Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Moet ik de MDL-arts alvast bellen? :p

Pagina 600! Voor als @JL86 groter wil. Gezien het aantal BMW-fans zal ik geen Mercedes neerzetten… :ROFLMAO:
full.jpg

Mooie Belgische bierselectie!
Als ik er 1 mag drinken de Chouffe. Duvel en Grimbergen zijn veilige mainstream keuzes maar mee opletten.
Brugse zot, mwa - ze hebben ook een alcoholvrije Sportzot, die is ronduit bah.

Mooie Belgische bierselectie!
Als ik er 1 mag drinken de Chouffe. Duvel en Grimbergen zijn veilige mainstream keuzes maar mee opletten.
Brugse zot, mwa - ze hebben ook een alcoholvrije Sportzot, die is ronduit bah.
Op Radler na is alles wat 0.0 is bah! :sick::cry: Zelfs de Skuumkoppe 0.0 van mijn geliefde Texel.

Op Radler na is alles wat 0.0 is bah! :sick::cry: Zelfs de Skuumkoppe 0.0 van mijn geliefde Texel.
Vind je? Ik vind 0.0 steeds beter, gelukkig! Ik ken geen enkel bier waarbij het beter is, ook niet gek wellicht. Maar ik vind Hertog Jan 0.0 een goede. En Skuumkoppe 0.0 is niet gek. Al is de normale veel lekkerder. Maar vanmiddag iets te vlot twee gedronken, daarna op de bank in slaap gevallen :ROFLMAO: niks gewend

Ik neem aan dat Juul mijn nieuwe nickname is sinds vandaag ;)

Nee hoor, ik heb na Twix z’n 561cm flex al een G63 AMG 6x6 in de bestelling staan, dan weet ik zeker dat ik in de toekomst de grootste heb!
Dan word de Bronco omgeruild voor een F350 super duty. Heb je weer een uitdaging :)

• Haha
Waarderingen: Twix
Heb ik verkeerd gekocht en is dit alcoholvrije meuk? Oh oh.
Ik durf het niet zeggen op basis van de foto Twix - "Sport Zot" is alcoholvrij - etiketten van beide lijken wat op elkaar.
Qua lekkere bieren, een goede Triple d'Anvers (Antwerpen) is ook niet te versmaden als je niet meer zelf moet rijden. Of mijn lievelings trappils, Orval.

Mwoah ik vind Heineken, warsteiner prima ‘pils’ en de la trappe en dus ook sport zot de betere speciaal 0.0.

Het is gewoon niet te vergelijken met echte werk, maar als alternatief op het zoveelste frisje als je moet rijden of geen alcohol kan/mag; dikke prima

Ik durf het niet zeggen op basis van de foto Twix - "Sport Zot" is alcoholvrij - etiketten van beide lijken wat op elkaar.
Qua lekkere bieren, een goede Triple d'Anvers (Antwerpen) is ook niet te versmaden als je niet meer zelf moet rijden. Of mijn lievelings trappils, Orval.
Ik heb even gekeken. Het is niet alcoholvrij. Pfoei.

Alcoholvrij bier drink ik ook niet vaak. Of ik ga er volledig voor, of helemaal niet.

Overigens heb ik (denk ik) ook uitgevogeld waarom het niet hier wegdrinkt als water: er zit bijna geen koolzuur in, daardoor glijden die halve leo’s zo weg

Jullie drinken hier bij AW veel Belgisch bier precies. Mooi, lees ik graag. Naast tank- ook biertoerisme!
Leffe 0 is nog redelijk te pruimen, Affligem 0 ken ik niet, eens proberen. Sportzot vind ik zelf niks.
Er wordt volop op ingezet @gezondheid en verkeersveiligheid - gek genoeg zijn deze biertjes dus duurder dan hun echte broertjes ondanks de accijns want ze zijn duurder om te maken. Stappen in de goede richting!
De tijden van Green Palm liggen ver achter ons, Brabanders kennen het biertje vast.

Terug
Bovenaan