Guest
Wie ken de Renault 14 nog? Wie heeft foto's?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
B. Renault Sport schreef:
magere renaultling verspace...
Ik zie wel eens een Renault 16 rijden met Franse achterlichten, d.w.z. met oranje achteruitrijlichten. Mag dat in Nederland eigenlijk? Gekker is nog dat het geen geïmporteerde 16 is, want hij heeft een origineel Nederlands kenteken.
Cool om van die auto eens een serie foto's te zienrzasa schreef:
De 14 van voor de face-lift is leuker.
echte opvolger voor de twingo
Renault komt met 1.2 Turbo voor Twingo, Clio en Modus
PARIJS - Renault introduceert begin volgend jaar een 1,1 liter turbomotor in de nieuwe Twingo, Clio en Modus. De motor, die in het studiemodel Zoé in maart 2005 werd gepresenteerd, is volgens de fabrikant net zo zuinig als een krachtbron met gelijke inhoud, maar levert een vermogen van een 1.4 en het koppel van een 1.6-motor.
De viercilinder draagt de interne naam TCE 100. Daarbij staat het getal voor het vermogen. De 1.149 cc grote benzinemotor -door Renault daardoor onterecht als 1.2 aangeduide krachtbron- is dus 100 pk sterk. Het koppel bedraagt 145 Nm en wordt bij 3.000 tpm afgegeven. In de tweede, derde en vierde versnelling wiordt boven de 4.500 tpm kortstondig extra vermogen en koppel gegenereert, respectievelijk 5 pk en 6 Nm. Het verbruik bedraagt volgens Renault slechts 5,9 liter per 100 km gemiddeld.
perfecte kleur voor die nieuwe scenic!!!
precies, zeker in deze combi met deze velgen een toppertje!
ik vind de Megane GT wel wat minder. Staat die ook bij jullie?
Thijs_Clio schreef:
Wij hebben bij renault, vandaag 2 maal een rs afgeleverd:
Deze kleur en
Deze hebben wij ook in de showroom staan,
Ook hebben wij in oudewater een F1 van de megane rijden als demo, en in Alphen staat een in de showroom
Renault_wasser schreef:
QuoteThijs_Clio schreef:
Wij hebben bij renault, vandaag 2 maal een rs afgeleverd:
Deze kleur en
Deze hebben wij ook in de showroom staan,
Ook hebben wij in oudewater een F1 van de megane rijden als demo, en in Alphen staat een in de showroom
wij hebben geen één Rs afgeleverd(clio)
de F1 hebben we ook een tijdje gehad, is volgens mij later naar een andere renault dealer gegaan.
een klein geselecteerd groepje dealers kregen de F1 geleverd.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 29-10-06 11:39 door Renault_wasser.
best netjes die twingo, verder niet veel meer aan doen, anders word het TE,
mischien nog iets verlagen staat denk wel mooi met die velgen
Enzo Ferrari schreef:
Onze Renault Clio 1.9D gaat waarschijnlijk de deur uit, en gaat plaats maken voor een nieuwe Italiaan. Eén troost is wel, we kregen er bij de inruil meer geld voor dan waarvoor we hem gekocht hadden! Kortom we hebben ongeveer anderhalf jaar lang in deze auto rond gereden, en ook nog winst gemaakt ook!..
Iemand enig idee hoe ik de klok in mijn Mégane een uur achter uit krijg? Carminat radio/cd/nav systeem met display op het dash.....Ik denk dat Avantime dat wel weet![]()