Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom je de hellingen op?Is wel ff wennen!
Cazzo!! figlio di Puttana!!Ow en heel hard "(ma) che vuoi?!" roepen!
Vind de Amerikaanse manier het netst met [achtergrond] - AmericanIk vind buitenlanders zo'n naar woord; denk vooral omdat het vaak in negatieve zin wordt gebruikt. Zijn ook genoeg (of meer?) binnenlanders die gekke dingen doen... maar dan hoor je niet dat het om een autochtoon gaat bijvoorbeeld.
Oeps wrong name...my bad!Jules?
Pagina 599…
American? Of America? Paard zonder naam toevallig? Of You can do magic?Vind de Amerikaanse manier het netst met [achtergrond] - American
Afro-American bijvAmerican? Of America? Paard zonder naam toevallig? Of You can do magic?
Oh...Ik dacht dat je de band America bedoelde.Afro-American bijv
Wat zijn dat voor banden, je gaat graag off road?
Keiharde tandwielen, die kunnen wel wat hebben.De verkoper woonde wel op een berg, dus werd meteen in het diepe gegooid, heuvelachtig landschap, met dat tussen gas geven en schakelen, hij is geen enkele keer afgeslagen maar heb wel wat tandjes gepoetst![]()
Wat zijn dat voor banden, je gaat graag off road?
Nou, ik heb nog nooit een tourmotor in Nederland gezien met zulke grove straatbanden. Lijkt me ook onnodig, maar zal wel bij de motor huren of zo, enduro achtig.Dat zijn de straat banden haha
Off road zijn echt noppen dat ga ik (nog) niet doen
Spaakvelgen worden nog gespoten
Precies of er is een RR Velar, BMW X5, Bentayga etc (de lijst is eindeloos) die ooit deftig off road is gegaan behalve een overijverige testrijder voor een autoblad.Wat zijn dat voor banden, je gaat graag off road?
Nu nog ff zo’n modulaire helm met rode ‘oortjes’ zodat je Rotterdam onveilig kan maken!!