Jay DoubleYou
Petrolhead
Dan zie ik het verschil denk ik niet… 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg leuk, maar ik vraag me af hoe zo'n tweecilinder rijdt. In een moderne Twinair Panda (leenauto) wist het me niet te overtuigen in ieder geval.
www.delest.nl
Net als op de vorige pagina weer een bijzondere Fiat Tipo…
Toch wel, de 2.0 achtklepper was altijd een GT. Later kwam er nog een 2.0 S bij.Bijzonder.. rariteit ja. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een originele GT is.
Opel Kadett Caravan als 2.0 GT. Daar zijn er nooit veel van geweest en nog veel minder over.
![]()
≥ Opel Kadett 2.0i GT 74.000 NAP — Opel — Marktplaats
Aantal deuren: 5Kleur: WitVermogen: 85 kW (116 PK)Laadvermogen: 500 kgGVW: 1.500 kgWielbasis: 252 cmEmissieklasse: Euro 0BTW/marge: BTW nietlink.marktplaats.nl
Die VR6 Pfffh.
Vrees van wel, is zo te zien een net ding.Redelijk geprijsd ook. Volgende week gepoetst, met betere foto's voor het dubbele bij een handelaar?
Krogt is in ieder geval een goed adres, fijne zaak.
Erg slordig inderdaad...Jammer alleen dat pas bij het lezen van de tekst duidelijk wordt dat de geadverteerde kilometerstand niet klopt.

Zeker prijzig ja, en psychologisch gezien snap ik niet dat die dan niet op 39.950 euro geprijsd wordt. Valt dan ook in de categorie tot 40k, waar veel op gefilterd wordt denk ik.Duur, die Fünfer!
Wat is er mis met een Ecoboost? De motor uit de GT40 is ook een Ecoboost, maar wel een met 3.5 V6 en turbo'sIk ben er op de laatste editie van de AutoRAI met een grote boog omheen gereden weet ik nog. (Ja, rolstoel.)
EcoBoost in een Mustang, hoe verzinnen ze het?![]()
Redelijk geprijsd ook. Volgende week gepoetst, met betere foto's voor het dubbele bij een handelaar?
Dat ben ik helemaal met je eens.Op zich niks hoor, maar wat mij betreft hoort er een V8 in.![]()