Het vreemde-advertentie-topic

deze auto is zo mooi en perfect gebouwt dat het niet mogelijk is om zelf een proefrit te maken.

Wat is dat voor bullshit?:(

Soloman zei:
deze auto is zo mooi en perfect gebouwt dat het niet mogelijk is om zelf een proefrit te maken.

verder lezen Soloman :)
Hij is mss dat bang dat je zijn creatie aan gort gaat rijden.

Een bijna nieuwe Mini voor 4950 Euro. Met een deukje, maar gelukkig is het volgens de verkoper goed te repareren.
https://auto-diversen.marktplaats.nl/schadeauto-s/401892417-mini-cooper-diesttp://auto-diversen.marktplaats.nl/schadeauto-s/401892417-mini-cooper-diesel-bj-2010.html

Beschrijving

500km. Centr.vergr., Climatronic, El.ramen, El.spiegels, Euro 4, Getint glas, Lm.velgen, Stuurbekr.. Deze mini uit BELGIE is voor en achter flink geraakt maar met een nieuwe carroserie goed te repareren.. Schade rondom.

MINI Cooper diesel
Kilometerstand: 500 km
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: jan 2010
Kleur: Grijs metallic
Motorinhoud: 1.560 cc
Vermogen: 80 kW (109 PK)
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen de BTW terugvorderen van de belasting)
Prijs is exclusief BTW

Opties en accessoires:
Centr.vergr.
Climatronic
El.ramen
El.spiegels
Euro 4
Getint glas
Lm.velgen
Stuurbekr.

TZ0iS.jpg]afbeelding

uS6Q8.jpg]afbeelding

tK2Cz.jpg]afbeelding

Wu1sr.jpg]afbeelding

Alleen het mini embleem lijkt nog intact.....

Dit is toch aan de straatstenen niet te verkopen? Helemaal niet voor 5000 euro! Of zie ik dit mis?

Het chassisnummer was ook nog goed, daar is dan ook speciaal een foto van gemaakt. Iemand suggereerde dan ook dat dat heel waardevol is, edoch niet legaal.

"More fun"

Teveel fun gehad met de Mini? Of juist helemaal geen fun? Ziet er voor de bestuurder niet echt funny uit namelijk.

Ik vermoed dat het gebeurd is zonder dat er iemand inzat. Airbags zijn er niet uit dus allicht transport schade of op een ongelukkige plaats geparkeerd.

Wouter82 zei:
Het chassisnummer was ook nog goed, daar is dan ook speciaal een foto van gemaakt. Iemand suggereerde dan ook dat dat heel waardevol is, edoch niet legaal.

idd, ook het enige, met een nieuwe carroserie goed te repareren.
als er binnenkort iemand een mini mist, dan was dat de donor.

D. Elzinga zei:
Die Mini-verkoper heeft nog wel meer ongein staan, zo kan deze Jag 'rijdend mee' en deze Punto is 'alleen maar uitgebrand'o_O

Ik snap die hele verkoper niet, hij heeft overigens nog wel meer auto's staan, bijvoorbeeld de Polo bluemotion. €5500,- vraagt de verkopende partij geloof ik, de complete motor en alle toebehoren zijn verbrand, wat heb je er dan nog aan?o_O

Overigens viel me nog wat op bij de E34 die je had geplaatst. Ze zouden het project gestopt hebben vanwege een tekort aan tijd, maar ze kunnen hem wel voor de klant afbouwen, aldus de advertentie...:LOL:

Audi liefde roest niet! zei:
D. Elzinga zei:
Die Mini-verkoper heeft nog wel meer ongein staan, zo kan deze Jag 'rijdend mee' en deze Punto is 'alleen maar uitgebrand'o_O

Ik snap die hele verkoper niet, hij heeft overigens nog wel meer auto's staan, bijvoorbeeld de Polo bluemotion. €5500,- vraagt de verkopende partij geloof ik, de complete motor en alle toebehoren zijn verbrand, wat heb je er dan nog aan?o_O

Overigens viel me nog wat op bij de E34 die je had geplaatst. Ze zouden het project gestopt hebben vanwege een tekort aan tijd, maar ze kunnen hem wel voor de klant afbouwen, aldus de advertentie...:LOL:

Misschien was het een eigen project waar ze geen tijd meer voor hebben, maar als ze het afbouwen voor een klant kunnen ze er nog wat geld aan verdienen.

Nou, naar mijn mening mag deze verkoper ook wel eens onderzocht worden op wanpraktijken... Als hij daadwerkelijk op deze manier auto's weet te verkopen, dan is het daar wat administratie betreft denk ik ook 1 en al magie en duisterheid.

Je zou er een goedlopende tv- misdaadserie over kunnen maken !!

Wat moet ik mij hier nu bij voorstellen?

Deze zeer bijzondere Smart Roadster is per direct leverbaar voor vele doeleinden.
https://www.autotrack.nl/tweedehands/smart/roadster/7488886

Per direct leverbaar lijkt mij nogal wiedes voor een 2e hands. En vele doeleinden? Veel meer dan "rijden" kan ik niet bedenken...

D. Elzinga zei:
De eerste twee foto's lijken niet erg relevant.

Jawel, daar zie je dat de reden van verkoop van de kampeerauto is dat ze tegenwoordig met het vliegtuig op vakantie gaan:p

Op de Pon website:
  • Nieuwe commercial grote hit op internet
    22-12-2010

Volkswagen trekt met de nieuwe commercial voor de Golf enorm veel kijkers op internet. Vanaf donderdag 16 december hebben talloze internetters de tv-commercial via YouTube bekeken. Ook op Twitter wordt er flink over gesproken. Het reclamefilmpje, met een oud vrouwtje in de hoofdrol, is inmiddels meer dan een miljoen keer bekeken.

Het is een herkenbaar beeld: occasions worden aangeboden als ‘altijd binnengestaan, van een oud vrouwtje geweest’. Als vader en zoon aanbellen bij een schijnbaar keurig oud vrouwtje dat haar schitterende, rode Golf aanbiedt, dan knipoogt vader al meteen naar zijn zoon: ‘Dat zit wel snor.’ Terwijl vader geroutineerd zijn ronde om de Golf maakt, quasi serieus onder de motorkap kijkt, de vering test en aan een voorwiel voelt, zien we haar mijmeren over zichzelf in haar Golf. Uit deze grappige nieuwe commercial voor de Volkswagen Golf blijkt echter dat zelfs lieve oude vrouwtjes niet altijd even betrouwbaar zijn …

De commercial is te bekijken via de link: https://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00.
Gaan ze een beetje hun eigen commercial promoten. Los daarvan rammelt het verhaal: het oude vrouwtje heeft (volgens het verhaal) nergens gezegd dat de auto goed is of dat ze er rustig mee heeft gereden, dus die conclusie is voor rekening van de kopers (zoals die zo vaak maar dingen aannemen en een kat in de zak kopen). Dan moet je niet komen met een slagzin dat oude vrouwtjes niet altijd betrouwbaar zijn.

101224_oud-vrouwtje_208.jpg

Hooguit dat hun reputatie niet altijd klopt. Maar dat wisten we al, want dat geldt ook voor de Golf.

Dennis_zw zei:
Gaan ze een beetje hun eigen commercial promoten. Los daarvan rammelt het verhaal: het oude vrouwtje heeft (volgens het verhaal) nergens gezegd dat de auto goed is of dat ze er rustig mee heeft gereden, dus die conclusie is voor rekening van de kopers (zoals die zo vaak maar dingen aannemen en een kat in de zak kopen). Dan moet je niet komen met een slagzin dat oude vrouwtjes niet altijd betrouwbaar zijn.

Ook vaag: waarom ruilt dat vrouwtje haar oude Golf niet in op die nieuwe? Geeft VW zo aan dat inruilen heel nadelig is? :rolleyes:

Gaaf die Manta! Ik heb jeugdsentiment bij een witte 400i (dacht dat ie zo heette) incl mooie striping!

Haha, wat grappig! Mijn broer is ooit wezen kijken bij die Manta, heeft al vaak te koop gestaan!

Misschien wel leuk om een foto te posten van hoe hij er 'vroeger' uitzag!

P9061567.jpg

Toen was 'ie al flink rot, zal nu wel niet veel beter zijn:p

michiel1551 zei:
Soloman zei:

verder lezen Soloman :)
Hij is mss dat bang dat je zijn creatie aan gort gaat rijden.

update

deze auto is zo mooi en perfect gebouwt dat het haast niet mogelijk is om zelf een proefrit te maken.
U kunt wel meerijden Mits u alle schade zelf betaald .

Autoblog heeft deze advertentie nu ook ontdekt...

5000 euro voor wat volgens mij een uitgebrande 1-reeks is,hmmm.....
https://www.autozone.be/bmw_1-reeks_116i-116/auto/detail.jsp?zoekId=4060374&locale=nl_BE

Terug
Bovenaan