Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kever1 zei:Mooi ding, even deukje uit spatbord halen en misschien originele velgen?
Ben benieuwd waar die verzameling uit bestaat, kun je een opsomming geven?
Barri zei:Wat versta je onder een 'beetje normale prijs'? Zitten ook al tegen de 5 a 6k aan toch?
Dat ie origineel Nederlands is is wel gaaf!
Belastingdienst zei:Zwaardere belasting auto's zonder roetfilter
Oude dieselauto's die meer fijnstof uitstoten dan een nieuw model, gaan meer betalen. Voor deze vervuilende diesels zonder fabrieksroetfilter gaat de mrb per 2019 met 15% omhoog (inclusief opcenten). Eigenaren van een vervuilende diesel hebben dus een paar jaar de tijd om een schonere auto te kopen.
Voor een gemiddelde dieselpersonenauto in de gewichtsklasse 1350-1450 kilo betekent dat een verhoging van € 225 per jaar. De verhoging komt voor een gemiddelde bestelauto van een ondernemer uit op € 62 per jaar.
Audi80Coupé zei:Hij heeft in ieder geval meer dan de tellerstand gelopen, getuige de kilometerstand op het distributiedeksel.
Ik vind hem er vooral erg ''gemaakt'' uit zien, met z'n glimmende kleppendeksel, zwart gespoten wielen en wielkastranden. Die prijs lijkt me dan ook behoorlijk overdreven.
Audi80Coupé zei:Klopt inderdaad, scherp! De stuurschakelaars zijn inderdaad te jong. Wat bedoel je precies met een deurbalk? Strips op de buitenzijde?
Audi80Coupé zei:Dat heeft een C niet, hij hoort gewoon ''kale'' deurpanelen te hebben. Een C heeft origineel ook geen middenconsole, deze heeft een best wel bijzondere Votex middenconsole, aftermarket van de dealer.
Blackadder the 5th zei:De rubber stootstrips aan de buitenzijde waren ook een extra?
MRS zei:De auto schijnt ook nog airco te hebben, een wel hele dure optie toentertijd, uit mijn kennis van golfjes MKII is daar ook niet een ander dashbord voor nodig die ondiepere vakken heeft ?
Hoe zit het dan met de slangen en aansluitingen in het motorcompartiment.
In originele staat is deze auto tegen de € 3000 volgens mij wel waard, deze prijs is toch aan de hoge kant.
Moderator
Ik heb wel eens gehad dat mijn stuur (zonder bekrachtiging) zat vastgevroren!flat412 zei:Ben ik de enigste wiens golfje last heeft van de kou?
Als ik smorgens wegrijdt happerd de stuurbekrachtiging even en wil de motor nog wel eens eventjes inhouden.
Zodra de auto warms is gaat je weer als van ouds gelukkig.![]()
20161230_112441 by Flat412, on Flickr
20161230_113122 by Flat412, on Flickrflat412 zei:Blijkbaar iets te hard gezegt dat het goed ging met de golf, meteen begroet met een accu lampje.....
[url]https://c8.staticflickr.com/6/5832/31168369343_9cff33134c_c.jpg[/url]20161230_112441 by Flat412, on Flickr
Op een of andere manier is de bout van de spanner ontsnapt... had veel duurder kunnen zijn
[url]https://c3.staticflickr.com/1/456/31604085090_95dc4a8674_c.jpg[/url]20161230_113122 by Flat412, on Flickr
Nieuw boutje erin, goed vast dit keer, probleem op gelost![]()
Audi80Coupé zei:In eerste instantie werd er een W124 op ingeruild, maar deze heeft hij gehouden voor de betere stoelen.
Blackadder the 5th zei:flat412 zei:Blijkbaar iets te hard gezegt dat het goed ging met de golf, meteen begroet met een accu lampje.....
[url]https://c8.staticflickr.com/6/5832/31168369343_9cff33134c_c.jpg[/url]20161230_112441 by Flat412, on Flickr
Op een of andere manier is de bout van de spanner ontsnapt... had veel duurder kunnen zijn
[url]https://c3.staticflickr.com/1/456/31604085090_95dc4a8674_c.jpg[/url]20161230_113122 by Flat412, on Flickr
Nieuw boutje erin, goed vast dit keer, probleem op gelost![]()
Zit de oliepomp van de stuurbekrachtiging op dezelfde v-snaar?
Zou de onwillige stuurbekrachtiging uit de vorige post kunnen verklaren ...![]()
flat412 zei:Nee, de dynamo heeft een aparte snaar. maar de snaar van de stuurbekrachtiging/waterpomp is wel net nieuw, dus kan zijn dat ik heb even opnieuw moet spannen. Als ik geluk heb is het dan opgelost
Kever1 zei:Ah, verhelderend dit. Klopt het dat er meer te koop staat dan op de site vermeld? Daar staan trouwens ook likkebaardend mooie auto's, zoals die Audi 90 en de witte 80 met weinig km's. Voor scherpe prijzen.
Moderator
Kever1 zei:Was jij dat trouwens bij de barrelbrigade, als "koper" van de Chevrolet voor een kratje bier? Hilarisch.