Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Dan zie ik het verschil denk ik niet… :ROFLMAO:

IMG-0791.jpg

IMG-0792.jpg

Zowel Mini als Daf erg leuk. Mijn moeder had vroeger een zwarte Mini 1000, helaas niet ergens in een schuur gezet want nu best veel waard.

Zo’n vroege Mini vind ik heel leuk!

Die Cimquecento: er rijdt er in Nederland nog zo eentje, met een tweecilinder. Dat is een wit exemplaar.

Net als op de vorige pagina weer een bijzondere Fiat Tipo…

Bijzonder.. rariteit ja. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een originele GT is.
Volgens mij is dit van origine een DGT, vanwege dat digitale dashboard. Carrosserie oogt vrij standaard. Wij hadden vroeger thuis, in dezelfde Z kentekenreeks, een actiemodel Tipo, de Abarth. 1.6 motor maar wel met 'honinggraat' velgen en gewoon mistlampen in de bumper. Die zou ik ook wel bij een GT verwachten.

Geen idee. Ben geen expert wat dat betreft, de enige reden dat ik ‘m plaats is dat ikzelf nooit meer een Tipo zie van deze generatie. Laat staan een net exemplaar. En ‘samenraapsels’ kom je in bepaalde gevallen altijd wel tegen denk ik.

Opel Kadett Caravan als 2.0 GT. Daar zijn er nooit veel van geweest en nog veel minder over.

Nu ook een Cabrio, maar dan een 1.6 GT…

Alfa Romeo Alfasud van 1981:

Plymouth AAR Cuda van 1970:

Laatst bewerkt:
ford-mustang-usa-3-8-coupe-nederlandse-auto-cruise-control.jpg

bmw-3-serie-compact-316i-316i.jpg

50823538-32.jpg

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Ik heb met een cabrio versie van het model daarvoor gereden, ook erg slecht. En toen het ging regenen heb ik hem aan de kant van de weg gezet...

Ik ben er op de laatste editie van de AutoRAI met een grote boog omheen gereden weet ik nog. (Ja, rolstoel. :p)
EcoBoost in een Mustang, hoe verzinnen ze het? :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan