuis niks te zeggen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Best of both !Nee ik ben een Mercedes man maar heb wat Bmw trekjes![]()
Thuis dan maar de baas spelen![]()
Best of both !
Ik heb thuis niks te zeggen![]()
Ow ja heerlijk, doen wij ook graag.M’n vrouw en ik hebben wel een heerlijke hobby en das mensen kijken. En dan namen & verhalen verzinnen.
Dit gaat dus nu minder handig omdat 1) iedereen je verstaat en 2) dat zwembad echt MOKERTJE vol ligt. Niet normaal
Hahaha ja schuldig !Ow ja heerlijk, doen wij ook graag.
In het Zwarte Woud zaten we naast de tennisbaan. Ook heelijk vermaak gehad. Doen jullie dan ook fictieve gesprekken na?
"Ja maar Ullrich, ik dacht dat jij dat ingepakt had!?"
Klinkt als een perfect huwelijk!We werken samen.
Ik ben er ook zo één!M’n vrouw en ik hebben wel een heerlijke hobby en das mensen kijken. En dan namen & verhalen verzinnen.
Dit gaat dus nu minder handig omdat 1) iedereen je verstaat en 2) dat zwembad echt MOKERTJE vol ligt. Niet normaal
Wij kunnen wel genieten van ouders die met hun vierjarige omgaan alsof het een volwassene in xxxs formaat is. Helemaal als ze dan zo heerlijk onzeker om zich heen staan te kijken als kleine rebel totaal niet voor rede vatbaar blijktOw ja heerlijk, doen wij ook graag.
In het Zwarte Woud zaten we naast de tennisbaan. Ook heelijk vermaak gehad. Doen jullie dan ook fictieve gesprekken na?
"Ja maar Ullrich, ik dacht dat jij dat ingepakt had!?"
Ik weet het, maar de combinatie van het heel erg met zorg uit zoeken van een prachtige auto en daar heel veel berichten aan besteden en dan die hele auto binnen een paar jaar er helemaal doorheen jassen. Het kan aan mij liggen, maar dat deed mij pijn. Het zal allemaal wel werk zijn, dat snap ik ook wel, maar ik had hier verschrikkelijk veel moeite. Binnen vier jaar een met zorg samengestelde auto klaar voor de sloop. Dat is niet mijn idee van het genieten van een auto. Die Ketelapper mag wat mij betreft echt de boom in.“Pochen” is niet echt iets wat bij Ketelapper past. Maar goed…..
Sommige mensen werken hard en moeten daar erg veel voor rijden. Ken er nog één op dit forum, met meer dan 8000km in een maand.
Dat is niet voor de lol een auto naar de schroot rijden.
Als een Camry uit 2003 een automatisch dimmende binnenspiegel heeft, of een schuifdak, kun je ook een kabeltje aansluiten op de electra in je dak-unit. Scheelt veel kabel.
Zoiets: Kabeltje
Nee niet/nauwelijks meer. Heb er nog eens naar gezocht.Verrek ja, was het vergeten maar die filmpjes waren sims tenenkrommend maar ook soms hilarisch. Staan ze nog ergens?
Je weet wat ze zeggen over mannen die thuis de baas zijn?Ik heb thuis niks te zeggen![]()
HerkenbaarM’n vrouw en ik hebben wel een heerlijke hobby en das mensen kijken. En dan namen & verhalen verzinnen.
In the end is een auto ook maar een auto. En is een auto bedoeld om mee te rijden, had het maar geen auto moeten worden. Dit nog los van de persoon Ketelapper die op mij wel sympathiek overkomt op dit forum. Ken hem verder niet persoonlijk.Ik weet het, maar de combinatie van het heel erg met zorg uit zoeken van een prachtige auto en daar heel veel berichten aan besteden en dan die hele auto binnen een paar jaar er helemaal doorheen jassen. Het kan aan mij liggen, maar dat deed mij pijn. Het zal allemaal wel werk zijn, dat snap ik ook wel, maar ik had hier verschrikkelijk veel moeite. Binnen vier jaar een met zorg samengestelde auto klaar voor de sloop. Dat is niet mijn idee van het genieten van een auto. Die Ketelapper mag wat mij betreft echt de boom in.
Je weet wat ze zeggen over mannen die thuis de baas zijn?
Vergeef me dat ik niet alles heb bijgelezen maar: wat heb je gekocht?Morgen pick up day
Ik ga mijn bmw ophalen morgen
Die wonen alleen?Je weet wat ze zeggen over mannen die thuis de baas zijn?
Vergeef me dat ik niet alles heb bijgelezen maar: wat heb je gekocht?
Die wonen alleen?
Ga ik doen en jij veel plezier met de Fiat.mooi Frits, wel ff een fotootje delen dan hè!
Ik ga morgenvroeg ook de Fiat ophalen.
De mevrouw van het consulatiebureau zei ook ( zonder waardeoordeel) dat ze aan de namen van kinderen zelden misgokte in de aanname van welke categorie de ouders in vielenHerkenbaar
Vrouw van middelbare leeftijd met kortpittig kapsel = altijd Gerda.
Kinderen van tokkie-gezin = Destiny en Diamond.
Ah, weet net voldoende dat het een motor is, maar alsnog veel plezier! Had je er al eens over gehoord!BMW F450GS, zwart. Matcht goed met de zwarte ix3.
www.miniatuurorganisatie.nl
Jij en @JL86 ook veel plezier, van JL al gezien wat hij heeft gekocht.Ga ik doen en jij veel plezier met de Fiat.
Ah, weet net voldoende dat het een motor is, maar alsnog veel plezier! Had je er al eens over gehoord!
Vrijgezel... om precies te zijn.Die wonen alleen?
Vrijgezel... om precies te zijn.
Die zitten nog in de ontkenningsfaseJe weet wat ze zeggen over mannen die thuis de baas zijn?
Ik dacht al, wie gaat er nou naar CT?Naar Connecticut ! Hebben een huwelijk, erna nog 4 dagen NYC
Mijn tandarts is vooral duur, verder vind ik het niet erg of zo. "Meneer, het is weer tijd voor foto's" Trek je portemonnee maar vast...CT en MRI zijn ook niet mijn hobby. Maandag ook nog tandarts.![]()
Maar nog steeds een prachtig model.Was het maar waar. 4 jaar oud
Ooh...verleidelijk!Voor de liefhebbers die zich dit weekend vervelen of anders. Lego beurs in Nijverdal.
ZOMER BRICKS – Miniatuur Organisatie
www.miniatuurorganisatie.nl
Wij gaan morgen even neuzen denk ik