Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha nee joh, over 12 uur gerekend is dat niks.Knap getypt nog na zo'n dag.
Gewoon goed getrainde pilsconditieHahaha nee joh, over 12 uur gerekend is dat niks.
En bier bij het avondeten telt toch niet mee qua effect![]()
Vertel ze maar goed de waarheid!
Bwa, mijn SKy-X gekocht toen die 4 jaar oud was. Nu 2 jaar verder en loopt nog steeds als een zonnetje.Was het maar waar. 4 jaar oud
Ik zal maar niet zeggen dat die nieuwe i3 er in het echt best aardig uit zag… Heb ook de nieuwe iX5 gezien, ook niet lelijk. Zal morgen of overmorgen wat foto’s plaatsenVertel ze maar goed de waarheid!
best aardig
Ben je bij Hyundai geweest of BMW?ook niet lelijk
Anderhalve liter? Ik meen me van een excursie lang geleden te herinneren dat dat ook anderhalf glas wasGewoon goed getrainde pilsconditie![]()
![]()
Met dat laatste kom je hier niet mee weg natuurlijk...Anderhalve liter? Ik meen me van een excursie lang geleden te herinneren dat dat ook anderhalf glas was
Op een ander uitje in Hannover waren we met de klas een kroeg in gedoken. Lange toog, dus 20 man zitten, iedereen aan een literpul. Toen de barman nr 20 voorzien had kon hij door met tappen voor nr 1 und so weiter. Dat hebben we toch een ronde of drie volgehouden voor het tempo lager werd.
De rest is niet erg geschikt voor een openbaar medium, maar er is die trip zo grandioos veel uit de klauwen gelopen dat het jaren later op school nog aangehaald werd als voorbeeld hoe het niet moest.![]()
nou, klinkt ook wel als iets wat je bijblijft…Haha, dan was mijn schoolreisje in Tsjechië met eens setje straalbezopen tieners (incl. toch wel een ambulancebezoek) toch maar braafjes.
Zeker.nou, klinkt ook wel als iets wat je bijblijft…
Je kunt Roadracer vragen…Wanneer verjaren dit soort dingen? (Voordat we nog meer ontboezemingen gaan delen)
![]()
Ik ook. Ik had en heb dat soort dingen totaal niet nodig om plezier te hebben.Jeetje wat heb ik dan een brave jeugd gehad.