Guest
Zit het te kijken, ik ben het eigenlijk met geen van beide eensch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault Grand Scenic zei:Hij suggereert dat ik zou vinden dat niet-VVD stemmers losers zijn, wat ik uiteraard niet vind, want ik ken genoeg mensen die op de PVDA, SP of weet ik wat allemaal stemt, moet ieder voor zichzelf bepalen, maar reken iemand er niet op af, dat is mijn mening.
Mocht ik er toch naast zitten, dan ben ik abuis.
meeuw zei:Onbegrijpelijk dat zo veel mensen stemmen op een partij die wordt geleid door iemand met het IQ van een naaktslak. De SP is gewoon de PVV van links.
Als je links wilt stemmen, dan stem je toch op de PvdA, Groen Links of desnoods D66? Moeten wij straks ook naar een werkkamp als wij kritiek op de SP hebben?
Soloman zei:wibi zei:Moet naar bed. Morgenvroeg heb ik nog iets te doen in mijn sabbatical, maar niet ongerust...ben in de middag weer terug !
Ik weet niet hoe laat, want ik ben een arbeider, van een arbeiderspartij, en ik moet morgen werken.:T
Ach zolang je het verschil tussen het AOW en pensioenstelsel niet weet trek je wel een erg grote broek aanKizashi zei:meeuw zei:Onbegrijpelijk dat zo veel mensen stemmen op een partij die wordt geleid door iemand met het IQ van een naaktslak. De SP is gewoon de PVV van links.
Als je links wilt stemmen, dan stem je toch op de PvdA, Groen Links of desnoods D66? Moeten wij straks ook naar een werkkamp als wij kritiek op de SP hebben?
Bovenstaande reactie bewijst dat er mensen bestaan met een IQ wat veel lager is dan dat van een naaktslak....![]()
Renault Grand Scenic zei:Hij suggereert dat ik zou vinden dat niet-VVD stemmers losers zijn, wat ik uiteraard niet vind, want ik ken genoeg mensen die op de PVDA, SP of weet ik wat allemaal stemt, moet ieder voor zichzelf bepalen, maar reken iemand er niet op af, dat is mijn mening.
Mocht ik er toch naast zitten, dan ben ik abuis.
meeuw zei:Onbegrijpelijk dat zo veel mensen stemmen op een partij die wordt geleid door iemand met het IQ van een naaktslak. De SP is gewoon de PVV van links.
wibi zei:Dat de VVD nu meer stemmen heeft is verklaarbaar door het feit dat hier autoliefhebbers spreken en de VVD is van oudsher de partij voor de autobezitter.
Daewoo-Chevrolet zei:Autoliefhebbers zijn niet per se hardrijders en geloven niet per se in de populistische verkiezingsretoriek van de voormalige liberalen.
wibi zei:Er staat 'rechts' achter als kwinkslag daar GL meerdere rechtse ideeën van Rutte heeft gesteund toen zelfs de PVV daar op tegen was.
Daaruit is ook verklaarbaar dat GL in de andere peilingen het zo slecht doet...
Ik (en vele anderen als ik de peilingen mag geloven) zie juist veel in een samenwerking tussen SP en VVD. De mogelijkheid om het beste van 2 uitersten te krijgen !
gearhead zei:En ook hier zie je net als overal en altijd:
Ben je links, dan laat je dat veelvuldig weten (om het woord koketteren niet te gebruiken).
Ben je rechts, dan ben je op je hoede om je uit te spreken over je je kant van het centrum.
TYN zei:Samson is dan weer het andere, m.i. ongewenste, uiterste, met z'n hoogbegaafde koppie.
§anitarium zei:TYN zei:Samson is dan weer het andere, m.i. ongewenste, uiterste, met z'n hoogbegaafde koppie.
Is die hond echt zo hoogbegaafd? Ik dacht dat vooral Gert was...
Daewoo-Chevrolet zei:Fout, jij stemt VVD, rijdt een Volkswagen/Audi. Prima, maar waarom schiet je dan toch steeds in de Calimero-modus als er kritiek komt?
Hoe beoordeel je een reactie waarin iemand Roemer het IQ van een naaktslak toedicht? Ook vergelijkingen met Mao, werkkampen en de Koreaanse leiders zijn populair eigenlijk?
gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:Fout, jij stemt VVD, rijdt een Volkswagen/Audi. Prima, maar waarom schiet je dan toch steeds in de Calimero-modus als er kritiek komt?
Hoe beoordeel je een reactie waarin iemand Roemer het IQ van een naaktslak toedicht? Ook vergelijkingen met Mao, werkkampen en de Koreaanse leiders zijn populair eigenlijk?
Het is een optelsom van reacties die je hier en elders ziet. Of zie jij een andere tendens?
Parbleu, ik rij in het geheel geen Audi/VW of anders VAG spul. Sterker, zakelijk leef ik in onmin met PON. Ik moet echter nog even loskomen van reageren op reacties die (onterecht) negatief zijn aangaande PON/VAG
kwooten gaat mis....
gearhead zei:En ook hier zie je net als overal en altijd:
Ben je links, dan laat je dat veelvuldig weten (om het woord koketteren niet te gebruiken).
Ben je rechts, dan ben je op je hoede om je uit te spreken over je je kant van het centrum.
TYN zei:Voor wat betreft de kleine partijen heb je gelijk. Maar bij de SP en VVD gaat dat niet op. Een stem op Roemer betekent een stem op Roemer als nieuwe premier. Dat lijkt me nogal relevant.
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die sommige aspecten uit het SP-programma een warm hart toedragen maar Roemer niet als premier willen, en daarom niet op de SP stemmen. Ik bedoel, een premier die bij de eerste de beste Engelse beleidsnota uit Brussel moet afhaken lijkt me niet echt een mooi uithangbord voor 'Nederland kenniseconomie'. Dan we sit really with the baked pears.
TYN zei:Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die sommige aspecten uit het SP-programma een warm hart toedragen maar Roemer niet als premier willen, en daarom niet op de SP stemmen. Ik bedoel, een premier die bij de eerste de beste Engelse beleidsnota uit Brussel moet afhaken lijkt me niet echt een mooi uithangbord voor 'Nederland kenniseconomie'. Dan we sit really with the baked pears.
gearhead zei:Het is een optelsom van reacties die je hier en elders ziet. Of zie jij een andere tendens?
wibi zei:En Fraulein Merkel ? Die praat nooit Engels, want zij denkt dat Duits de wereldtaal is. Zij zit nooit "mit den gebackenen Birnen."![]()
Daewoo-Chevrolet zei:De SP is een echte volkspartij, ik denk dat de achterban zich niet zo druk zal maken over de kennis van de Engelse taal van de leider.
TYN zei:wibi zei:En Fraulein Merkel ? Die praat nooit Engels, want zij denkt dat Duits de wereldtaal is. Zij zit nooit "mit den gebackenen Birnen."![]()
Je maakt nu werkelijk een vergelijking tussen Merkel, met een doctoraat in de natuurkunde, en Roemer, leerkracht basisonderwijs?![]()
Nee. Als je een beetje oplet maak ik een vergelijk a.d.h.v. de Engelse taal. Wat iemand gestudeerd heeft doet niet ter zake. En blijkbaar kan uw doctor in de natuurkunde niet eens fatsoenlijk de Engelse taal spreken en dat moet Duitsland leiden ?TYN zei:wibi zei:En Fraulein Merkel ? Die praat nooit Engels, want zij denkt dat Duits de wereldtaal is. Zij zit nooit "mit den gebackenen Birnen."![]()
Je maakt nu werkelijk een vergelijking tussen Merkel, met een doctoraat in de natuurkunde, en Roemer, leerkracht basisonderwijs?![]()
Kizashi zei:TYN zei:wibi zei:En Fraulein Merkel ? Die praat nooit Engels, want zij denkt dat Duits de wereldtaal is. Zij zit nooit "mit den gebackenen Birnen."![]()
Waarom steeds dat minderwaardig doen ? Hij was in tegenstelling tot wat velen beweren een prima wethouder en parlementariër![]()
Ik ken trouwens een andere "leerkracht basisonderwijs" waarmee ik eind jaren '70 nog heb samengewerkt op de camping van zijn schoonvader en die heeft het tot succesvolste recreatieondernemer van heel Nederland en ver daarbuiten geschopt - staat inmiddels dik in de Quote 500 . (en mag dus wel wat meer belasting betalen)
Uiteindelijk eindigen we allemaal op dezelfde diepte.....
Kizashi zei:TYN zei:wibi zei:En Fraulein Merkel ? Die praat nooit Engels, want zij denkt dat Duits de wereldtaal is. Zij zit nooit "mit den gebackenen Birnen."![]()
Waarom steeds dat minderwaardig doen ? Hij was in tegenstelling tot wat velen beweren een prima wethouder en parlementariër![]()
Kizashi zei:Waarom steeds dat minderwaardig doen ? Hij was in tegenstelling tot wat velen beweren een prima wethouder en parlementariër![]()
Ik ken trouwens een andere "leerkracht basisonderwijs" waarmee ik eind jaren '70 nog heb samengewerkt op de camping van zijn schoonvader en die heeft het tot succesvolste recreatieondernemer van heel Nederland en ver daarbuiten geschopt - staat inmiddels dik in de Quote 500 . (en mag dus wel wat meer belasting betalen)
wibi zei:Nee. Als je een beetje oplet maak ik een vergelijk a.d.h.v. de Engelse taal. Wat iemand gestudeerd heeft doet niet ter zake. En blijkbaar kan uw doctor in de natuurkunde niet eens fatsoenlijk de Engelse taal spreken en dat moet Duitsland leiden ?