Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mach1 zei:Leuk modelletje! Mag ik vragen waar je die hebt besteld?
@vmn: goede vondsten op de sloop! De kofferbak knapt echt op van die accessoires!
Mach1 zei:Ok! Vind het een mooie modelauto! Denk dat ik maar eens contact opneem met modelautohuis. Volgens mij hoort de antenne bij een CL trouwens op het voorscherm, maar dat is een kleinigheidje.
Mach1 zei:
Moderator
Moderator
Jetta Pacificrzasa zei:Ze gaan maar door die Jetta's. https://www.autotrader.nl/auto/4LS2S/detail/
Nog een leuke uit 1987: https://www.autodealers.nl/Volkswagen/Jetta-40-kw-k6/3601/1418342/details.aspx
![]()
LA5B zei:Jetta Pacific
Leuke slogan inderdaad!!up! zei:LA5B zei:Jetta Pacific
In de advertenties destijds zei VW "Maak eens een cruise in de Pacific"![]()
Jerome Caine zei:Dat dacht ik eerst ook, maar het gaat om die andere die eronder staat. Die donkere Pacific. Ik twijfel trouwens of het geen foute invoer is die km stand. Lijkt me nogal wat 7 ton voor een benzine Jetta.
LA5B zei:Al één folder gevonden op autoweek, blijkt van 1991 te zijn en toch staat ie erop met kleine bumpers? Kwamen die grote bumpers dan pas in de loop van '91 of?
Dikke bumpers waren er ook op de Pacific, tenminste ik heb al heel veel Pacifics gezien met dikke bumpers en slechts eentje met kleine bumpers. Ik zal nog maar eens op zoek gaan naar een brochure om het zeker te weten...Klassiekerrijder zei:Ik ben absoluut geen kenner maar ik meen dat de dikke bumpers initieel waren voorbehouden aan de GL-versies.

Klassiekerrijder zei:Grinnik. 'ik spreek alleen nederlands'.
Goedendag zei:Hoe erg kan een auto opknappen van gespoten velgen. En het is een auto van bijna 25 jaar oud. Dan heb je altijd beschadigingen. Maar heb je geen vloermatjes nodig??? Dat lijkt mij wel iets beter voor de bekleding
Morgen is er weer paardenmarkt in loenen. Iemand nog interesse in foto's hiervan? (Dan bedoel ik de golfjes die daar staan, niet de paarden)
Deze staan er al een jaar of 3, ze gaan waarschijnlijk allemaal de autocross in.