Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik eigenlijk ook - wij doen ook ons best maar willen niet teveel inboeten op comfort. Ja, met 18 graden en een trui kan je ook TV kijken maar er zijn grenzen.Tja ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee met de regeltjes omtrent uitstoot etc. Ik begrijp het volledig hoor, daar gaat het mij eigenlijk helemaal niet om, maar als die oerang oetang 1,000 bommen en granaten op het midden oosten blijft gooien zonder enige (fatsoenlijke) reden en idem voor andere oorlogsmisdadigers, wij pakketjes uit het verre oosten laten bestellen. Sinnasappels die in Spanje geteeld worden en in Thailand verpakt worden etc. waarom moet ik mij wel dan inzetten?
Voor ons wordt het aan de pomp steeds duurder, terwijl dat andere gewoon openbaar met insider trading honderden miljoenen verdienen.
Als je vrouw zoveel uitgeeft moet je op den duur wel. Geniet nog maar even van die Impreza.Best een stap terug, van een TBird naar een 500.![]()
Kun je van de bank niet overboeken naar je Creditcard?
Godver, ik wilde op de Fiat 500 bieden, maar m’n creditcard werd niet geaccepteerd (reservering CHF1,000, kom te kort), zie ik in de app dat m’n vrouw weer flink heeft lopen shoppen![]()
Los van de vraag of technische oplossingen voldoende/acceptabel zijn om een momentum hoger dan de 3,5 miljard te creeren denk ik dat het dermate inleveren vraagt in het rijkere deel van de wereld dat geen democratie dit aan de kiezers verkocht krijgt.De interessante vraag vind ik, kunnen we hard genoeg op de rem trappen om van uitstel (van executie) afstel te maken, doordat innovatie met een oplossing komt bijvoorbeeld. Of dat het enkel doorschuiven naar een volgende generatie blijft, zoals de politiek in mijn ogen doet (even heel algemeen, gechargeerd)
Voordeel van een 500 tov de Thunderbird is de veel kleinere kofferbak. Ga dan maar eens shoppen met Mevrouw86.Als je vrouw zoveel uitgeeft moet je op den duur wel. Geniet nog maar even van die Impreza.![]()
De kleine kadootjes zijn het duurstVoordeel van een 500 tov de Thunderbird is de veel kleinere kofferbak. Ga dan maar eens shoppen met Mevrouw86.
Ben jij wezen shoppen met Mevrouw86?Voordeel van een 500 tov de Thunderbird is de veel kleinere kofferbak. Ga dan maar eens shoppen met Mevrouw86.
Ik kan de bank ook even bellen om het limiet te verhogen, zal geen probleem zijn denk ik, maar ik neem dit als een seintje van het universum dat ik geen extra auto moet kopenKun je van de bank niet overboeken naar je Creditcard?
Ah, mijn vriendin heeft invloed op een al betaalde auto die alleen maar meer waard wordt.Als je vrouw zoveel uitgeeft moet je op den duur wel. Geniet nog maar even van die Impreza.
Kun je van de bank niet overboeken naar je Creditcard?
Hoe lang ben je? Onder de 1.80 is het nog net te doen...Ik kan de bank ook even bellen om het limiet te verhogen, zal geen probleem zijn denk ik, maar ik neem dit als een seintje van het universum dat ik geen extra auto moet kopen![]()
1.83m maar het dakje kan open heHoe lang ben je? Onder de 1.80 is het nog net te doen...
Dan ben je na een ritje van 30 minuten helemaal gaar, jij liever dan ik...1.83m maar het dakje kan open he![]()
Mijn opa reed met zijn, destijds, 1.96 ook wel eens in de 500 van mijn oma. Je zag precies in het dakje waar zijn hoofd zat.1.83m maar het dakje kan open he![]()
De Bird van JL is ook al betaald…Ah, mijn vriendin heeft invloed op een al betaalde auto die alleen maar meer waard wordt.![]()
Fiat 500 ging het over...Mijn opa reed met zijn, destijds, 1.96 ook wel eens in de 500 van mijn oma. Je zag precies in het dakje waar zijn hoofd zat.
De Bird van JL is ook al betaald…![]()
Ja dat geloof ik ook wel. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem wilde kopen, zag er gewoon leuk uit, praktisch is het niet, plaats heb ik ook niet (nog een parkeerplaats erbij huren) en tijd heb ik eigenlijk ook niet om met 3 autos te rijden...Dan ben je na een ritje van 30 minuten helemaal gaar, jij liever dan ik...
Dat je niet logisch bent siert je alleen maar, helemaal prima.Ja dat geloof ik ook wel. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem wilde kopen, zag er gewoon leuk uit, praktisch is het niet, plaats heb ik ook niet (nog een parkeerplaats erbij huren) en tijd heb ik eigenlijk ook niet om met 3 autos te rijden...![]()
Godver, ik wilde op de Fiat 500 bieden, maar m’n creditcard werd niet geaccepteerd (reservering CHF1,000, kom te kort), zie ik in de app dat m’n vrouw weer flink heeft lopen shoppen![]()
Ja dat geloof ik ook wel. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hem wilde kopen, zag er gewoon leuk uit, praktisch is het niet, plaats heb ik ook niet (nog een parkeerplaats erbij huren) en tijd heb ik eigenlijk ook niet om met 3 autos te rijden...![]()
Amex? Ik heb ook platinum, maar heb wel een limiet ingesteldDankzij de dude heb ik een cc zonder limiet waar m’n vrouw ook aan gekoppeld zit
Is soms wel een verrassing wat er afgeschreven wordt
![]()
![]()
Maar niet op je vrouw.Amex? Ik heb ook platinum, maar heb wel een limiet ingesteld![]()
Amex? Ik heb ook platinum, maar heb wel een limiet ingesteld![]()
Ach, de moeder van mijn kind, is ze meer dan waardMaar niet op je vrouw.
Vaste lasten zijn bekend en gaan van een rekening die afgepast budget heeft.
Betaalrekening met passen heeft ook een budget per maand. Op is op.
En ik ben de enige met een creditcard.
En nu in de Wellness heb ik het betaalbandje om……![]()
Thanks, dat bedoel ik iddJe bedoelt vast de moeder?![]()
Je bedoelt vast de moeder?En mijn vriendin is het geld ook waard wat ze uitgeeft, krijg er veel voor terug.
Verbeterd dus post gewijzigd.Thanks, dat bedoel ik idd![]()
Ik laat haar geen terrasje betalen. Ze heeft ook geen rijbewijs dus vaak ophalen en wegbrengen. Prima.Geeft ze nu al jouw geld uit?![]()
Ik laat haar geen terrasje betalen. Ze heeft ook geen rijbewijs dus vaak ophalen en wegbrengen. Prima.
En de truc is het zo te doen dat ze het niet doorheeft……..#patriarchy![]()
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig zeggen ze wel eens.Goed gesprek.
Nog bijna 2 uur, gaat nog wel wat bij komen als het werkt zoals elke veiling. Laatste moment meestal.de 500 staat nog steeds op een heel erg laag bedrag, begint toch te kriebelen nu![]()
Ik denk dat zij precies dezelfde truc toepast.En de truc is het zo te doen dat ze het niet doorheeft……..
![]()