Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaan we ook nog brommers vergelijken?
Edit... ach natuurlijk.
2.324 mm weet niet of dat met koffer is. Zoek dat zelf maar uit
En ik altijd maar denken dat het niveau hier hoger ligt als ik niet mee post.![]()
Ik wilde net afsluiten.En ik altijd maar denken dat het niveau hier hoger ligt als ik niet mee post.![]()
Ik ga voor de AW Classics.
Ik vind het wel een prima niveau hoorDenk dat ik jullie mee trek naar mijn niveau![]()
Ik vind het wel een prima niveau hoor![]()
We hadden het over auto’s hoor
Kaboutertje om mee te beginnen
Stap 1 - pak een maatbeker of kom van minstens 1,5 literik heb geleerd om in de abundance mindset te leven dus
Waarom kiezen? alles ! Alles tegelijk!
Nou, zo erg is het ook weer niet.Denk dat ik jullie mee trek naar mijn niveau![]()
Stap 1 - pak een maatbeker of kom van minstens 1,5 liter
Stap 2 - open de flessen en giet al het bier in het gekozen object
Stap 3 - sla een Autoweek open en geniet of niet van het mengsel. Wie weet vind u een nieuwe smaak uit!
Jij hebt ook geen rem. Of juist wel.Ik bemoei me er verder niet mee. Heb geen poot om op te staan.![]()
Ik denk dat Juultje na al die praat over grootte al aan het bieden is op een 600..Moet ik de MDL-arts alvast bellen?
Pagina 600! Voor als @JL86 groter wil. Gezien het aantal BMW-fans zal ik geen Mercedes neerzetten…
![]()
Daarvoor was ik juist in therapie!!Jij hebt ook geen rem. Of juist wel.![]()
Het loopt in ieder geval op rolletjes met JW!Jij hebt ook geen rem. Of juist wel.![]()
Het loopt in ieder geval op rolletjes met JW!
Ik neem aan dat Juul mijn nieuwe nickname is sinds vandaagIk denk dat Juultje na al die praat over grootte al aan het bieden is op een 600..
Mentaal gaat alles prima. Steekje los en niet helemaal 100, maar daar kunnen ze niks meer aan doen.Het loopt in ieder geval op rolletjes met JW!
Op Radler na is alles wat 0.0 is bah!Mooie Belgische bierselectie!
Als ik er 1 mag drinken de Chouffe. Duvel en Grimbergen zijn veilige mainstream keuzes maar mee opletten.
Brugse zot, mwa - ze hebben ook een alcoholvrije Sportzot, die is ronduit bah.
Heb ik verkeerd gekocht en is dit alcoholvrije meuk? Oh oh.Brugse zot, mwa - ze hebben ook een alcoholvrije Sportzot, die is ronduit bah.
Vind je? Ik vind 0.0 steeds beter, gelukkig! Ik ken geen enkel bier waarbij het beter is, ook niet gek wellicht. Maar ik vind Hertog Jan 0.0 een goede. En Skuumkoppe 0.0 is niet gek. Al is de normale veel lekkerder. Maar vanmiddag iets te vlot twee gedronken, daarna op de bank in slaap gevallenOp Radler na is alles wat 0.0 is bah!Zelfs de Skuumkoppe 0.0 van mijn geliefde Texel.
Dan word de Bronco omgeruild voor een F350 super duty. Heb je weer een uitdagingIk neem aan dat Juul mijn nieuwe nickname is sinds vandaag
Nee hoor, ik heb na Twix z’n 561cm flex al een G63 AMG 6x6 in de bestelling staan, dan weet ik zeker dat ik in de toekomst de grootste heb!
Ik durf het niet zeggen op basis van de foto Twix - "Sport Zot" is alcoholvrij - etiketten van beide lijken wat op elkaar.Heb ik verkeerd gekocht en is dit alcoholvrije meuk? Oh oh.
0.0 bier van 4695 mm?
Ik vind dit juist een van de betere alcoholvrije biertjes !ze hebben ook een alcoholvrije Sportzot, die is ronduit bah.
Mwoah ik vind Heineken, warsteiner prima ‘pils’ en de la trappe en dus ook sport zot de betere speciaal 0.0.Op Radler na is alles wat 0.0 is bah!Zelfs de Skuumkoppe 0.0 van mijn geliefde Texel.
Ik heb even gekeken. Het is niet alcoholvrij. Pfoei.Ik durf het niet zeggen op basis van de foto Twix - "Sport Zot" is alcoholvrij - etiketten van beide lijken wat op elkaar.
Qua lekkere bieren, een goede Triple d'Anvers (Antwerpen) is ook niet te versmaden als je niet meer zelf moet rijden. Of mijn lievelings trappils, Orval.

Ik had die ene uit Ingolstadt zelf, hernnbrau, die vond ik juist mega koolzuurhoudend.water: er zit bijna geen koolzuur in, daardoor glijden die halve leo’s zo weg