S J 1001
Asfaltkampioen
Toch mooi hoe je dan gelijk al die generatieverschillen ziet.
Ik dacht ook dit namelijk
Hallo wil je me niet vergelijken met gen z
Heb nog iets van zelfrespect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch mooi hoe je dan gelijk al die generatieverschillen ziet.
Ik dacht ook dit namelijk
Terwijl ze er absolute sterren in zijn om dat te zeggenVrouwen vinden ‘nee’ horen niet fijn
Dat is vgm algemene kennis
Een post op twitter
![]()
Retweet komt van Twitter, als mensen een tweet op Twitter nog een keer posten (re-)
Twitter? Oooohh, jullie bedoelen X.
Maar zegt men nog retweet nu? Omdat het al een tijdje geen Twitter meer is?!
Twitter/X wordt toch alleen maar door boomers gebruikt, wie heeft hier nou erg in?Twitter? Oooohh, jullie bedoelen X.
Twitter/X wordt toch alleen maar door boomers gebruikt, wie heeft hier nou erg in?
Geen idee ken niemand die op Twitter zit
Gaan we weer vertellen op welke platformen we actief zijn?![]()
Ondernemend Friesland?Ik heb geen idee bij de nieuwe platformen, zit alleen op OF loopt alleen nog niet zo lekker mijn profiel. Had verwacht dat ik snel miljonair zou worden…
Misschien wat meer sexy foto's in the Bird.Ik heb geen idee bij de nieuwe platformen, zit alleen op OF loopt alleen nog niet zo lekker mijn profiel. Had verwacht dat ik snel miljonair zou worden…
Ik lig meestal op de motorkap, maar zal er eens in gaan zittenMisschien wat meer sexy foto's in the Bird.
Vergeet de fans nietIk lig meestal op de motorkap, maar zal er eens in gaan zitten![]()
Neeuh denk het nietVolgens mij ben je al miljonair JL86.![]()
Ah tuurlijk!Ik zie de fout al
Je had om 17/1730 niet even geappt om te vragen of ze 18u ging redden.. duidelijk jouw fout!!
Zeg dat nou niet! @Jay DoubleYou maakt daar zo weer een ai-foto van...Ik lig meestal op de motorkap, maar zal er eens in gaan zitten![]()
Eens. X is waardeloos.Nee ik accepteer de naamswijziging niet
Zie er toch flink wat millennials en zelfs Gen Z, maar onder de 20 niet idd.Twitter/X wordt toch alleen maar door boomers gebruikt, wie heeft hier nou erg in?
Breng me niet op ideeën…Zeg dat nou niet! @Jay DoubleYou maakt daar zo weer een ai-foto van...
Net als die mooie van de stretcher naast je T bird
Ik moest eerder aan de zwembroek van Dries Roelvink denken…De set staat al klaar, krijg m’n Nacho Libre outfit nog niet gevonden…
Maar wel leuk!Ik zit met een schuin oog naar deze 500L te kijken, op zich leuk voor erbij wat ik helemaal niet nodig heb
Ik zit met een schuin oog naar deze 500L te kijken, op zich leuk voor erbij wat ik helemaal niet nodig heb
Dat hangt af van de valuta in kwestie - in Zimbabwaanse dollar is ie miljardairNeeuh denk het niet![]()
Mooi!![]()
Zie hier mijn nerderigheid. Ik dacht heel even huh past het nou niet ? Maar het is echt op de cm. Mooi spul.
Mooie set zo! Ik wissel elke 2 jaar ofzo van auto dus dat is niks voor mij![]()
Niet met het geld wat je er zelf insteekt. Ik begrijp de De Dude wel hoor, vrij merk trouw en rijdt al langer in de 5. Ik kan vandaag zo’n tassenset kopen en morgen m’n auto verkopen… Schrijft nog harder af dan NFTs…Waardeverhogend accessoiregeen excuus
Zijn geen goedkope koffers he, maar je doet er 20 jaar mee ofzo.
Dan is Dude voorlopig ook nog wel aan die auto gebonden als het specifiek voor dat model is.Zijn geen goedkope koffers he, maar je doet er 20 jaar mee ofzo.
Ja ik heb wel ook in gedachte dat deze dus ook goed in de G31 past wat wss de opvolger wordtvrij merk trouw en rijdt al langer in de 5.
Hier ga ik echt een keer werk van maken en in de gaten houden. Ik wil ook 1x pijn lijden en zo’n goede set halen. Doe je idd heel lang mee, al is de eerste reis en dan buts in het aluminium wel heel pijnlijkIk zou dan liever in een goede familie kofferset van Rimowa investeren denk ik.