Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

IMG-7366.jpg

Klein uitstapje vandaag (@De Dude)

IMG-7487.jpg

@S J 1001 ik heb hem alvast voor je meegenomen
Vertel ze maar goed de waarheid!

Was het maar waar. 4 jaar oud
Bwa, mijn SKy-X gekocht toen die 4 jaar oud was. Nu 2 jaar verder en loopt nog steeds als een zonnetje.
Gek genoeg rij ik daar echt enorm graag mee voor de gewone kilometers… Nu heeft ie 2 weken rust en gebruik ik mijn MX-5 als daily. Zoon is op vakantie met zijn moeder, het lief + aanhang op vakantie met haar ouders.
Succes met het ophalen en fijne 1ste km’s gewenst (y)

Laatst bewerkt:
Gewoon goed getrainde pilsconditie :ROFLMAO: :ninja:
Anderhalve liter? Ik meen me van een excursie lang geleden te herinneren dat dat ook anderhalf glas was :)

Op een ander uitje in Hannover waren we met de klas een kroeg in gedoken. Lange toog, dus 20 man zitten, iedereen aan een literpul. Toen de barman nr 20 voorzien had kon hij door met tappen voor nr 1 und so weiter. Dat hebben we toch een ronde of drie volgehouden voor het tempo lager werd.

De rest is niet erg geschikt voor een openbaar medium, maar er is die trip zo grandioos veel uit de klauwen gelopen dat het jaren later op school nog aangehaald werd als voorbeeld hoe het niet moest. :rolleyes:

Anderhalve liter? Ik meen me van een excursie lang geleden te herinneren dat dat ook anderhalf glas was :)

Op een ander uitje in Hannover waren we met de klas een kroeg in gedoken. Lange toog, dus 20 man zitten, iedereen aan een literpul. Toen de barman nr 20 voorzien had kon hij door met tappen voor nr 1 und so weiter. Dat hebben we toch een ronde of drie volgehouden voor het tempo lager werd.

De rest is niet erg geschikt voor een openbaar medium, maar er is die trip zo grandioos veel uit de klauwen gelopen dat het jaren later op school nog aangehaald werd als voorbeeld hoe het niet moest. :rolleyes:
Met dat laatste kom je hier niet mee weg natuurlijk...

Guilty pleasure, Eyecatchers S2 gekeken over een stel bij wijze van spreken doorgesnoven vrouwelijke interieur architectes / vastgoedmakelaars die “het” allemaal doen met elkaars vriendjes en alle bijhorende intriges en achterklap.

Knap gemonteerd met B-roll en gefilmd met drones en mooie locaties, dat wel. Het zijn trouwens geen actrices, maar vrouwen / mannen die dat vastgoed beroep in het echte leven uitoefenen en gecast zijn voor die reeks.

Nee, in besloten setting (teutonenmeet oid) geen probleem, maar ga niet hier niet teveel details neerzetten.

Met avondeten aanvaring met beheerder in hostel over gehaktballen die beter als tennisbal dienden, daarna in de stad gebikt en getankt. Met tram terug, halverwege eruit gezet omdat we alle stoelen losgeschroefd hadden. Tijdens de wandeling richting hostel bij wegwerkzaamheden eea creatief verplaatst. In en rondom hostel nog de nodige reuring omdat het inmiddels sperrtijd was (deuren dicht 12u) met als toetje politie op bezoek aangezien er (begrijpelijk) gemeld was over die afzetting. Een politieauto voorzien van de nodige stickers van landbouwmerken, vonden de agenten terecht geen succes.

Eindresultaat was een furieuze hostel beheerder en een paar pissige Polizisten die hebben staan twijfelen of ze twee klassen de bak in zouden gooien.

Terug
Bovenaan