Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

IMG-2672.jpg

Dus dan maar hier nog wat langer vertoeven.

Is het normaal dat als je 40 wordt je opeens middagdutjes wilt doen? Doe ik normaal nooit, maar in mijn 3dagen dat ik 40 ben nu al 2 keer gedaan :ROFLMAO:
Of je evolved langzamerhand naar de boeren leefwijze…vroeg opstaan, na de middag een dutje en dan tot halfweg de avond door.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Is het normaal dat als je 40 wordt je opeens middagdutjes wilt doen? Doe ik normaal nooit, maar in mijn 3dagen dat ik 40 ben nu al 2 keer gedaan :ROFLMAO:
Ik doe dat ook sinds mijn veertigste hèhè.
Dacht dat het mijn gebrek aan sporten was, vanwege een blessure amper gedaan afgelopen jaar.
Maar misschien wat Machiner zegt, leefwijze.

Ik ben de 40 nog niet gepasseerd (bijna! :censored:), maar die middagdutjes zijn heel normaal. :sleep: :ROFLMAO: Zou ik eigenlijk ook moeten doen gezien mijn lichamelijke toestand, maar ik verzet me er tegen. :rolleyes:

Ik moet wel oppassen met die dutjes, als ik te lang dut kan ik 's avonds niet op tijd slapen met als gevolg dat ik de volgende dag weer een dutje doe. Alleen op werkdagen kan ik geen middagdutje doen, dat is vaak een after dinner dip dutje...

Ben de 40 al ruim 25 jaar voorbij maar dutjes doen zit er niet in. Dutjes doen? Voor je het weet val je tijdens het rijden in slaap, ik zou er geen gewoonte van maken.

Ja, idem hier. Naar een receptie gegaan (van VOKA, geloof ik, @Niseko) en terug met de auto net na terugkomst van een reis naar NYC. Gut, indommelen met een jetlag is echt wel wat anders.
Dit was dan ook het einde van mijn Regata...Zelf had ik niets, trouwens, gelukkig.

Ik had vandaag een irritante situatie en al vroeg in de ochtend.

2 baanse weg, voor het stoplicht stonden 5-6 auto’s rechts stil en ik ga er links naast staan (zelfde route).

Bocht wijkt naar links af maar een paar honderd meter moet ik naar rechts. Ik denk, trek ff lekker op en knal hem dan naar rechts. Maar daar dacht een meneer naast mij anders over, hoorde hem met piepende banden optrekken om vervolgens schuin achter mij te blijven zodat ik niet kon invoegen.

Een paar honderd meter is toch meer dan voldoende op een 50 km/u weg om mensen gewoon te laten invoegen? En waarom gaat iedereen in een rijtje staan als links (dezelfde route) gewoon vrij is.

Ik dacht bij mijzelf jij zit er ook lekker in kerel, op maandag om 7 uur in de ochtend… :ROFLMAO:

Waarschijnlijk triggerde het hem dat jij zo optrok?
Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.

Krijg heel snel jeuk met te korte armpjes…

Balen, dat is dan een smerig steentje geweest, kan me niet voorstellen dat je full rallye mode gaat op zulke weggetjes

Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.

Krijg heel snel jeuk met te korte armpjes…
Dat ja. :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan