Jeroen W
Kilometervreter
Die prijs is inderdaad eer HOOG (zoals de naam van de firma die 'm verkoopt).Mooie auto die Rover, maar die prijs is wel heel ambitieus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die prijs is inderdaad eer HOOG (zoals de naam van de firma die 'm verkoopt).Mooie auto die Rover, maar die prijs is wel heel ambitieus!
Die prijs is inderdaad eer HOOG (zoals de naam van de firma die 'm verkoopt).
Doe mij de Auto Union maar, die zie je echt nooit.Lastig kiezen tussen de Peugeot 403 Familiale en de Fiat 2300 President.
Ik heb me laten vertellen dat de 0.7 een stuk beter waren dan de 0.6 motoren.Is dat zo? In m'n kennissenkring reden 2 van dit soort Smarts, beide met 160k km, 1e motor, gewoon rijdend en niet overdreven olie zuipend verkocht.
En zonder rechter spiegel en achteruitrijlamp. Daaronder zat nog de 5C, zelfs zonder achterruitverwarming..Een super5 met nog de originele gril en bumpers.![]()
Hoe praktisch ook, het blijft een lelijk hok.![]()
Koop Fiat Multipla occasions op AutoScout24
Vind jouw Fiat Multipla occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Al kreeg ik die €1499,- er bij dan bedankte ik nog.Hoe praktisch ook, het blijft een lelijk hok.![]()
Sinds wanneer moet ik mijn woordkeuze aanpassen aan jouw mening?Al kreeg ik die €1499,- er bij dan bedankte ik nog.
"Lelijk hok" is een understatement.![]()
Die staat voor mij nog akelig dichtbij ook nog.Denk dat de Stanza inmiddels de meest zeldzame van dit rijtje is.....
De Legacy gaat er hard achteraan. Jammer dat ie in Apeldoorn staat.Denk dat de Stanza inmiddels de meest zeldzame van dit rijtje is.....
Snap ik.Ja, dat maakt wel verschil. Ik bedoelde het wat gekscherend.
Het is nergens terug te vinden, maar de vraag is of ze allemaal nog bestaan. En ik ga er ook van uit dat de vraag groter is dan het aanbod.Ik schrik wel van de prijs van de F40. Ja, hij is snel en redelijk zeldzaam, maar er zijn er in plaats van de bedoelde 400 exemplaren iets meer dan 1.300 van gebouwd, dus echt zeldzaam valt tegen.
Ik vind de prijs van de NSX begrijpelijker dan die van de F40. Ik denk dat de NSX erg lang ondergewaardeerd is geweest. Ten opzichte van de 964-generatie 911 en de Ferrari 348 was de NSX een relevatie: goed gebouwd, snel en makkelijk te rijden.Kolere, wat is zo’n NSX duur geworden.F40 blijft ook maar stijgen, maar dat wist ik.
![]()
≥ Nissan Stanza 1.8 1985 Wit — Nissan — Marktplaats
Te koop: Nissan Stanza 1.8 SGL Sedan (1985) – wit, klassiek en eigenwijsRijdt, schakelt en lacht je elke dag trouw toe. Geen moderne poespas, wel purewww.marktplaats.nl
![]()
Ik vind de prijs van de NSX begrijpelijker dan die van de F40. Ik denk dat de NSX erg lang ondergewaardeerd is geweest. Ten opzichte van de 964-generatie 911 en de Ferrari 348 was de NSX een relevatie: goed gebouwd, snel en makkelijk te rijden.