Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook al een zwaar leven zie ik, sterkte!![]()
Dus dan maar hier nog wat langer vertoeven.
dr zijn slechtere wachtruimtes, maar evengoed wel ff minder fijn dat het twee nieuwe lappen rubber kost![]()
Die velg gebeurde op vakantie?? KAK!![]()
Haha ja echt hoor. Hier zijn we ook getrouwd dus vervelendere plekken om even nog te blijven!!dr zijn slechtere wachtruimtes, maar evengoed wel ff minder fijn dat het twee nieuwe lappen rubber kost
Zou ik ook doen maar luistert minder nauw dan xdrive. Als je het daar niet doet sloop je de tussenbakZonder xdrive doe je toch ook gewoon 2 bandjes.. op dezelfde as altijd gelijk..?
beetje calimero dit Herr DirektorIk stel mij kwetsbaar hier op door een vraag te stellen over een onderwerp waar ik niks van af weet en juist de leraar van de groep lacht mij uit...
Ja vakantie hè... die andere 40 weken moet ik pedagogisch verantwoord doen!Ik stel mij kwetsbaar hier op door een vraag te stellen over een onderwerp waar ik niks van af weet en juist de leraar van de groep lacht mij uit...
Harder dan 185 ging het niet, begrensd op 180 ook dus prima. Wel bizar hoe makkelijk je van 130 nog naar 180 gaat. Ongekend versnellen zo'n elektrische auto.De Duitse A31 was vrij leeg... we weten allemaal wat dat betekent toch![]()
Of je evolved langzamerhand naar de boeren leefwijze…vroeg opstaan, na de middag een dutje en dan tot halfweg de avond door.Is het normaal dat als je 40 wordt je opeens middagdutjes wilt doen? Doe ik normaal nooit, maar in mijn 3dagen dat ik 40 ben nu al 2 keer gedaan![]()
Ik doe dat ook sinds mijn veertigste hèhè.Is het normaal dat als je 40 wordt je opeens middagdutjes wilt doen? Doe ik normaal nooit, maar in mijn 3dagen dat ik 40 ben nu al 2 keer gedaan![]()
Ik ben de 40 nog niet gepasseerd (bijna!Is het normaal dat als je 40 wordt je opeens middagdutjes wilt doen? Doe ik normaal nooit, maar in mijn 3dagen dat ik 40 ben nu al 2 keer gedaan![]()
Geniet ervan! Je bent er voor je het weet…Ik kan geen dutjes doen… zelfs na 4u slaap niet
Ben dan ook nog lang geen 40![]()
Ben de 40 al ruim 25 jaar voorbij maar dutjes doen zit er niet in. Dutjes doen? Voor je het weet val je tijdens het rijden in slaap, ik zou er geen gewoonte van maken.
Niks mis mee. De Fransen en Italianen (en volgens mij ook de Spanjaarden) doen het net zo.Ben 33 en doe dit al vaak zat. Beetje doezelen in de zon, heerlijk.
Juist nietNarcoleptisch ?
Juist niet
Auto met chauffeur, niet gek.Als je tijdens het rijden in slaapt valt
JL z’n toekomst?
Of gewoon leuke auto’s kopen om te rijden dan val je niet zo snel in slaap![]()
Jup wss welTik gehad van de onverharde wegen?
Kon je niet een dot gas geven en er alsnog voorbij?Ja net zoals een lemmings achteraan sluiten terwijl van een tweebaansweg, links compleet vrij is?![]()
Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.Waarschijnlijk triggerde het hem dat jij zo optrok?
Balen, dat is dan een smerig steentje geweest, kan me niet voorstellen dat je full rallye mode gaat op zulke weggetjesJup wss wel
Dat ja.Die heb je wel ja. Bij stoplicht en rotonde optrekken als schildpad uit de stookolie. 8km provinciale weg lekker 65 tokkelen want inhaalverbod, maar als ik bij de stoplichten links ga staan wat 200m verder de ritsstrook worde weten ze ineens op wonderbaarlijke wijze dat gaspedaal compleet te vloeren, want alles achter hen moet zich vooral aan hun stijl aan blijven passen.
Krijg heel snel jeuk met te korte armpjes…
Nee want ik wilde ook weer niet te extreem hard rijden in de stad.Kon je niet een dot gas geven en er alsnog voorbij?