Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Jullie drinken hier bij AW veel Belgisch bier precies. Mooi, lees ik graag. Naast tank- ook biertoerisme!
Leffe 0 is nog redelijk te pruimen, Affligem 0 ken ik niet, eens proberen. Sportzot vind ik zelf niks.
Er wordt volop op ingezet @gezondheid en verkeersveiligheid - gek genoeg zijn deze biertjes dus duurder dan hun echte broertjes ondanks de accijns want ze zijn duurder om te maken. Stappen in de goede richting!
De tijden van Green Palm liggen ver achter ons, Brabanders kennen het biertje vast.
Bestaat Palm niet meer dan? :unsure:

Ik weet wel wie de burgemeester van Affligem is…
677d5a97dbe6f-character-plop**png.webp

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Belgische bieren. Staat hier regelmatig Leffe in de koelkast. Maar 't IJ en Skuumkoppe kan ik ook erg waarderen.
Wel altijd 0.0 op voorraad, drink ik liever dan fris. Maar meestal water. Weet niet beter, ook niet gek (onverstandig) na 23 jaar medicijnen. Alleen dus niks gewend zoals vanmiddag bleek. Nu klaar wakker...

Net nog nieuw spel geleerd; Locus. Kent iemand dat? Ik vind het wel leuk!

Nee, nooit gehoord van Locus helaas. Betekent plaats in het Latijn maar daar houdt het op.
Nu ben ik wel getriggerd voor die Skuumkoppe, lijkt wel West-Vlaams, eens zien de komende tijd.

Niemand gelooft het dus maar die acteur is ook effectief burgemeester van idd Affligem. En volgens wat ik hoor een goede burgemeester zelfs. Bij Kabouter Plop acteerde hij als - nou ja - Plop, maar bij Samson en Gert speelde hij een burgemeester rol.

Walter de Donder, dat vind ik nou echt een leuke vent. Nooit geweten dat meneer de burgermeester ook echt burgermeester is.

Gertje vind ik ook heerlijk. Zijn droge sarcastische humor kan ik erg waarderen

Walter de Donder, dat vind ik nou echt een leuke vent. Nooit geweten dat meneer de burgermeester ook echt burgermeester is.

Gertje vind ik ook heerlijk. Zijn droge sarcastische humor kan ik erg waarderen
Ik tot een paar jaar geleden ook niet. Gert lijkt me ook wel een prima persoon.

Maar als ik verder kijk dan dat zou ik kiezen voor Kristel Verbeke (K3). Haar verhaal in ‘de Columbus’ heeft wel indruk op me gemaakt. Helaas kan ik als Nederlander niks terugkijken bij de VRT.

Maar als ik verder kijk dan dat zou ik kiezen voor Kristel Verbeke (K3). Haar verhaal in ‘de Columbus’ heeft wel indruk op me gemaakt. Helaas kan ik als Nederlander niks terugkijken bij de VRT.
Geen slechte keuze ;)
Hier is vast wel iemand die je VPN gewijze op weg kan helpen om dat te omzeilen. Beetje onnozel om programma’s te gaan geofencen. Kijkcijfers zijn kijkcijfers en aan dat kort reclameblokje ontkom je niet ongeacht of je nu kijkt in BE, NL of West-Botswana…

Oh die heb ik nog niet gehad, zal wel enige vorm van rivaliteit tussen München en Ingolstadt zijn (buiten de auto’s om)
Je mist er niks aan , ik vind het weißbier uit München beter, favo is een Stephanertje of Franziskaner , al is die eerste volgens mij uit een voorstadje van München

Meurning!

De laatste YT clip van Joep 'De AW Klokje Rond Frikandel Keurmeester' over de garantieperikelen met zijn nieuwe BMW X5 zijn vrij ontluisterend - als je zo een auto (dit exemplaar bedoel ik) als particulier dus zonder de vakkennis, brug, werkplaatsmateriaal etc. die Joep wel heeft koopt, ben je zoniet heel dan toch minstens half bankroet.
Als je fanboy van het merk bent, beter niet kijken.

Meurning!

De laatste YT clip van Joep 'De AW Klokje Rond Frikandel Keurmeester' over de garantieperikelen met zijn nieuwe BMW X5 zijn vrij ontluisterend - als je zo een auto (dit exemplaar bedoel ik) als particulier dus zonder de vakkennis, brug, werkplaatsmateriaal etc. die Joep wel heeft koopt, ben je zoniet heel dan toch minstens half bankroet.
Die van de €10k garantie claim?

Euhm... Een procureur is in België een magistraat van het Openbaar Ministerie (aka de openbare aanklager).
Denk dat het redelijk strafbaar is om die in de oven te steken en dit vervolgens op een openbaar forum posten :ROFLMAO: @der Magistrat
(weer iets geleerd, blijkt idd ook een stuk ham te zijn - iets zoals een varkenshaasje - mmm, met mosterd ingestreken (y))

Laatst bewerkt:
Meurning!

Ik heb het niet gezien en ondanks dat ik Joep en zijn jongens bij Klokje Rond altijd erg leuk vind, heb ik met zijn andere content meer en meer het idee van clickbait en alles voor het verhaal.
Desalniettemin weet ik uit ervaring dat een X5 inderdaad een money pit kan zijn.

Ik drink eerlijk gezegd ook zo goed als niet meer, alleen nog maar op feestjes of eventueel speciale etentjes.
Waar ik twintig jaar geleden meer dronk dan strict noodzakelijk, drink ik tegenwoordig heel weinig. Heb wel alles in huis. Een glaasje Ketel One of Amaretto lust ik echter graag. Maar dan ga ik daar echt voor zitten.

Het stuk met die freaking Han-koekoek banden was ook weer de moeite. Zodra Joep over het alarm begint kan je de video beter stoppen.

Ik heb het niet gezien en ondanks dat ik Joep en zijn jongens bij Klokje Rond altijd erg leuk vind, heb ik met zijn andere content meer en meer het idee van clickbait en alles voor het verhaal.
Desalniettemin weet ik uit ervaring dat een X5 inderdaad een money pit kan zijn.
Dat gevoel heb ik ook steeds meer. Ik stoor mij ook een beetje aan het constant pontificaal in beeld brengen van het kruis om z’n nek.

Het stuk met die freaking Han-koekoek banden was ook weer de moeite. Zodra Joep over het alarm begint kan je de video beter stoppen.
Was die er nou wel of niet blij mee ? Vorige keer ging het erover dat hij ze voor het eerst monteert.

Ik heb ze ook en ben er prima tevreden over
Al heb ik dus nu wel 2 nieuwe door hoogteslag haha…

Laatst bewerkt:
Je kan er lekkere pulled pork van maken, wat @MACHINER gaat doen zo te lezen
Yep, gisteravond gerubt dat het een lieve lust was. Nu de eerste garing bijna klaar en zo in de alu om langzaam af te garen.

Euhm... Een procureur is in België een magistraat van het Openbaar Ministerie (aka de openbare aanklager).
Denk dat het redelijk strafbaar is om die in de oven te steken en dit vervolgens op een openbaar forum posten :ROFLMAO:
Ik denk dat jullie procureur me ook lang niet zo best bekomt :rolleyes:

Over die X5…ik zou bijna zenuwachtig worden…

Zonder gekheid..ik heb niet alles gevolgd, maar als expert heeft hij een heleboel punten bij een proefritje al gemerkt (je koopt een auto toch niet zonder?) die ik wellicht niet op zou merken. Dan half verbaasd zijn lijkt me toch iets gespeeld om eerlijk te zijn.

Was die er nou wel of niet blij mee ? Vorige keer ging het erover dat hij ze voor het eerst monteert.

Molt zijn XDrive tussenbak, dus nee, Joep is niet bepaald eppiedepeppie met die XDrive approved banden.
Wel hilarisch hoe hij dat getest heeft, met schoolkrijt en mankracht :ROFLMAO:

Die weet best dat hij een uiterst gore frikandel heeft gekocht uiteraard (levert clicks op), de keuring door Tim was schokkend - deze aflevering gaat meer over hoe BMW er qua garantie mee omgaat. Eigenlijk valt dat aspect nog best mee, maar aan die auto is niet veel geld verdiend geld verloren als occasion. Ga jij als gewone autoliefhebber zien dat er ergens een haarscheurtje zit verstopt achter de beplating van dit of dat onderdeel dat excl. arbeidsloon 4K € kost, ik denk het niet...

Dat pontificaal aspect was me zelfs niet opgevallen, ach ja, in gelijk welke winkel zie je ook personeel met hoofdkapjes etc

Laatst bewerkt:
Alles is tegenwoordig voor de clicks en likes. Kan ook goed zijn dat hij een auto met problemen heeft gekocht voor z’n YouTube kanaal.

Op basis van het filmpje ben ik blij dat ik de Mercedes heb gekocht, maar die van mij gaat over 1.5 week naar de garage dus ik zal nog maar even m’n mond houden :censored::ROFLMAO:

Alles is tegenwoordig voor de clicks en likes. Kan ook goed zijn dat hij een auto met problemen heeft gekocht voor z’n YouTube kanaal.

Op basis van het filmpje ben ik blij dat ik de Mercedes heb gekocht, maar die van mij gaat over 1.5 week naar de garage dus ik zal nog maar even m’n mond houden :censored::ROFLMAO:
We zien de foto's van de brug wel voorbijkomen

Ik ben nu de muren van de overloop aan het sauzen. Maar RAL9010 over RAL9010 is best lastig...:cautious:
Spotify aan over de pc speakers.
En af en toe effe hier spieken en weer door...

Als het echt nodig was zie je het verschil wel :p
Het was nog (bouw)wit zoals de aannemer het in 2018 opgeleverd had...
De vorige eigenaar heeft er zelf niks meer aan gedaan.
Ondanks dat zat het er wel goed op (gespoten), alleen wat kleine 'schades' als paar zwarte strepen en butsen. Ook nog schade van traphekje. Eerst e.e.a. weer mooi glad gemaakt met wat plamuur en geschuurd.
Dan oogt het straks weer fris...

Stukje (onnodige) luxe toegevoegd aan de badkamer, een foam dispenser met sensor ipv een simpel zeeppompje die je elke keer van de wastafel afstoot. Niet nodig, wel leuk. :ROFLMAO:
Als je nou alles op sensor doet en een zelfreinigende wc-bril installeert, kan je een euro vragen wanneer er bezoek langskomt :p en dan krijgen ze daarna korting op koffie en/of koek

Terug
Bovenaan