Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klein pakketje, bloemen, we hebben thuis meerdere vazen vol lego bloemen. Maak ik dan met de oudste.Lees ik daar Lego?
Wat als ik vragen mag?
Een JD 6850 ook, zelfs zonder poetsen al een dag werk aant einde seizoenIk heb de camper gepoetst. Dat is wel wat meer oppervlak dan een beemertje.
Afijn al doende kwam ik eravhter dat er een raam niet meer goed inzat, daar ook nog een paar uur mee zoet geweest.
Ook dan is een Fiatje 500 wel handig qua formaat.Ik moet m’n beide autos wassen maar ik heb niks met poetsen!
Kijk maar uit met dat bellen voor de snackbar-date. "Waarom bel je me nou? Ik ben het heus niet vergeten, hoor!!!"Jouw opmerking vorige week was ik idd niet vergeten en ja, ben dat van plan toe te passen. Effe bellen, want de app hoort en leest ze niet altijd als het gezellig is met de zussies.
Ook nu een belletje half 3 dat ze niet meer tussendoor thuiskomt, maar blijft bij haar zussie en af daar naar andere vriendin gaat en daar eet... Best!, had niet anders verwacht, ken haar al 29 jaar
Ik ook niet. Mijn auto's zijn vaak wat aan de vuile kant.Ik moet m’n beide autos wassen maar ik heb niks met poetsen!
Same here, maar staan ook wel altijd binnen en dan kun je sowieso wel langer zonder poetsen.Ik ook niet. Mijn auto's zijn vaak wat aan de vuile kant.
Twee van de drie staan buiten... maar de regen spoelt ze schoon.maar staan ook wel altijd binnen
Dan moet je juist wel een auto wassen, daarna gaat het altijd regenen.Nu einde dag wel donkere wolken maar het komt er niet uit. Best wel benauwd, net nog even op pad geweest, niet fijn als het zo benauwd is.
Zou ik ook doen hoorMorgen gaat die van mij alsnog door de wasstraat.
Gratis, vanwege mijn verjaardag.
En dan ben je toch Nederlander………![]()
Legaal?Ik ben met wat leuks bezig…![]()
Altijd. Anders begin ik er niet aan.Legaal?
Nee, logisch. Zeker niet met kleine kinderen.Ja als LEGO enthousiasteling wel benieuwd naar Oberhausen, net als bijvoorbeeld Scheveningen is het een Discovery Centre. Recensies zijn wat wisselend, maar alles beter dan met regen op de camping. Hele dag spelletjes, dat houden we niet vol haha
Geen dure scania’s kijken op Assen dusGroeten vanuit Roemenië
Hier in Italië rond 21:00, thuis tussen 19:00-20:00.@De Dude, ben wel benieuwd hoe laat jij de kids in bed hebt, veel later op vakantie?
Wij doen dat wel, maar hangt ook af van het uitslapen. Nu zie ik hier nog kinderen van 3/4 rondspoken... hoe dan? Hopelijk slapen die lang uit of doen ze nog een middagslaapje...
Waarom zou jij het beter hebben dan wij?Net zoals bij S J thuis neemt mijn vrouw ook rijkelijk de tijd…
Waarom zou jij het beter hebben dan wij?
Leer ons vrouwen kennen...
Mevrouw 69 was hier?Waarom zou jij het beter hebben dan wij?
Leer ons vrouwen kennen...
Mevrouw 69 hopelijk niet hier, niet dat ik weet tenminste. Mevrouw Dude schijnt nog wel eens hier mee te lezen schreef @De Dude eens.Mevrouw 69 was hier?Er staat niet ‘onze’…
![]()
Ja... dat weet dan wel weer allemaal.Psst Twix, om je verder uitlachen te besparen, als de spiegels van de V60 ingeklapt zijn is dat niet omdat één of andere vandaal aan het werk is. En de koffer doe je dicht met een knopje niet met Texaanse power![]()