Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Jullie drinken hier bij AW veel Belgisch bier precies. Mooi, lees ik graag. Naast tank- ook biertoerisme!
Leffe 0 is nog redelijk te pruimen, Affligem 0 ken ik niet, eens proberen. Sportzot vind ik zelf niks.
Er wordt volop op ingezet @gezondheid en verkeersveiligheid - gek genoeg zijn deze biertjes dus duurder dan hun echte broertjes ondanks de accijns want ze zijn duurder om te maken. Stappen in de goede richting!
De tijden van Green Palm liggen ver achter ons, Brabanders kennen het biertje vast.
Bestaat Palm niet meer dan? :unsure:

Ik weet wel wie de burgemeester van Affligem is…
677d5a97dbe6f-character-plop**png.webp

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Belgische bieren. Staat hier regelmatig Leffe in de koelkast. Maar 't IJ en Skuumkoppe kan ik ook erg waarderen.
Wel altijd 0.0 op voorraad, drink ik liever dan fris. Maar meestal water. Weet niet beter, ook niet gek (onverstandig) na 23 jaar medicijnen. Alleen dus niks gewend zoals vanmiddag bleek. Nu klaar wakker...

Net nog nieuw spel geleerd; Locus. Kent iemand dat? Ik vind het wel leuk!

Nee, nooit gehoord van Locus helaas. Betekent plaats in het Latijn maar daar houdt het op.
Nu ben ik wel getriggerd voor die Skuumkoppe, lijkt wel West-Vlaams, eens zien de komende tijd.

Niemand gelooft het dus maar die acteur is ook effectief burgemeester van idd Affligem. En volgens wat ik hoor een goede burgemeester zelfs. Bij Kabouter Plop acteerde hij als - nou ja - Plop, maar bij Samson en Gert speelde hij een burgemeester rol.

Walter de Donder, dat vind ik nou echt een leuke vent. Nooit geweten dat meneer de burgermeester ook echt burgermeester is.

Gertje vind ik ook heerlijk. Zijn droge sarcastische humor kan ik erg waarderen

Walter de Donder, dat vind ik nou echt een leuke vent. Nooit geweten dat meneer de burgermeester ook echt burgermeester is.

Gertje vind ik ook heerlijk. Zijn droge sarcastische humor kan ik erg waarderen
Ik tot een paar jaar geleden ook niet. Gert lijkt me ook wel een prima persoon.

Maar als ik verder kijk dan dat zou ik kiezen voor Kristel Verbeke (K3). Haar verhaal in ‘de Columbus’ heeft wel indruk op me gemaakt. Helaas kan ik als Nederlander niks terugkijken bij de VRT.

Terug
Bovenaan